Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Համայնքի քաղաքականությունը

Airbnb-ի Կարծիքների վերաբերյալ քաղաքականություն

Այս հոդվածն ավտոմատ թարգմանվել է։

Airbnb - ի կողմից հյուրընկալողների և հյուրերի միջև վստահության խթանման միջոցներից մեկը տների, ծառայությունների և փորձառությունների վերաբերյալ մեր կարծիքների գործընթացն է, որն օգնում է մեր համայնքին կայացնել ամրագրման և հյուրընկալման մասին տեղեկացված որոշումներ և հյուրերին ու հյուրընկալողներին տրամադրում է ազնիվ կարծիքներ ՝ նրանց բարելավելու համար ։ Մեր կարծիքների քաղաքականությունը նպատակ ունի ապահովելու, որ մեր կարծիքների համակարգի միջոցով տրամադրված կարծիքներն իսկական, վստահելի և օգտակար լինեն մեր համայնքին ։

Կարծիքները պետք է լինեն անաչառ, պարունակեն համապատասխան տեղեկություններ, որոնք արտացոլում են կարծիք գրողի իրական փորձառությունը այցի, սերվիսի կամ փորձառության ընթացքում և հետևեն մեր Բովանդակության քաղաքականությանը ։

Կարծիքները պետք է լինեն անաչառ

  • Airbnb համայնքի անդամները չեն կարող պարտադրել, վախեցնել, շորթել, սպառնալ, խրախուսել կամ շահարկել մեկ այլ անձի ՝ փորձելով ազդել կարծիքի վրա, օրինակ ՝ խոստանալ փոխհատուցում ՝ դրական կարծիքի դիմաց կամ բացասական կարծիքի դեպքում սպառնացող հետևանքներ ։
  • Կարծիքները կարող են չտրամադրվել կամ պահվել ինչ - որ արժեքի, օրինակ ՝ զեղչի, գումարի վերադարձի, փոխադարձ կարծիքի կամ խոստանալ կարծիք հայտնողի նկատմամբ բացասական քայլեր չձեռնարկելու դիմաց ։ Դրանք կարող են նաև չօգտագործվել որպես Airbnb - ին կամ մեկ այլ անձի ապակողմնորոշելու կամ խաբելու փորձ ։ Օրինակ ՝ հյուրերը չպետք է կողմնակալ կամ անթաքույց կարծիքներ գրեն որպես վրեժխնդրության ձև ՝ քաղաքականություն կամ կանոն կիրառող հյուրընկալողի նկատմամբ ։
  • Կարծիքները կարող են տրամադրվել միայն իրական այցի, սերվիսի կամ փորձառության հետ կապված ։ Օրինակ ՝ հյուրընկալողներին չի թույլատրվում դրական կարծիքի դիմաց ընդունել կեղծ ամրագրում, օգտագործել երկրորդ հաշիվ ՝ կարծիք թողնելու համար կամ համակարգել ուրիշների հետ ՝ կարծիք հայտնելու համակարգը շահարկելու համար ։
  • Կարծիքները չեն կարող օգտագործվել մրցակցությանը վնաս հասցնելու նպատակով: Օրինակ ՝ հյուրընկալողներին չի թույլատրվում կողմնակալ կարծիքներ հրապարակել այն հայտարարությունների մասին, որոնց հետ կապված կամ անմիջականորեն մրցակցում են ։

Կարծիքները պետք է համապատասխանեն

  • Կարծիքները պետք է համապատասխան տեղեկություններ տրամադրեն հյուրընկալողի, հյուրի, այցի, սերվիսի կամ փորձառության մասին կարծիք գրողի փորձառության մասին, որոնք կօգնեն համայնքի մյուս անդամներին կայացնել ամրագրման և հյուրընկալման մասին տեղեկացված որոշումներ ։
  • Եթե հյուրը երբեք չի ժամանել իր այցի, սերվիսի կամ փորձառության համար կամ ստիպված է եղել չեղարկել այդ ամրագրման հետ կապ չունեցող հանգամանքների պատճառով, նրա կարծիքը կարող է հեռացվել ։

Կարծիքները պետք է հետևեն մեր բովանդակության քաղաքականությանը

Կարծիքները չեն կարող պարունակել բացահայտ, խտրական, վնասակար, խարդախ, անօրինական կամ այլ բովանդակություն, որը խախտում է մեր բովանդակության քաղաքականությունը ։

Հաղորդում այս քաղաքականության համաձայն ՝ կարծիքների մասին

Այս քաղաքականությունը խախտելու մասին կարծիքի մասին հաղորդելու համար դիմեք մեզ ։

Եթե կարծիքը խախտում է այս քաղաքականությունը, մենք կարող ենք հեռացնել այդ կարծիքը, այդ թվում ՝ դրանց հետ կապված գնահատականները և այլ բովանդակություն ։ Մենք լուրջ ենք վերաբերվում ցանկացած կարծիքի հեռացմանը և դա անում ենք միայն այնտեղ, որտեղ կա այս քաղաքականության հստակ խախտում ։ Կախված խախտման բնույթից ՝ մենք կարող ենք նաև սահմանափակել, կասեցնել կամ հեռացնել դրա հետ կապված Airbnb հաշիվը ։

Այս քաղաքականությունը կարող է կիրառվել տարբեր վայրերում, որպեսզի արտացոլի, թե ինչ է տեղական օրենսդրությունը թույլ տալիս կամ պահանջում է ։

Ինչպես պատասխանել կարծիքներին

Թեև մենք ակնկալում ենք, որ համայնքի բոլոր անդամները պետք է հրապարակեն կարծիքներ, որոնք ներկայացնում են իրենց իրական փորձառությունը և պարունակում են ճշգրիտ տեղեկություններ, մենք սովորաբար չենք միջնորդում կարծիքների ճշմարտության վերաբերյալ վեճերը ։ Փոխարենը ՝ մենք թույլ ենք տալիս անհատներին հրապարակել կարծիքների պատասխանները ։

Ինչպես հեռացնել ձեր գրած կարծիքը

Երբ ձեր գրած կարծիքը հրապարակվի, կարող եք պահանջել, որ այն հեռացվի ։

Այս հոդվածն օգնե՞ց։

Առնչվող հոդվածներ

  • Ինչպես

    Ինչպես պատասխանել կարծիքի

    Կարող եք հրապարակային պատասխան գրել այն կարծիքներին, որոնք ուրիշները թողնում են ձեզ համար, բայց չեք կարող հեռացնել դրանք։ Կարծիքները հեռացվում են միայն այն դեպքում, եթե խախտում են մեր Կարծիքների վերաբերյալ քաղաքականությունը։
  • Համայնքի քաղաքականությունը

    Airbnb-ի Բովանդակության քաղաքականություն

    Ծանոթացեք, թե Airbnb-ում ինչպիսի բովանդակությունն է արգելված, և ինչպես է գործում Բովանդակության նկատմամբ կիրառվող քաղաքականությունը։
  • Ինչպես

    Կարծիքներ տների մասին

    Մեր համայնքն ապավինում է ազնիվ, թափանցիկ կարծիքներին։ Հյուրընկալողներն ու հյուրերը կարծիքներ են գրում այցի ավարտից հետո։ Տեղեկություններ այն մասին, թե ինչպես է կարծիքների համակարգը գործում տների դեպքում։
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում