Ինչպես
•
Հյուր
Եթե հյուրընկալողը չի պատասխանում
Եթե հյուրընկալողը չի պատասխանում
When you have a confirmed reservation, you’ll have your Host’s email and phone number in the messaged thread for your trip. You can send them a message or pop open the Airbnb app and call them.
If you’re wondering about check-in details and instructions, you’ll find them 48 hours before the check-in date on your reservation’s itinerary page.
If all communications failed and you can’t contact your Host, contact us.
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուր
Ինչպես կապ հաստատել հյուրընկալողների հետ
Եթե ուզում եք նախքան ամրագրումն ավելին իմանալ տարածքի, հյուրընկալողի կամ փորձառության մասին, կարող եք Airbnb-ի միջոցով հաղորդագրություն ուղա… - Հյուր
Հյուրընկալողի արձագանքման արագությունը
Հյուրընկալողներն ամրագրման հայտը պաշտոնապես ընդունելու կամ մերժելու համար ունեն 24 ժամ։ Դուք էլեկտրոնային նամակով կտեղեկացվեք կարգավիճակի մա… - Հյուր
Ինչպես գտնել ժամանման վերաբերյալ ցուցումները
Ձեր ժամանման մասին տեղեկությունները կարող եք գտնել ամրագրման մանրամասներում։ Բացի այդ, ձեզ կուղարկենք ամրագրման մասին հիշեցնող էլեկտրոնային …
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում