Փոփոխություններ, չեղարկումներ և գումարների վերադարձ
Փոփոխություններ, չեղարկումներ և գումարների վերադարձ
Երբեմն, հանգամանքների բերումով, ձեր կամ հյուրի ծրագրերը կարող են փոփոխվել։ Որպեսզի գործերը սահուն ընթանան, ահա թե ինչպես կարող եք չեղարկել ամրագրումը, ինչ է լինում չեղարկելու դեպքում, և ինչպես օգտվել Խնդիրների լուծման կենտրոնից։
- Ինչպես
Եթե ձեր հյուրը չեղարկի
Եթե հյուրը չեղարկի ամրագրումը, ձեզ կտեղեկացնենք այդ մասին և ավտոմատ կարգելահանենք օրացույցի ամսաթվերը, որպեսզի կարողանաք ընդունել այլ հյուրե… - Ինչպես
Ինչպես է հյուրընկալողն ամրագրում չեղարկում
Որպես հյուրընկալող՝ կարող եք ամրագրում չեղարկել, բայց եթե ժամանումը տեղի է ունենալու 24 ժամվա ընթացքում, հնարավոր է, որ առցանց չեղարկելու տա… - Համայնքի քաղաքականությունը
Հյուրընկալողի կողմից չեղարկման կանոններ
Քանի որ չեղարկումները կարող են խախտել հյուրերի պլանները և ազդել Airbnb համայնքի նկատմամբ ձևավորված վստահության վրա, հյուրընկալողների կողմից … - Ինչպես
Որպես հյուրընկալող՝ ինչպես փոփոխել որևէ ամրագրում
Կարող եք փոփոխության հայտ ներկայացնել ձեր հյուրին։ Եթե հյուրն ընդունի, ամրագրումը կթարմացվի։ - Ինչպես
Ինչպես պատասխանել հյուրի ուղևորության փոփոխության հայտին
Եթե ձեր հյուրը ցանկանում է փոխել իր հաստատված ամրագրման մանրամասները (օրինակ՝ կրճատել ուղևորության տևողությունը կամ գիշերներ ավելացնել), նա … - Ինչպես
Վերադարձրեք հյուրի գումարը
Հյուրի գումարը վերադարձնելու կարգը կախված է այն հանգամանքից, թե երբ է դա կատարվում՝ նրա ուղևորությունից առա՞ջ, թե՞ հետո։ - Ինչպես
Ինչի համար է Խնդիրների լուծման կենտրոնը
Խնդիրների լուծման կենտրոնի միջոցով հնարավոր է գումար պահանջել կամ ուղարկել ձեր Airbnb ուղևորությանն առնչվող ծախսերի համար։ Հյուրերն ու հյուր…