Եթե խնդրի լուծում չեք գտնում հյուրընկալողին կամ հյուրին դիմելուց կամ Օգնության կենտրոնից օգտվելուց հետո, կարող եք դիմել աջակցման համար։
Դիմեք մեզ հաղորդագրությունների կամ զրույցի միջոցով։ Կարող եք հետևել առկա խնդրին կամ ընտրել Հաղորդել նոր խնդրի մասին։ Նաև կարող եք զանգել մեզ +1-415-800-5959 հեռախոսահամարով։
Որոնեք Օգնության կենտրոնում կամ աչքի անցկացրեք բոլոր թեմաները, որպեսզի գտնեք հաճախ տրվող հարցերի պատասխանները՝ սկսած Airbnb հաշիվ ստեղծելուց մինչև հյուրընկալողի կամ հյուրի մասին կարծիք թողնելը և այլն։
Հաղորդագրություն ուղարկելը սովորաբար տարածքի կամ ամրագրման հետ կապված խնդիրը լուծելու ամենաարագ և ամենահեշտ ձևն է։
Եթե հարկավոր է ապահով կերպով փող ուղարկել կամ պահանջել հայտարարության մեջ չներառված որևէ բանի համար, այցելեք Խնդիրների լուծման կենտրոն։ Նաև կօգնենք վարել քննարկումներ ձեր և հյուրընկալողի կամ հյուրի միջև։
Ուզո՞ւմ եք հայտնել ձեր դիտողությունները։ Իմացեք՝ ինչպես ներկայացնել բողոք։