Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Ուղեցույց • Հյուր

Հյուրերի AirCover

Այս հոդվածն ավտոմատ թարգմանվել է։

Ամեն տան ամրագրում ունի Հյուրերի AirCover ։ Եթե ձեր Airbnb - ում կա լուրջ խնդիր, որը հյուրընկալողը չի կարողանում լուծել, մենք ձեզ կօգնենք գտնել նմանատիպ տարածք ՝ համեմատելի գնով և առկայությունից կախված ։ Եթե նմանատիպ տարածք ազատ չէ, կամ նախընտրում եք չամրագրել, մենք ձեզ կվերադարձնենք ամբողջ գումարը կամ գումարի մի մասը ։

Եթե ինչ - որ բան պատահի, հյուրընկալողը լավագույն կոնտակտային անձն է ։ Ամենայն հավանականությամբ, նա կկարողանա շտկել այն ։ Կարող եք անմիջականորեն գրել հյուրընկալողին և հայտնել խնդրի մասին ։

Հյուրընկալողի կողմից չեղարկումներ

Եթե ձեր տանտերը չեղարկի նախքան ժամանումը, մենք ձեզ կօգնենք վերաամրագրվել: Մեր թիմը կարող է օգնել ձեզ գտնել նմանատիպ վայր ՝ հաշվի առնելով գտնվելու վայրը և հարմարությունները ՝ հաշվի առնելով նմանատիպ գնանշման ազատ ամսաթվերը ։ Եթե նմանատիպ տարածք ազատ չէ, կամ նախընտրում եք չվերաամրագրել, մենք ձեզ կվերադարձնենք ամբողջ գումարը ՝ ներառյալ ծառայությունների վճարները ։

Իմացեք ավելին այն մասին, թե ինչ ակնկալել, եթե հյուրընկալողը չեղարկի ձեր ամրագրումը ։

Անհնար է ժամանել

Երբ ունենաք հաստատված ամրագրում, ձեր ուղևորության համար նամակագրության մեջ կունենաք հյուրընկալողի էլեկտրոնային հասցեն և հեռախոսահամարը ։ Եթե ժամանելիս չեք կարողանում մուտք գործել ձեր Airbnb, և հյուրընկալողը չի արձագանքում կամ չի կարողանում լուծել խնդիրը, մենք ձեզ կօգնենք գտնել նմանատիպ տարածք ՝ կախված համեմատելի գնով առկայությունից ։ Եթե նմանատիպ տարածք ազատ չէ, կամ նախընտրում եք չվերաամրագրել, մենք ձեզ կվերադարձնենք ամբողջ գումարը ՝ ներառյալ ծառայությունների վճարները ։

Աչքի անցկացրեք, թե ինչ անել, եթե չկարողանաք կապ հաստատել հյուրընկալողի հետ ։

Ոչ ճշգրիտ հայտարարություններ

Եթե տարածքն էապես տարբերվում է գովազդվածից, հյուրընկալողը հիանալի ռեսուրս է խնդիրը լուծելու համար ։ Եթե հայտարարությունը զգալիորեն տարբերվում է գովազդվածից, և հյուրընկալողը չի կարողանում լուծել խնդիրը, մենք ձեզ կօգնենք գտնել նմանատիպ տարածք ՝ կախված համեմատելի գնով առկայությունից ։ Եթե նմանատիպ տարածք ազատ չէ, կամ նախընտրում եք չամրագրել, մենք ձեզ կվերադարձնենք ամբողջ գումարը կամ գումարի մի մասը ։

Անվտանգության շուրջօրյա գիծ

Եթե երբևէ ձեզ անապահով զգաք, մենք ձեզ կօգնենք առաջնահերթ հասանելիություն ստանալ հատուկ վերապատրաստված անվտանգության գործակալներին, որոնք կօգնեն ձեզ անվտանգության հետ կապված խնդիրների դեպքում կամ ուղղակիորեն կկապեն ձեզ արտակարգ իրավիճակների տեղական մարմինների հետ ՝ օր ու գիշեր ։

Ուզո ՞ ւմ եք կապվել մեզ հետ ։ Կապվեք մեզ հետ հեռախոսով, էլփոստով կամ չատով:

Ինչպես է գործում AirCover - ը հյուրերի համար

Հյուրերի AirCover - ն աջակցում է ձեր տան ամրագրման հետ կապված լուրջ խնդիրներին (օրինակ ՝ հյուրընկալողը չեղարկում է ձեր ամրագրումը նախքան ժամանումը) կամ ձեր այցի ընթացքում (օրինակ ՝ ջեռուցումը չի աշխատում ձմռանը, տարածքն ունի ավելի քիչ ննջասենյակներ, քան նշված է, այն այլ տեսակի տուն է ՝ առանձին սենյակ ՝ ամբողջ տան փոխարեն, բացակայում է հիմնական գովազդվող հարմարությունը, օրինակ ՝ լողավազանը կամ խոհանոցը), բայց այն չի ներառում ավելի աննշան անհարմարություններ, օրինակ ՝ կոտրված տոստեր ։

Հյուրընկալողը հենց այն անձն է, որին պետք է առաջին հերթին առաջին հերթին դիմել, եթե ինչ - որ խնդիր առաջանա ։ Կարող եք ուղղակիորեն գրել հյուրընկալողին և հայտնել խնդրի մասին ։

Եթե ձեր այցի ընթացքում խնդիր առաջանա.

  1. Լուսանկարեք խնդիրը կամ տեսանյութերը, եթե կարող եք ։
  2. Խնդիրը հայտնաբերելուց հետո 72 ժամվա ընթացքում կապվեք հյուրընկալողի հետ և նկարագրեք խնդիրը ՝ պարզելու, թե արդյոք նա կարող է լուծել այն ։
  3. Եթե հյուրընկալողը չի կարողանում լուծել խնդիրը կամ ընդհանրապես չի արձագանքում, հնարավորինս շուտ դիմեք մեզ ։
  4. Մենք կուսումնասիրենք այն, և եթե պարզենք, որ դա հյուրերի համար AirCover - ի կողմից աջակցվող խնդիր է, և դուք ուզում եք լքել տարածքը, մենք ձեզ կօգնենք գտնել նմանատիպ մնալու տեղ ՝ կախված համադրելի գնանշման առկայությունից ։ Եթե նմանատիպ տարածք ազատ չէ, կամ նախընտրում եք չամրագրել, մենք ձեզ կվերադարձնենք ամբողջ գումարը կամ գումարի մի մասը ։

Հյուրերի համար AirCover - ը ապահովագրական պոլիս չէ ։ Այն չի ներառում ճանապարհորդության հետ կապված խնդիրները (օրինակ ՝ ձեր ուղևորությունը հետաձգվում է փոթորկի պատճառով, ձեր ուղեբեռը վնասվել է փոխադրողի կողմից )։ Իմանալ ավելին այստեղ ։ 

Եթե հյուրընկալող եք, ավելին իմացեք Հյուրընկալողների AirCover - ի և մեր կատարած վերջին բարելավումների մասին ։

Այս հոդվածն օգնե՞ց։

Առնչվող հոդվածներ

  • Ինչպես

    Ստացեք օգնություն կամ դիմեք Airbnb-ի աջակցման թիմին

    Հյուրընկալողներից և հյուրերից շատերը կարողանում են ինքնուրույն արագ լուծել տարաձայնությունները։ Ուսումնասիրեք ուղևորությունից առաջ, հետո կամ ուղևորության ընթացքում անհրաժեշտ օգնություն ստանալու եղանակները։
  • Ինչպես • Հյուր

    Եթե հյուրընկալողը չեղարկի տան ամրագրումը

    Եթե ամրագրումը չեղարկվել է հյուրընկալողի կողմից, ձեզ կվերադարձվի ամբողջ գումարը։ Եթե չեղարկումը կատարվի ժամանումից առաջ 30 օրվա ընթացքում, մենք ձեզ կօգնենք վերաամրագրել նմանատիպ տարածք (համեմատելի գնով և առկայությունից կախված)։
  • Ինչպես • Հյուր

    Եթե որևէ խնդիր կամ հարց է առաջացել ամրագրման ընթացքում

    Եթե այցի ընթացքում ինչ-որ չնախատեսված բան պատահի, գրեք հյուրընկալողին՝ լուծումը նախ նրա հետ քննարկելու համար։ Ամենայն հավանականությամբ, նա կկարողանա օգնել ձեզ լուծել խնդիրը։ Եթե հյուրընկալողը չի կարող օգնել, կամ դուք ուզում եք գումարի վերադարձ պահանջել, մենք ձեզ կաջակցենք։
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում