Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Ուղեցույց • Հյուր

Հյուրերի AirCover

Այս հոդվածն ավտոմատ թարգմանվել է։

Յուրաքանչյուր ամրագրում գալիս է AirCover - ով հյուրերի համար: Եթե ձեր Airbnb - ի հետ կապված լուրջ խնդիր կա, որը հյուրընկալողը չի կարող լուծել խնդիրը, մենք ձեզ կօգնենք գտնել նմանատիպ վայր ՝ կախված համադրելի գնանշման առկայությունից ։ Եթե նմանատիպ տարածք ազատ չէ, կամ նախընտրում եք չամրագրել, մենք ձեզ կվերադարձնենք ամբողջ գումարը կամ գումարի մի մասը ։

Եթե ինչ - որ բան առաջանա, հյուրընկալողը ձեր շփման լավագույն կետն է. հավանական է, որ նա կկարողանա շտկել դա ։ Կարող եք ուղղակիորեն հաղորդագրություն ուղարկել հյուրընկալողին ՝ տեղեկացնելու, թե ինչ է կատարվում ։

Հյուրընկալողի կողմից չեղարկումներ

Եթե հյուրընկալողը չեղարկի նախքան ժամանումը, մենք ձեզ կօգնենք վերաամրագրվել ։ Մեր թիմը կարող է օգնել ձեզ գտնել նմանատիպ վայր ՝ հաշվի առնելով գտնվելու վայրը և հարմարությունները ՝ հաշվի առնելով նմանատիպ գնանշման ազատ ամսաթվերը ։ Եթե նմանատիպ տարածք ազատ չէ, կամ նախընտրում եք չվերաամրագրել, մենք ձեզ կվերադարձնենք ամբողջ գումարը ՝ ներառյալ ծառայությունների վճարները ։

Իմացեք ավելին այն մասին, թե ինչ ակնկալել, եթե հյուրընկալողը չեղարկի ձեր ամրագրումը ։

Անհնար է ժամանել

Երբ ունենաք հաստատված ամրագրում, ձեր ուղևորության նամակագրության մեջ կստանաք հյուրընկալողի էլփոստը և հեռախոսահամարը ։ Եթե ժամանելիս չկարողանաք մուտք գործել ձեր Airbnb, և հյուրընկալողը չպատասխանի կամ չկարողանա լուծել խնդիրը, մենք ձեզ կօգնենք գտնել նմանատիպ տարածք ՝ կախված նմանատիպ գներով ազատ ամսաթվերից ։ Եթե նմանատիպ տարածք ազատ չէ, կամ նախընտրում եք չվերաամրագրել, մենք ձեզ կվերադարձնենք ամբողջ գումարը ՝ ներառյալ ծառայությունների վճարները ։

Աչքի անցկացրեք, թե ինչ անել հետո, եթե չեք կարողանում կապ հաստատել հյուրընկալողի հետ ։

Ոչ ճշգրիտ հայտարարություններ

Եթե հայտարարությունը զգալիորեն տարբերվում է գովազդվածից, հյուրընկալողը հիանալի ռեսուրս է խնդիրը շտկելու համար ։ Եթե հայտարարությունը զգալիորեն տարբերվում է գովազդվածից, և հյուրընկալողը չի կարող լուծել խնդիրը, մենք ձեզ կօգնենք գտնել նմանատիպ վայր ՝ կախված համադրելի գնանշման առկայությունից ։ Եթե նմանատիպ տարածք ազատ չէ, կամ նախընտրում եք չամրագրել, մենք ձեզ կվերադարձնենք ամբողջ գումարը կամ գումարի մի մասը ։

Անվտանգության շուրջօրյա գիծ

Եթե երբևէ ձեզ անապահով զգաք, մենք ձեզ կօգնենք առաջնահերթ հասանելիություն ստանալ հատուկ վերապատրաստված անվտանգության գործակալներին, որոնք կօգնեն ձեզ անվտանգության հետ կապված խնդիրների դեպքում կամ ուղղակիորեն կկապեն ձեզ արտակարգ իրավիճակների տեղական մարմինների հետ ՝ օր ու գիշեր ։

Ուզո ՞ ւմ եք կապվել մեզ հետ ։ Կապվեք մեզ հետ հեռախոսով, էլփոստով կամ չատով:

Ինչպես է գործում AirCover - ը հյուրերի համար

Հյուրերի AirCover - ն աջակցում է ձեր ամրագրման հետ կապված լուրջ խնդիրներին (օրինակ ՝ հյուրընկալողը չեղարկում է ձեր ամրագրումը նախքան ժամանումը) կամ ձեր այցի ընթացքում (օրինակ ՝ ջեռուցումը չի աշխատում ձմռանը, տարածքն ունի ավելի քիչ ննջասենյակներ, քան նշված է, այն այլ տեսակի տուն է ՝ առանձին սենյակ ամբողջ տան փոխարեն, բացակայում է հիմնական գովազդվող հարմարությունը, օրինակ ՝ լողավազանը կամ խոհանոցը), բայց այն չի ներառում ավելի աննշան անհարմարություններ, օրինակ ՝ կոտրված տոստեր ։

Հյուրընկալողը ձեր լավագույն կոնտակտային անձն է, որի հետ կարող եք կապվել, եթե ինչ - որ բան պատահի ։ Կարող եք ուղղակիորեն հաղորդագրություն ուղարկել հյուրընկալողին ՝ տեղեկացնելու, թե ինչ է կատարվում ։

Եթե ձեր այցի ընթացքում խնդիր առաջանա.

  1. Լուսանկարեք խնդիրը կամ տեսանյութերը, եթե կարող եք ։
  2. Խնդիրը բացահայտելուց հետո 72 ժամվա ընթացքում կապվեք հյուրընկալողի հետ և նկարագրեք խնդիրը ՝ պարզելու, թե արդյոք նա կարող է լուծել այն ։
  3. Եթե հյուրընկալողը չի կարողանում լուծել խնդիրը կամ ընդհանրապես չպատասխանի, հնարավորինս շուտ դիմեք մեզ ։
  4. Մենք կուսումնասիրենք այն, և եթե պարզենք, որ դա հյուրերի համար AirCover - ի կողմից աջակցվող խնդիր է, և դուք ուզում եք լքել տարածքը, մենք ձեզ կօգնենք գտնել նմանատիպ մնալու տեղ ՝ կախված համադրելի գնանշման առկայությունից ։ Եթե նմանատիպ տարածք ազատ չէ, կամ նախընտրում եք չամրագրել, մենք ձեզ կվերադարձնենք ամբողջ գումարը կամ գումարի մի մասը ։

Հյուրերի համար AirCover - ը ապահովագրական պոլիս չէ ։ Այն չի ներառում ճանապարհորդության հետ կապված խնդիրները (օրինակ ՝ ձեր ուղևորությունը հետաձգվում է փոթորկի պատճառով, ձեր ուղեբեռը վնասվել է փոխադրողի կողմից )։ Իմանալ ավելին այստեղ ։ 

Եթե հյուրընկալող եք, ավելին իմացեք Հյուրընկալողների AirCover - ի և մեր կատարած վերջին բարելավումների մասին ։

Այս հոդվածն օգնե՞ց։

Առնչվող հոդվածներ

  • Ինչպես

    Ստացեք օգնություն կամ դիմեք Airbnb-ի աջակցման թիմին

    Հյուրընկալողներից և հյուրերից շատերը կարողանում են ինքնուրույն արագ լուծել տարաձայնությունները։ Ուսումնասիրեք ուղևորությունից առաջ, հետո կամ ուղևորության ընթացքում անհրաժեշտ օգնություն ստանալու եղանակները։
  • Ինչպես • Հյուր

    Եթե հյուրընկալողը չեղարկի ձեր ամրագրումը

    Եթե ամրագրումը չեղարկվել է հյուրընկալողի կողմից, ձեզ կվերադարձվի ամբողջ գումարը։ Եթե չեղարկումը կատարվի ժամանումից առաջ 30 օրվա ընթացքում, մենք ձեզ կօգնենք վերաամրագրել նմանատիպ տարածք (համեմատելի գնով և առկայությունից կախված)։
  • Ինչպես • Հյուր

    Եթե որևէ խնդիր կամ հարց է առաջացել ձեր այցի ընթացքում

    Եթե այցի ընթացքում ինչ-որ չնախատեսված բան պատահի, գրեք հյուրընկալողին՝ լուծումը նախ նրա հետ քննարկելու համար։ Ամենայն հավանականությամբ, նա կկարողանա օգնել ձեզ լուծել խնդիրը։ Եթե հյուրընկալողը չի կարող օգնել, կամ դուք ուզում եք գումարի վերադարձ պահանջել, մենք ձեզ կաջակցենք։
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում