Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Իրավական պայմաններ

Ճամփորդական ապահովագրություն Europ Assistance-ի միջոցով

Այս հոդվածն ավտոմատ թարգմանվել է։

2022 թվականի սեպտեմբերից Միացյալ Թագավորությունում, Գերմանիայում, Իսպանիայում, Իտալիայում, Իռլանդիայում, Նիդեռլանդներում, Ավստրիայում և Պորտուգալիայում բնակվող հյուրերը կարող են ճամփորդական ապահովագրություն ձեռք բերել վճարման էջում ։

Ճամփորդական ապահովագրության պոլիսները առաջարկվում են Generali - ի Europ Assistance Group - ի կողմից, որը առևտուր է անում ԵՄ - ում և Միացյալ Թագավորությունում Europ Assistance անունով ։

Եթե ապրիլից հետո Europ Assistance - ի միջոցով ամրագրման ապահովագրություն եք ձեռք բերել, ծածկույթի մասին տեղեկություններ ստանալու համար ծանոթացեք այս հոդվածին ։

Չե ՞ ք ապրում այս երկրում կամ տարածաշրջանում ։ Լրացուցիչ տեղեկություններ ստացեք ապահովագրության հասանելիության մասին ։ Ամենուրեք հյուրերը կարող են ճամփորդական ապահովագրություն ձեռք բերել նաև Airbnb - ից դուրս ՝ անմիջապես ճամփորդական ապահովագրության ընկերության կայքի միջոցով կամ համեմատության կայքում գնումներ կատարելով ։

Միացյալ Թագավորության բնակիչների համար

Ապահովագրության ավելացում ՝ ամրագրման ընթացքում

Airbnb - ի ամրագրումը կատարելիս ձեզ կտրամադրվի ճամփորդական ապահովագրություն վճարման էջում ավելացնելու հնարավորություն ։ Նախքան դա անելը անպայման աչքի անցկացրեք առաջարկվող ապահովագրական պոլիսի մանրամասները և այն, թե ինչ է ընդգրկված, որպեսզի համոզվեք, որ այն հարմար է ձեզ ։

Ամրագրման հաստատումից կարճ ժամանակ անց կստանաք էլեկտրոնային նամակ, որը հաստատում է ձեր ապահովագրության գնումը և տրամադրում է ապահովագրական պոլիսի պատճենը ։ Այդ էլեկտրոնային նամակը կներառի նաև ձեր պոլիսի մանրամասների էջի հղումը, որտեղ կարող եք չեղարկել ձեր պոլիսը, հայց ներկայացնել և ավելին ։

Ամրագրման մեջ փոփոխություններ կատարելը

Ձեր ճամփորդական ապահովագրության պոլիսն ավտոմատ կթարմացվի, եթե ամրագրման ամսաթվերը կամ հյուրերի թիվը փոխվեն, և առկա պոլիսում որևէ պահանջ չլինի ։ Եթե փոփոխությունն ազդում է ձեր ամրագրման ընդհանուր գնի վրա, ձեզանից կգանձվի կամ կվերադարձվի ձեր ճամփորդական ապահովագրության ճշգրտված գումարը ։

Ինչն է ներառում կանոնները

Europ Assistance ճամփորդական ապահովագրության պոլիսը ներառում է ՝

  • Ճամփորդական չեղարկում. փոխհատուցում ստացեք Airbnb - ի ամրագրման չփոխհատուցվող արժեքի մինչև 100%- ի համար, եթե չեղարկեք ապահովագրված պատճառով, օրինակ ՝ լուրջ հիվանդություն կամ մարմնական վնասվածք, մեխանիկական խափանումների պատճառով չվերթի ուշացում կամ ձեր տան կամ նպատակակետի բնական աղետ ։
  • Հետաձգված մեկնում. փոխհատուցում ստացեք ձեր կրած որոշակի լրացուցիչ ծախսերի համար, քանի որ ձեր ուղևորությունը հետաձգվում է 12 ժամ կամ ավելի ՝ ապահովագրված պատճառով ։ Ծածկած պատճառները ներառում են փոթորիկ, հրդեհ կամ ջրհեղեղ մեկնման կետում. ձեր մեքենայի մեխանիկական խափանումը և ճամփորդական փաստաթղթերի կամ գումարի կորուստը ։
  • Medical assistance: Ստացեք փոխհատուցում արտասահման մեկնելիս կրած բժշկական ծախսերի համար, ինչպիսիք են ՝ հոսպիտալացման ծախսերը, բժշկի կողմից նշանակված դեղորայքը կամ բժշկի կողմից պատվիրված շտապօգնության մեքենայով ուղևորությունները:
  • Ուղեբեռ. փոխհատուցում ստացեք, եթե ձեր ուղեբեռը վերջնականապես կորել կամ վնասվել է ձեր փոխադրողի կողմից ։

Այն, ինչ ընդգրկված չէ

  • Նախնական առողջական խնդիրներ. եթե առողջական խնդիրներով եք ճանապարհորդում, ձեզ կարող է անհրաժեշտ լինել լրացուցիչ կամ այլընտրանքային ծածկույթ ։ Տեղեկությունների համար դիմեք «Դրամական և կենսաթոշակային ծառայություն »՝ զանգահարելով +44 (0) 80 0138 7777 հեռախոսահամարով կամ որոնելով իրենց բժշկական տեղեկատուին ։
  • Որոշակի ճամփորդական ծախսեր. դուք չեք կարող փոխհատուցում ստանալ պլանավորված տրանսպորտի (այդ թվում ՝ չվերթների, գնացքների և լաստանավերի) արժեքի համար դեպի ձեր Airbnb հայտարարություն և այնտեղից, եթե անհրաժեշտ է չեղարկել ձեր ամրագրումը նախքան ձեր ուղևորության մեկնելը:

COVID -19 - ը ծածկվա ՞ ծ է

Թեև համավարակները ծածկված չեն ճամփորդական ապահովագրությամբ, COVID -19 - ը ծածկված է որոշ իրավիճակներում, քանի որ այն համարվում է լուրջ հիվանդություն ։ Անսպասելի հիվանդությունը ապահովագրված պատճառ է ճամփորդական չեղարկման, բժշկական օգնության և ճանապարհորդության կրճատման առավելությունների պայմաններում ։ Դուք ապահովագրված չեք COVID -19 - ով պայմանավորված ճամփորդական խափանումների, օրինակ ՝ սահմանների փակման և կարանտինի մանդատների պատճառով ։

Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ եթե հայց ներկայացնեք COVID -19 - ի պատճառով, ձեզանից կպահանջվի ներկայացնել փաստաթղթեր, որոնք ցույց են տալիս, որ դուք ՝ ընտանիքի անդամը (օրինակ ՝ ձեր երեխան), կամ Airbnb - ի կացարանում ձեզ մոտ մնացող որևէ մեկը թեստավորվել է դրական ՝ գտնվելով որակյալ բժշկական մասնագետի վիրտուալ կամ անձամբ հսկողության ներքո ։

Ով է ընդգրկված

Յուրաքանչյուր քաղաքականություն ներառում է այն ձեռք բերած հյուրին և այն մարդկանց, ովքեր իրենց հետ մնում են Airbnb - ի կացարանում ։ Այս մարդիկ ստիպված չեն լինի ավելացնել Airbnb - ի ամրագրմանը կամ ներառել քաղաքականության մեջ, որպեսզի ապահովագրվեն, և տարիքային սահմանափակումներ չկան ։

Ձեր կանոնների չեղարկում

Մեծ Բրիտանիայի բնակիչները կարող են չեղարկել իրենց քաղաքականությունը գնումից հետո 14 օրվա ընթացքում ՝ ամբողջ հավելավճարով ։ Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ դուք չեք կարող չեղարկել ձեր կանոնները ձեր ուղևորության մեկնելուց կամ հայց ներկայացնելուց հետո, նույնիսկ եթե 14 - օրյա սառեցման ժամանակահատվածում եք ։

Ձեր պոլիսը չեղարկելու համար պարզապես բացեք ծածկույթի ընդհանուր այցելության էջը և ընտրեք «Չեղարկել» պոլիսը ։

Հայցի ներկայացում

Հայցերը կարգավորվում են Europ Assistance - ի կողմից սկզբից մինչև վերջ: Կարող եք հայց ներկայացնելով ՝ անցնելով ձեր ծածկույթի ընդհանուր էջ և ընտրելով «Սկսել» հայցը կամ ուղղակիորեն դիմելով Europ Assistance - ին ։

Ինչպես ստանալ օգնություն

Եթե հարցեր ունեք ձեր պոլիսի վերաբերյալ, հայցի հարցում օգնության կարիք ունեք կամ ուզում եք ճամփորդական օգնության կարիք ունենալ, դիմեք Europ Assistance ՝ զանգահարելով +44 (0) 203 7888 656 հեռախոսահամարով կամ էլեկտրոնային նամակ ուղարկելով infoairbnb@roleurop.com հասցեին ։

Միացյալ Թագավորության բնակիչների համար ճամփորդական ապահովագրությունը երաշխավորված է Europ Assistance S.A.- ի բրիտանական մասնաճյուղի կողմից ։

Europ Assistance S.A. ընկերությունը վերահսկվում է Ֆրանսիայի վերահսկողության վարչության (ACPR) կողմից (հասցեն ՝ 4, place de Budapest, CS92459 - 75436 Paris Cedex 09, France )։ Europ Assistance S.A. UK Branch - ը լիազորված է Prudential կարգավորման մարմնի կողմից: Կարգավորման ենթակա ֆինանսական վերահսկողության մարմնի կողմից և սահմանափակ կանոնակարգով ՝ Prudential կարգավորման մարմնի կողմից: Prudential կարգավորման մարմնի կողմից մեր կանոնակարգի չափի մանրամասները հասանելի են ըստ պահանջի ։ Europ Assistance S.A. ընկերության բրիտանական մասնաճյուղի գրանցման համարը 203084 է ։

Միացյալ Թագավորության բնակիչների համար այս ճամփորդական ապահովագրությունը կազմակերպվում է Airbnb UK Services Limited - ի կողմից ։ Airbnb UK Services Limited - ը Aon UK Limited - ի նշանակված ներկայացուցիչն է, որը լիազորված է և կարգավորվում է Ֆինանսական վերահսկողության մարմնի կողմից ։ Aon UK Limited - ի FCA գրանցման համարն է ՝ 310451, դա կարող եք ստուգել ՝ այցելելով Ֆինանսական ծառայությունների ռեգիստր | FCA կամ զանգահարելով 0800 111 6768 հեռախոսահամարով ։ Ճամփորդական ապահովագրությունը հասանելի է 18 տարեկանից բարձր տարիքի հյուրերին ։ Գործում են ամբողջական պայմաններ և դրույթներ ։ Ճամփորդական ապահովագրությունը կարգավորվում է Ֆինանսական վերահսկողության վարչության կողմից, իսկ մնացած պրոդուկտներն ու ծառայությունները չեն կարգավորվում Airbnb UK Services Limited ընկերության կողմից ։ FP.AFF.343.LC

ԵՄ ռեզիդենտների համար

Ապահովագրության ավելացում ՝ ամրագրման ընթացքում

Airbnb - ի ամրագրումը կատարելիս ձեզ կտրամադրվի ճամփորդական ապահովագրություն վճարման էջում ավելացնելու հնարավորություն ։ Նախքան դա անելը անպայման աչքի անցկացրեք առաջարկվող ապահովագրական պոլիսի մանրամասները և այն, թե ինչ է ընդգրկված, որպեսզի համոզվեք, որ այն հարմար է ձեզ ։

Ամրագրման հաստատումից կարճ ժամանակ անց կստանաք էլեկտրոնային նամակ, որը հաստատում է ձեր ապահովագրության գնումը և տրամադրում է ապահովագրական պոլիսի պատճենը ։ Այդ էլեկտրոնային նամակը կներառի նաև ձեր պոլիսի մանրամասների էջի հղումը, որտեղ կարող եք չեղարկել ձեր քաղաքականությունը, հայց ներկայացնել և այլն ։

Ամրագրման մեջ փոփոխություններ կատարելը

Ձեր ճամփորդական ապահովագրության պոլիսն ավտոմատ կթարմացվի, եթե ամրագրման ամսաթվերը կամ հյուրերի թիվը փոխվեն, և առկա պոլիսում որևէ պահանջ չլինի ։ Եթե փոփոխությունն ազդում է ձեր ամրագրման ընդհանուր գնի վրա, ձեզանից կգանձվի կամ կվերադարձվի ձեր ճամփորդական ապահովագրության ճշգրտված գումարը ։

Ինչն է ներառում կանոնները

Europ Assistance ճամփորդական ապահովագրության պոլիսը ներառում է ՝

  • Ճամփորդական չեղարկում. փոխհատուցում ստացեք Airbnb - ի ամրագրման չփոխհատուցվող արժեքի մինչև 100%- ի համար, եթե չեղարկեք ապահովագրական փոխհատուցման պատճառով, օրինակ ՝ լուրջ հիվանդություն կամ մարմնական վնասվածք, մեխանիկական խափանումների պատճառով չվերթի ուշացում կամ ձեր տան կամ նպատակակետի բնական աղետ ։
  • Հետաձգված մեկնում. փոխհատուցում ստացեք ձեր կրած որոշակի լրացուցիչ ծախսերի համար, քանի որ ձեր ուղևորությունը հետաձգվում է 12 ժամ կամ ավելի ՝ ապահովագրված պատճառով ։ Ծածկած պատճառները ներառում են փոթորիկ, հրդեհ կամ ջրհեղեղ մեկնման կետում. ձեր մեքենայի մեխանիկական խափանումը և ճամփորդական փաստաթղթերի կամ գումարի կորուստը ։
  • Բժշկական օգնություն. փոխհատուցում ստացեք արտասահման մեկնելիս կրած բժշկական ծախսերի համար, ինչպիսիք են ՝ հոսպիտալացման ծախսերը, բժշկի կողմից նշանակված դեղորայքը կամ բժշկի կողմից պատվիրված շտապօգնության մեքենայով ուղևորությունները ։
  • Ուղեբեռ. փոխհատուցում ստացեք, եթե ձեր ուղեբեռը վերջնականապես կորել կամ վնասվել է ձեր փոխադրողի կողմից ։

COVID -19 - ը ծածկվա ՞ ծ է

Թեև համավարակները ծածկված չեն ճամփորդական ապահովագրությամբ, COVID -19 - ը ապահովագրված է որոշ իրավիճակներում, քանի որ այն համարվում է լուրջ հիվանդություն ։ Անսպասելի հիվանդությունը ապահովագրված պատճառ է ճամփորդական չեղարկման, բժշկական օգնության և ճանապարհորդության կրճատման առավելությունների պայմաններում ։ Դուք ապահովագրված չեք COVID -19 - ով պայմանավորված ճամփորդական խափանումներով, օրինակ ՝ սահմանների փակմամբ և կարանտինի մանդատներով ։

Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ եթե հայց ներկայացնեք COVID -19 - ի պատճառով, ձեզանից կպահանջվի ներկայացնել փաստաթղթեր, որոնք ցույց են տալիս, որ դուք ՝ ընտանիքի անդամը (օրինակ ՝ ձեր երեխան), կամ Airbnb - ի կացարանում ձեզ մոտ մնացող որևէ մեկը թեստավորվել է դրական ՝ գտնվելով որակյալ բժշկական մասնագետի վիրտուալ կամ անձամբ հսկողության ներքո ։

Ով է ընդգրկված

Յուրաքանչյուր քաղաքականություն ներառում է այն ձեռք բերած հյուրին և այն մարդկանց, ովքեր իրենց հետ մնում են Airbnb - ի կացարանում ։ Այս մարդիկ ստիպված չեն լինի ավելացնել Airbnb - ի ամրագրմանը կամ ներառել քաղաքականության մեջ, որպեսզի ապահովագրվեն, և տարիքային սահմանափակումներ չկան ։

Ձեր կանոնների չեղարկում

ԵՄ բնակիչները (բացառությամբ Ֆրանսիայի) կարող են չեղարկել իրենց քաղաքականությունը գնումից հետո 14 օրվա ընթացքում ՝ ապահովագրավճարի ամբողջական վերադարձով ։ Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ չեք կարող չեղարկել ձեր կանոնները ուղևորության մեկնելուց կամ հայց ներկայացնելուց հետո, նույնիսկ եթե 14 - օրյա արտոնյալ ժամանակահատվածում եք ։

Ձեր պոլիսը չեղարկելու համար պարզապես բացեք ծածկույթի ընդհանուր այցելության էջը և ընտրեք «Չեղարկել» պոլիսը ։

Հայցի ներկայացում

Հայցերը կարգավորվում են Europ Assistance - ի կողմից սկզբից մինչև վերջ: Կարող եք հայց ներկայացնելով ՝ անցնելով ձեր ծածկույթի ընդհանուր էջ և ընտրելով «Սկսել» հայցը կամ ուղղակիորեն դիմելով Europ Assistance - ին ։

Ինչպես ստանալ օգնություն

Եթե հարցեր ունեք ձեր քաղաքականության վերաբերյալ, օգնության կարիք ունեք հայցով կամ ուզում եք օգնել ճանապարհորդության հարցում.

  • Ավստրիայի բնակիչներ. Կապվեք Europ Assistance - ի հետ ՝ զանգահարելով +43 120 609 2205 հեռախոսահամարով կամ էլեկտրոնային նամակ ուղարկելով infoairbnb@roleurop.com ։
  • Գերմանիայի բնակիչներ. Կապվեք Europ Assistance - ի հետ ՝ զանգահարելով +49 302 238 4619 հեռախոսահամարով կամ էլեկտրոնային նամակ ուղարկելով infoairbnb@roleurop.com ։
  • Իռլանդիայի բնակիչներ. Կապվեք Europ Assistance - ի հետ ՝ զանգահարելով +353 15 41 07 39 հեռախոսահամարով կամ էլեկտրոնային նամակ ուղարկելով infoairbnb@roleurop.com ։
  • Իտալիայի բնակիչներ. Կապվեք Europ Assistance - ի հետ ՝ զանգահարելով +39 02 23 33 14 35 հեռախոսահամարով կամ էլեկտրոնային նամակ ուղարկելով infoairbnb@roleurop.com էլեկտրոնային հասցեին ։
  • Նիդեռլանդների բնակիչներ. Կապվեք Europ Assistance - ի հետ ՝ զանգահարելով +31 207003745 հեռախոսահամարով կամ էլեկտրոնային փոստով ՝ infoairbnb@roleurop.com ։ Ճամփորդության համար զանգահարեք +32 2 541 9011 հեռախոսահամարով:
  • Պորտուգալիայի բնակիչներ. Կապվեք Europ Assistance - ի հետ ՝ զանգահարելով +34 915 368 419 հեռախոսահամարով կամ էլեկտրոնային նամակ ուղարկելով infoairbnb@roleurop.com ։
  • Իսպանիայի բնակիչներ. Կապվեք Europ Assistance - ի հետ ՝ զանգահարելով +34 915 143 721 հեռախոսահամարով կամ էլեկտրոնային նամակ ուղարկելով infoairbnb@roleurop.com ։

ԵՄ բնակիչների համար ճամփորդական ապահովագրությունը երաշխավորված է Europ Assistance SA - ի կողմից, որը գործում է իր իռլանդական մասնաճյուղի միջոցով և առաջարկվում է ապահովագրական միջնորդ Aon Iberia Correduria de Seguros y Reaseguros S.A.U. Airbnb Marketing Services S.L.U- ի հետ, որը հանդես է գալիս որպես արտաքին համագործակից: Europ Assistance SA - ն վերահսկվում է Ֆրանսիայում Autorité de contrôle prudentiel et de résolution - ի (ACPR) կողմից, և նրա իռլանդական մասնաճյուղը կարգավորվում է Իռլանդիայի Կենտրոնական բանկի կողմից ՝ բիզնեսի կանոնների վարման համար: Գործում են ամբողջական պայմաններ և դրույթներ ։

Առնչվող հոդվածներ

Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում