Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվը ՝ 2025 թ ․
Եթե հյուրընկալողը չեղարկում է ամրագրումը նախքան ժամանումը, նրա հյուրին կվերադարձվի ամբողջ գումարը, և անհրաժեշտության դեպքում Airbnb - ն կօգնի հյուրին գտնել նմանատիպ տարածք ՝ կախված համեմատելի գնով առկայությունից ։
Airbnb - ն, որպես կանոն, հյուրի սկզբնական վճարումը կվերածի ամրագրման բոնուսի ՝ անհապաղ վերաամրագրումը հեշտացնելու համար, բայց հյուրերը միշտ կարող են գումարի վերադարձ պահանջել իրենց սկզբնական վճարման եղանակին ։ Եթե ամրագրման բոնուսը չօգտագործվի 72 ժամ հետո, բոնուսի գումարը կվերադարձվի հյուրի սկզբնական վճարման եղանակին ։
Հյուրերը պետք է հայտնեն ամրագրման հետ կապված խնդիրների մասին ՝ հայտնաբերումից հետո 72 ժամվա ընթացքում ։ Եթե որոշենք, որ ամրագրման հարցը խանգարել է հյուրի այցին, հյուրին կվերադարձնենք գումարի ամբողջական կամ մասնակի վերադարձ կամ կօգնենք հյուրին գտնել նմանատիպ տարածք ՝ կախված համադրելի գնանշման առկայությունից ։ Վերաամրագրման օգնությունը կամ վերադարձվող գումարը կախված է մի քանի գործոններից, այդ թվում ՝ ամրագրման հարցի ծանրությունից, հյուրի վրա ունեցած ազդեցությունից, այցի վրա ազդած մասից ՝ անկախ այն բանից, թե արդյոք հյուրն ազատում է կացարանները, այլ մեղմացնող գործոններ և ամրագրման հարցի վերաբերյալ տրամադրված ապացույցների ամրությունից ։
«Ամրագրման հետ կապված խնդիր» տերմինը վերաբերում է հետևյալ իրավիճակներին ՝
Վերաամրագրման հարցում օգնություն կամ գումարի վերադարձ պահանջելու համար ամրագրում կատարած հյուրը պետք է դիմի մեզ կամ իր տանտիրոջը ամրագրման հետ կապված խնդրի հայտնաբերումից հետո 72 ժամվա ընթացքում ։ Հայտերը պետք է աջակցվեն համապատասխան ապացույցներով, ինչպիսիք են լուսանկարները, տեսանյութերը կամ հյուրընկալողի կողմից պայմանների հաստատումը, որոնք մենք կօգտագործենք, որպեսզի որոշենք, թե արդյոք ամրագրման հետ կապված խնդիր է առաջացել ։
Եթե հյուրընկալողը չեղարկում է ամրագրումը կամ ամրագրման հետ կապված մեկ այլ խնդիր խանգարում է հյուրի այցին, հյուրընկալողը վերջնավճար չի ստանա կամ իր վերջնավճարը կնվազեցնի հյուրին վերադարձված գումարի չափով ։
Շատ հանգամանքներում մենք կփորձենք հաստատել հյուրի հաղորդած մտահոգությունը տանտիրոջ հետ: Հյուրընկալողները կարող են նաև վիճարկել հյուրի ՝ ամրագրման հետ կապված խնդրի պնդումը ՝ դիմելով մեզ ։
Այս քաղաքականությունը կիրառելի է օրենքով թույլատրված առավելագույն չափով, ինչը կարող է ենթադրել երաշխիքներ, որոնք չեն կարող բացառվել ։ Երբ գործում է այս քաղաքականությունը, այն վերահսկում և գերակա է ամրագրման չեղարկման կանոնների նկատմամբ ։ Նախքան մեզ հայտ ներկայացնելը, երբ դա հնարավոր է, հյուրը պետք է ծանուցի հյուրընկալողին և փորձի ամրագրման հետ կապված խնդիրը լուծել անմիջականորեն հյուրընկալողի հետ ։ Խնդրի լուծման հետ կապված ՝ հյուրերը կարող են գումարի վերադարձ պահանջել անմիջապես հյուրընկալողներից ՝ օգտվելով Խնդիրների լուծման կենտրոնից ։ Մենք կարող ենք նվազեցնել ցանկացած գումարի վերադարձ կամ ճշգրտել վերաամրագրման ցանկացած օգնություն ՝ արտացոլելու անմիջականորեն հյուրընկալողի կողմից տրամադրվող ցանկացած գումարի վերադարձ կամ այլ օգնություն ։ Որպես վերաամրագրման օգնություն տրամադրելու մի մաս, որը մենք կարող ենք, բայց պարտավոր չենք վճարել կամ նպաստել նոր կացարանների ծախսերին ։ Մենք կարող ենք նաև հյուրերին տրամադրել չեղարկված ամրագրման արժեքը նոր կացարանների նկատմամբ կիրառելու կամ ճամփորդական բոնուս ստանալու տարբերակը ՝ ի հաշիվ գումարի վերադարձի ։
Եթե հյուրը ցույց է տալիս, որ ամրագրման հետ կապված խնդրի մասին ժամանակին հաղորդելը հնարավոր չէ, մենք կարող ենք թույլ տալ ամրագրման հարցի ուշ հաղորդել այս քաղաքականության համաձայն ։ Ամրագրման հետ կապված խնդիրներ, որոնք առաջացել են հյուրի, ուղեկիցների կամ նրանց հրավիրյալների կամ տնային կենդանիների կողմից, չեն փոխհատուցվում այս քաղաքականության մեջ ։ Խարդախ հայտ ներկայացնելը խախտում է մեր Ծառայությունների մատուցման պայմանները և կարող է հանգեցնել հաշվի դադարեցման ։
Այս քաղաքականության շրջանակներում մեր որոշումները պարտադիր են, բայց չեն ազդում այլ պայմանագրային կամ կանոնադրական իրավունքների վրա, որոնք կարող են հասանելի լինել: Ցանկացած իրավունք, որը հյուրերը կամ տանտերերը կարող են ստիպված լինել դատական գործողություններ սկսել, մնում է անփոփոխ ։ Այս քաղաքականությունն ապահովագրություն չէ, և որևէ հյուրի կամ տանտիրոջ կողմից հավելավճար չի վճարվել ։ Սույն քաղաքականությամբ սահմանված բոլոր իրավունքներն ու պարտականություններն անձնական են ամրագրող հյուրի և տանտիրոջ համար և չեն կարող փոխանցվել կամ նշանակվել: Այս քաղաքականության ցանկացած փոփոխություն կկատարվի համաձայն մեր Ծառայությունների մատուցման պայմանների: Այս քաղաքականությունը վերաբերում է տներին, բայց չի վերաբերում փորձառության կամ ծառայությունների ամրագրումներին ։