Անցնել բովանդակությանը
Անցեք առաջ՝ առաջարկվող արդյունքներին ծանոթանալու համար

    Ինչպես չեղարկել այցի ընթացքում

    Ինչ-որ խնդի՞ր է առաջացել այցի ընթացքում։ Ձեր առաջին քայլը հյուրընկալողին հաղորդագրություն ուղարկելն է, որպեսզի նա կարգավորի դա։ Եթե չկարողանա շտկել դա, կարող է ձեզ գումարի մասնակի վերադարձ առաջարկել։

    Փոխհատուցում

    Եթե հյուրընկալողը չեղարկի ամրագրումը, ձեզ կվերադարձվի ամբողջ գումարը՝ ներառյալ բոլոր վճարներն ու հարկերը։ Գումար ուղարկել և ստանալ կարող եք Խնդիրների լուծման կենտրոնի միջոցով։

    Ունե՞ք լրացուցիչ օգնության կարիք

    Եթե ձեր հյուրընկալողը չի կարող օգնել, հնարավոր է, որ իրավասու լինեք ամբողջ գումարի վերադարձ ստանալու մեր Հյուրի փոխհատուցման քաղաքականության շրջանակներում, եթե դիմեք Airbnb-ին խնդիրը հայտնաբերելուց հետո 24 ժամվա ընթացքում։ Պարզեք՝ արդյոք ձեր խնդիրը ներառված է քաղաքականության շրջանակներում։

    Ստացա՞ք ձեզ անհրաժեշտ օգնությունը։

    Առնչվող հոդվածներ