Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Ինչպես

Օգնության համար դիմեք Airbnb-ի հաճախորդների աջակցման ծառայություն

Եթե խնդրի լուծում չեք գտնում հյուրընկալողին կամ հյուրին դիմելուց կամ Օգնության կենտրոնից օգտվելուց հետո, կարող եք դիմել աջակցման համար։

Դիմեք Airbnb-ի աջակցման թիմին 

Դիմեք մեզ հաղորդագրությունների կամ զրույցի միջոցով։ Կարող եք հետևել առկա խնդրին կամ ընտրել Հաղորդել նոր խնդրի մասին։ Նաև կարող եք զանգել մեզ +1-415-800-5959 հեռախոսահամարով։

Ինքնօգնության ռեսուրսներ

Որոնեք Օգնության կենտրոնում կամ աչքի անցկացրեք բոլոր թեմաները, որպեսզի գտնեք հաճախ տրվող հարցերի պատասխանները՝ սկսած Airbnb հաշիվ ստեղծելուց մինչև հյուրընկալողի կամ հյուրի մասին կարծիք թողնելը և այլն։

Կապվեք ձեր հյուրընկալողի կամ հյուրի հետ

Հաղորդագրություն ուղարկելը սովորաբար տարածքի կամ ամրագրման հետ կապված խնդիրը լուծելու ամենաարագ և ամենահեշտ ձևն է։

Փող ուղարկեք կամ պահանջեք Խնդիրների լուծման կենտրոնի միջոցով

Եթե հարկավոր է ապահով կերպով փող ուղարկել կամ պահանջել հայտարարության մեջ չներառված որևէ բանի համար, այցելեք Խնդիրների լուծման կենտրոն։ Նաև կօգնենք վարել քննարկումներ ձեր և հյուրընկալողի կամ հյուրի միջև։

Ներկայացրեք բողոք

Ուզո՞ւմ եք հայտնել ձեր դիտողությունները։ Իմացեք՝ ինչպես ներկայացնել բողոք։

Այս հոդվածն օգնե՞ց։

Առնչվող հոդվածներ

  • Ինչպես • Հյուր

    Երբ կստանաք գումարի վերադարձը

    Թեև գումարի վերադարձը կատարվում է գրեթե անմիջապես, դրանց մեծ մասը տեղ է հասնում 15 օրվա ընթացքում, բայց վճարման որոշ եղանակների և տարածաշրջանների դեպքում կարող է պահանջվել ավելի երկար ժամանակահատված։
  • Ինչպես

    Ինչի համար է Խնդիրների լուծման կենտրոնը

    Խնդիրների լուծման կենտրոնի միջոցով հնարավոր է գումար պահանջել կամ ուղարկել ձեր տնային այցին, սերվիսին կամ փորձառությանն առնչվող ծախսերի համար։
  • Ուղեցույց • Հյուր

    Հյուրերի AirCover

    Ամեն տան ամրագրում ունի Հյուրերի AirCover։ Եթե ձեր Airbnb տարածքում կա լուրջ խնդիր, որը հյուրընկալողը չի կարողանում լուծել, մենք ձեզ կօգնենք գտնել նմանատիպ տարածք (համեմատելի գնով և առկայությունից կախված) կամ ձեզ կվերադարձնենք ամբողջ գումարը կամ դրա մի մասը։
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում