Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Համայնքի քաղաքականությունը

Airbnb-ի Կարծիքների վերաբերյալ քաղաքականություն

Այս հոդվածն ավտոմատ թարգմանվել է։

Airbnb - ի կողմից հյուրընկալողների և հյուրերի միջև վստահության խթանման միջոցներից մեկը տների, ծառայությունների և փորձառությունների վերաբերյալ մեր կարծիքների գործընթացն է, որն օգնում է մեր համայնքին կայացնել ամրագրման և հյուրընկալման մասին տեղեկացված որոշումներ և հյուրերին ու հյուրընկալողներին տրամադրում է ազնիվ կարծիքներ ՝ նրանց բարելավելու համար ։ Մեր կարծիքների քաղաքականությունը նպատակ ունի ապահովելու, որ մեր կարծիքների համակարգի միջոցով տրամադրված կարծիքներն իսկական, վստահելի և օգտակար լինեն մեր համայնքին ։

Կարծիքները պետք է լինեն անաչառ, պարունակեն համապատասխան տեղեկություններ, որոնք արտացոլում են կարծիք գրողի իրական փորձառությունը այցի, սերվիսի կամ փորձառության ընթացքում և հետևեն մեր Բովանդակության քաղաքականությանը ։

Կարծիքները պետք է լինեն անաչառ

  • Airbnb համայնքի անդամները չեն կարող պարտադրել, վախեցնել, շորթել, սպառնալ, խրախուսել կամ շահարկել մեկ այլ անձի ՝ փորձելով ազդել կարծիքի վրա, օրինակ ՝ խոստանալ փոխհատուցում ՝ դրական կարծիքի դիմաց կամ բացասական կարծիքի դեպքում սպառնացող հետևանքներ ։
  • Կարծիքները կարող են չտրամադրվել կամ պահվել ինչ - որ արժեքի, օրինակ ՝ զեղչի, գումարի վերադարձի, փոխադարձ կարծիքի կամ խոստանալ կարծիք հայտնողի նկատմամբ բացասական քայլեր չձեռնարկելու դիմաց ։ Դրանք կարող են նաև չօգտագործվել որպես Airbnb - ին կամ մեկ այլ անձի ապակողմնորոշելու կամ խաբելու փորձ ։ Օրինակ ՝ հյուրերը չպետք է կողմնակալ կամ անթաքույց կարծիքներ գրեն որպես վրեժխնդրության ձև ՝ քաղաքականություն կամ կանոն կիրառող հյուրընկալողի նկատմամբ ։
  • Կարծիքները կարող են տրամադրվել միայն իրական այցի, սերվիսի կամ փորձառության հետ կապված ։ Օրինակ ՝ հյուրընկալողներին չի թույլատրվում դրական կարծիքի դիմաց ընդունել կեղծ ամրագրում, օգտագործել երկրորդ հաշիվ ՝ կարծիք թողնելու համար կամ համակարգել ուրիշների հետ ՝ կարծիք հայտնելու համակարգը շահարկելու համար ։
  • Կարծիքները չեն կարող օգտագործվել մրցակցությանը վնաս հասցնելու նպատակով: Օրինակ ՝ հյուրընկալողներին չի թույլատրվում կողմնակալ կարծիքներ հրապարակել այն հայտարարությունների մասին, որոնց հետ կապված կամ անմիջականորեն մրցակցում են ։

Կարծիքները պետք է համապատասխանեն

  • Կարծիքները պետք է համապատասխան տեղեկություններ տրամադրեն հյուրընկալողի, հյուրի, այցի, սերվիսի կամ փորձառության մասին կարծիք գրողի փորձառության մասին, որոնք կօգնեն համայնքի մյուս անդամներին կայացնել ամրագրման և հյուրընկալման մասին տեղեկացված որոշումներ ։
  • Եթե հյուրը երբեք չի ժամանել իր այցի, սերվիսի կամ փորձառության համար կամ ստիպված է եղել չեղարկել այդ ամրագրման հետ կապ չունեցող հանգամանքների պատճառով, նրա կարծիքը կարող է հեռացվել ։

Կարծիքները պետք է հետևեն մեր բովանդակության քաղաքականությանը

Կարծիքները չեն կարող պարունակել բացահայտ, խտրական, վնասակար, խարդախ, անօրինական կամ այլ բովանդակություն, որը խախտում է մեր բովանդակության քաղաքականությունը ։

Հաղորդում այս քաղաքականության համաձայն ՝ կարծիքների մասին

Այս քաղաքականությունը խախտելու մասին կարծիքի մասին հաղորդելու համար դիմեք մեզ ։

Եթե կարծիքը խախտում է այս քաղաքականությունը, մենք կարող ենք հեռացնել այդ կարծիքը, այդ թվում ՝ դրանց հետ կապված գնահատականները և այլ բովանդակություն ։ Մենք լուրջ ենք վերաբերվում ցանկացած կարծիքի հեռացմանը և դա անում ենք միայն այնտեղ, որտեղ կա այս քաղաքականության հստակ խախտում ։ Կախված խախտման բնույթից ՝ մենք կարող ենք նաև սահմանափակել, կասեցնել կամ հեռացնել դրա հետ կապված Airbnb հաշիվը ։

Այս քաղաքականությունը կարող է կիրառվել տարբեր վայրերում, որպեսզի արտացոլի, թե ինչ է տեղական օրենսդրությունը թույլ տալիս կամ պահանջում է ։

Ինչպես պատասխանել կարծիքներին

Թեև մենք ակնկալում ենք, որ համայնքի բոլոր անդամները պետք է հրապարակեն կարծիքներ, որոնք ներկայացնում են իրենց իրական փորձառությունը և պարունակում են ճշգրիտ տեղեկություններ, մենք սովորաբար չենք միջնորդում կարծիքների ճշմարտության վերաբերյալ վեճերը ։ Փոխարենը ՝ մենք թույլ ենք տալիս անհատներին հրապարակել կարծիքների պատասխանները ։

Ինչպես հեռացնել ձեր գրած կարծիքը

Երբ ձեր գրած կարծիքը հրապարակվի, կարող եք պահանջել, որ այն հեռացվի ։

Այս հոդվածն օգնե՞ց։

Առնչվող հոդվածներ

  • Ինչպես

    Ինչպես հեռացնել հյուրընկալողի կամ հյուրի կարծիք

    Թեև չեք կարող ինքնուրույն հեռացնել որևէ կարծիք, որը գրել կամ ստացել եք, կարող եք օգնության համար դիմել մեզ։
  • Ինչպես

    Կարծիքներ տների մասին

    Մեր համայնքն ապավինում է ազնիվ, թափանցիկ կարծիքներին։ Հյուրընկալողներն ու հյուրերը կարծիքներ են գրում այցի ավարտից հետո։ Տեղեկություններ այն մասին, թե ինչպես է կարծիքների համակարգը գործում տների դեպքում։
  • Համայնքի քաղաքականությունը

    Airbnb-ի Բովանդակության քաղաքականություն

    Ծանոթացեք, թե Airbnb-ում ինչպիսի բովանդակությունն է արգելված, և ինչպես է գործում Բովանդակության նկատմամբ կիրառվող քաղաքականությունը։
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում