Երբեմն ինչ - որ բան պատահում է, և հյուրերը ստիպված են լինում չեղարկել ։ Որպեսզի ամեն ինչ սահուն ընթանա, կարող եք ընտրել ձեր հայտարարության չեղարկման կանոնները ՝ մեկը կարճաժամկետ, մյուսը ՝ երկարաժամկետ այցերի համար ։ Երբ պատրաստ լինեք դա անելու, իմացեք, թե ինչպես սահմանել ձեր հայտարարության չեղարկման կանոնները ։
28 գիշերից պակաս տևողությամբ այցերի դեպքում տանտերերը կարող են ընտրել, թե չեղարկման որ տարբերակներն առաջարկեն հյուրերին ։ 28 գիշեր կամ ավելի տևողությամբ այցերի դեպքում ավտոմատ գործում են երկարաժամկետ ամրագրման չեղարկման կանոնները ։ Հետևյալ կանոնները վերաբերում են միայն Իտալիայում կատարված ամրագրումներին ։ Այցելեք այս էջը ՝ մյուս բոլոր ամրագրումների չեղարկման կանոններին ծանոթանալու համար ։ Չեղարկման կանոնների համար գործում են լրացուցիչ պայմաններ ։
Ձեր չեղարկման ստանդարտ կանոնները վերաբերում են 27 կամ ավելի քիչ անընդմեջ գիշերների բոլոր ամրագրումներին ։ Կարող եք ընտրել չեղարկման հետևյալ ստանդարտ կանոններից մեկը.
Հետևյալ ստանդարտ չեղարկման կանոնները հրավերով հասանելի են միայն որոշակի հյուրընկալողների ՝
Երկարաժամկետ քաղաքականությունն ավտոմատ գործում է 28 գիշեր կամ ավելի երկար տևողությամբ բոլոր ամրագրումների նկատմամբ ։
Ժամը 12:00 - ի վերջնաժամկետ
Ուղևորությունները համարվում են ժամանման օրը ՝ տարածքի տեղական ժամանակով ժամը 12:00 - ին, անկախ հյուրի պլանավորված ժամանման փաստացի ժամից: Ուղևորությունից առաջ չեղարկման բոլոր ժամկետները հաշվարկվում են ձեր տարածքի տեղական ժամանակով ժամը 12:00 - ի այս վերջնաժամկետը: Ուղևորության ընթացքում չեղարկումների դեպքում չեղարկման վերջնաժամկետը տարածքի տեղական ժամանակով ժամը 12:00 - ն է ։ Ցանկացած օրվա ժամը 12:00 - ից հետո չեղարկման հետևանքները կարող են տարբեր լինել:
Վճարների վերադարձ
Մեկ գիշերվա գները և սպասարկման վճարները վերադարձվում են որոշակի հանգամանքներում, ինչպես նշված է յուրաքանչյուր քաղաքականության մեջ ։ Մաքրման վճարները և Airbnb - ի ծառայությունների վճարները չեն վերադարձվում ժամանման պլանավորված օրը ՝ տեղական ժամանակով ժամը 24։00 - ից հետո կատարված չեղարկումների դեպքում ։
Հարկեր
Airbnb - ն կվերադարձնի մեր գանձած բոլոր հարկերը, որոնք կապված են հյուրերին վերադարձված գումարների հետ, և չեղարկված ամրագրումների չփոխհատուցվող մասի համար վճարման ենթակա բոլոր հարկերը կներկայացնեն համապատասխան հարկային մարմնին ։
Տանտիրոջ կամ հայտարարության հետ կապված խնդիրներ
Եթե հյուրը խնդիրներ ունի տանտիրոջ կամ հայտարարության հետ, հյուրը պետք է կապվի Airbnb - ի հետ հյուրի ժամանումից հետո 24 ժամվա ընթացքում ։ Եթե խնդիր առաջանա Վերաամրագրման և գումարի վերադարձի քաղաքականության շրջանակներում, ապա հյուրը կարող է իրավասու լինել գումարի մասնակի կամ ամբողջական վերադարձ ստանալու համար ։
Այլ կանոնների հետ առնչություն
Հյուրընկալողի չեղարկման կանոնները ենթակա են և կարող են գերակա լինել Վերաամրագրման և գումարի վերադարձի քաղաքականությամբ, Խոշոր կործանարար իրադարձությունների քաղաքականությամբ կամ Airbnb - ի կողմից չեղարկումներով ՝ Ծառայությունների մատուցման պայմաններով թույլատրված ցանկացած այլ պատճառով ։
Չեղարկումների պաշտոնական հաստատում
Ամրագրումը պաշտոնապես չեղարկվում է միայն այն բանից հետո, երբ հյուրը հետևել է Airbnb - ի չեղարկումների էջի քայլերին և ստացել հաստատում ։ Հյուրը կարող է չեղարկումների էջը գտնել Airbnb կայքի և հավելվածի «Ձեր ուղևորություններ» բաժնում ։
Airbnb - ի ներգրավում
Այս չեղարկման կանոնների կիրառման վերաբերյալ հյուրընկալողների և հյուրերի միջև ծագած ցանկացած վեճի ժամանակ Airbnb - ն վերջնական կարծիք է հայտնել ։