Այս բովանդակությունը հասանելի չէ ձեր ընտրած լեզվով, ուստի այն ցուցադրում ենք դրան ամենամոտ լեզվով։

Ի՞նչ է լինում, երբ հյուրերն ամրագրում են չեղարկում կամ փոխում

Ահա թե ինչ ակնկալել վերջնավճարի հետ կապված, երբ փոխվում են ուղևորության ծրագրերը։
Հեղինակ՝ Airbnb, ամսաթիվ՝ 19 հլս, 2021 թ.
2 րոպե ընթերցում
Թարմացվել է՝ 24 օգս, 2022 թ.

Առանձնահատկություններ

Կյանքն անորոշ է, և հյուրերը երբեմն ստիպված են լինում չեղարկել կամ փոփոխել իրենց ամրագրումները։ Նույնիսկ եթե հյուրը չեղարկում է, դուք դեռ կարող եք ստանալ վճարում, կամ, ինչպես մենք ենք կոչում, վերջնավճար՝ կախված ձեր չեղարկման կանոններից և այն բանից, թե որքան վաղ է նա չեղարկում։

Ահա թե ինչ կարելի է ակնկալել, եթե ձեր հյուրերը չեղարկեն կամ փոխեն իրենց ամրագրումը կամ պահանջեն գումարի մասնակի վերադարձ։

Երբ հյուրը չեղարկում է ամրագրումը

Եթե հյուրը չեղարկի իր ամրագրումը, ապա կգործեն ձեր չեղարկման կանոնները։ Եթե ձեզ վերջնավճար են պարտք, գումարը սովորաբար ձեզ կուղարկվի հյուրի պլանավորված ժամանումից 24 ժամ անց։

Օրինակ՝ եթե ունեք չեղարկման կոշտ կանոններ, և հյուրը չեղարկում է ժամանումից յոթից քիչ օր առաջ, ապա ձեզ կվճարվի բոլոր գիշերների մեկ գիշերվա գնի 100%-ը՝ հանած հարկերն ու վճարները։ Մենք վերջնավճարը կուղարկենք հյուրի պլանավորված ժամանման ժամից 24 ժամ անց։ Դուք չեք ստանա մաքրման, տնային կենդանու կամ լրացուցիչ հյուրի վճար, եթե ձեր հյուրը չժամանի։

Դուք միշտ կարող եք վերջնավճարների կամ ճշգրտված գումարների վերաբերյալ տվյալները տեսնել ձեր վճարումների պատմության մեջ։

Լրացուցիչ տեղեկություններ վճարման կարգի մասին

Երբ հյուրը փոխում է իր ամրագրումը

Եթե հյուրը փոխում է իր ամրագրումը, վճարումը, սովորաբար, ուղարկում ենք նրա նոր ժամանման ժամից 24 ժամ հետո։ Եթե հյուրընկալում եք երկարաժամկետ այցեր, ամսական վերջնավճար կստանաք այդ ամրագրումների համար։

Օրինակ՝ եթե փոփոխության հայտ հաստատեք հյուրի համար, որպեսզի նա հունիսին 10 օրվա փոխարեն գա օգոստոս ամսին 10 օրով, և նա փոփոխությունը կատարի բավականաչափ շուտ, երբ չեն կիրառվի ձեր չեղարկման կանոնները, մենք ձեր վերջնավճարը կուղարկենք հյուրի նոր ժամանման ժամից 24 ժամ հետո։

Եթե հյուրն իր ամրագրումը փոխի ձեր տարածքում գտնվելու ընթացքում, դա կարող է ազդել ձեր ապագա վերջնավճարների վրա։

Օրինակ՝ եթե հյուրը ձեր տարածք ժամաներ 20-օրյա այցով, մենք ձեր վերջնավճարը կուղարկեինք նրա ժամանման ժամից 24 ժամ հետո։ Բայց եթե նա ստիպված է չեղարկել և մեկնել 10-րդ օրը, և դուք ունեք չեղարկման ճկուն կանոններ, ապա իրավունք կունենաք վճարում ստանալու նրա անցկացրած յուրաքանչյուր գիշերվա համար՝ գումարած մեկ լրացուցիչ գիշեր։

Այս դեպքում, քանի որ արդեն ստացած կլինեք ձեր ամբողջ վերջնավճարը, ապագա վերջնավճարները կճշգրտվեն՝ գումարի մասնակի վերադարձի ծախսը ծածկելու համար։

Երբ հյուրը գումարի վերադարձ է պահանջում

Եթե հյուրը ձեր տարածք է ժամանում որևէ հարմարության ակնկալիքով, բայց այն չկա կամ չի գործում, ապա կարող է պահանջել գումարի մասնակի վերադարձ։ Օրինակ՝ եթե ձեր ջակուզին անսպասելիորեն կոտրվել է, իսկ դա ձեր վիլլայի հիմնական առանձնահատկությունն է, հյուրը կարող է դիմել ձեզ և պահանջել գումարի մասնակի վերադարձ։

Այս օրինակի դեպքում նույնպես, եթե համաձայն եք գումարի մասնակի վերադարձի, ձեր ապագա վերջնավճարները կճշգրտվեն՝ գումարի մասնակի վերադարձի ծախսը ծածկելու համար, քանի որ արդեն ստացած կլինեք ձեր ամբողջ վերջնավճարը։ Կարող եք հյուրերին փոխհատուցել նաև Խնդիրների լուծման կենտրոնի միջոցով։ Եթե այդ կերպ ուղարկեք վճարումը, դա չի ազդի ձեր հետագա վերջնավճարների վրա։

Պաշտպանություն չեղարկումներից

Իհարկե, դուք չեք կարող վերահսկել ամրագրման չեղարկումը կամ փոփոխումը հյուրի կողմից։ Բայց կարող եք ձեզ ապահովագրել հարմար կարգավորումներով՝ լրացուցիչ տեղեկություններ կարդալով հյուրերի կողմից չեղարկման կանոնների մասին և ընտրելով ձեզ հարմար տարբերակը։

Նաև լավ կլինի իրականացնել ընթացիկ սպասարկում և կարևոր պահերին շփվել հյուրերի հետ, որպեսզի վստահ լինեք, որ ձեր տարածքը պատրաստ կլինի հյուրեր ընդունելու, և դուք կկարողանաք օգնել, եթե որևէ բան այնպես չընթանա։

Այս հոդվածում պարունակվող տեղեկությունները կարող են փոխված լինել հրապարակումից հետո։

Առանձնահատկություններ

Airbnb
19 հլս, 2021 թ.
Հոդվածն օգտակա՞ր էր։