Ինչպես
•
Հյուր
Եթե հյուրընկալողը չեղարկի ձեր ամրագրումը
Եթե հյուրընկալողը չեղարկի ձեր ամրագրումը
While it’s rare, sometimes a Host may need to cancel a reservation. We understand this can impact your plans in a big way. Rest assured that every booking made on Airbnb comes with AirCover for guests, support for guests who experience issues with their booking, including Host cancellations within 30 days of check-in.
What to expect if your reservation is canceled
When a cancellation occurs, you’ll get an email with full details, including your refund info. Refund times may differ depending on how you paid.
If your cancellation happens within 30 days of check-in, we’ll also help you rebook a similar place to stay, depending on availability at comparable pricing.
As always, you can contact us if you need more help.
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուր
Եթե հյուրընկալողն ուզում է չեղարկել
Եթե հյուրընկալողը չի կարող ընդունել ձեզ, մի չեղարկեք նրա փոխարեն, այլ ուղարկեք չեղարկման հայտ, որպեսզի չզրկվեք ձեր գումարի վերադարձի լավագու… Ինչպես են գործում չեղարկումները
Երբեմն, հանգամանքների բերումով, անհրաժեշտ է լինում չեղարկել։ Ավելորդ խնդիրներից խուսափելու համար ահա թե ինչպես կարող եք չեղարկել ամրագրումը։- Հյուր
Հյուրերի AirCover
Ամեն ամրագրում ունի հյուրերի AirCover։ Եթե ձեր Airbnb տարածքում կա լուրջ խնդիր, որը հյուրընկալողը չի կարողանում լուծել, մենք ձեզ կօգնենք գտն…
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում