Օգնություն անսպասելի հարցերում
Օգնություն անսպասելի հարցերում
Եթե նկատեք, որ ինչ-որ բան պակասում է, սարքին չէ, կամ ձեզ ապահով չեք զգում, անմիջապես տեղեկացրեք հյուրընկալողին և Airbnb-ին։ Աչքի անցկացրեք այս հոդվածները, որպեսզի պատրաստ լինեք անակնկալ դեպքերին, և իմացեք, թե ինչպես օգտվել Խնդիրների լուծման կենտրոնից։
- Ինչպես
Եթե որևէ խնդիր կամ հարց է առաջացել ձեր այցի ընթացքում
Եթե այցի ընթացքում ինչ-որ չնախատեսված բան պատահի, գրեք հյուրընկալողին՝ լուծումը նախ նրա հետ փնտրելու համար։ Ամենայն հավանականությամբ, նա կկա… - Ինչպես
Ինչ անել, եթե մնալու տեղը մաքուր չէ ժամանման պահին
Եթե հայտնաբերեք, որ ձեր ամրագրած տարածքը մաքուր չէ, մենք ձեզ կօգնենք շտկել խնդիրը։ - Ինչպես
Եթե հյուրընկալողը չի պատասխանում
Երբ ունենաք հաստատված ամրագրում, ձեր ուղևորության վերաբերյալ նամակագրության մեջ կգտնեք հյուրընկալողի հեռախոսահամարը։ - Ինչպես
Ինչի համար է Խնդիրների լուծման կենտրոնը
Խնդիրների լուծման կենտրոնի միջոցով հնարավոր է գումար պահանջել կամ ուղարկել ձեր Airbnb ուղևորությանն առնչվող ծախսերի համար։ Հյուրերն ու հյուր… - Ինչպես
Վճարում Airbnb հարթակից դուրս
Եթե Airbnb կայքում որևէ Airbnb հյուրընկալող ձեզ խնդրում է վճարել կայքից դուրս կամ այլ ընկերության միջոցով, այդ մասին հաղորդեք մեզ։ - Ինչպես
Եթե ուղևորության ժամանակ ձեզ ապահով չեք զգում
Եթե կարծում եք, որ կարող եք վտանգի ենթարկվել, կամ առկա է ձեր անձնական անվտանգությանը սպառնացող վտանգ, անհապաղ դիմեք տեղական իշխանության մարմ… - Ինչպես
Եթե մարմնական վնասվածք եք ստացել Airbnb փորձառության ժամանակ
Եթե մարմնական վնասվածք ստանաք կամ բժշկական օգնության կարիք ունենաք փորձառությանը մասնակցելու ընթացքում, գնացեք անվտանգ տեղ և անհապաղ դիմեք շ…