Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Համայնքի քաղաքականությունը

Վերաամրագրման և գումարի վերադարձի քաղաքականություն տների համար

Այս հոդվածն ավտոմատ թարգմանվել է։

Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվը ՝ 2025 թ ․

Ինչ կլինի, եթե հյուրընկալողը չեղարկի նախքան ժամանումը

Եթե հյուրընկալողը չեղարկի ամրագրումը նախքան ժամանումը, նրա հյուրն իրավունք ունի ամբողջ գումարի վերադարձ, և անհրաժեշտության դեպքում Airbnb - ն կօգնի հյուրին գտնել նմանատիպ տարածք ՝ կախված նմանատիպ գներով ազատ ամսաթվերից ։

Airbnb - ն, որպես կանոն, հյուրի սկզբնական վճարումը կվերածի ամրագրման բոնուսի ՝ անհապաղ վերաամրագրումը հեշտացնելու համար, բայց հյուրերը միշտ կարող են գումարի վերադարձ պահանջել իրենց սկզբնական վճարման եղանակին ։ Եթե ամրագրման բոնուսը չօգտագործվի 72 ժամ հետո, բոնուսի գումարը կվերադարձվի հյուրի սկզբնական վճարման եղանակին ։

Ի ՞ նչ կլինի, եթե մեկ այլ ամրագրման խնդիր խաթարի այցը

Հյուրերը պետք է հայտնեն ամրագրման հետ կապված խնդիրների մասին ՝ հայտնաբերումից հետո 72 ժամվա ընթացքում ։ Եթե որոշենք, որ ամրագրման հարցը խանգարել է հյուրի այցին, հյուրին կվերադարձնենք գումարի ամբողջական կամ մասնակի վերադարձ կամ կօգնենք հյուրին գտնել նմանատիպ տարածք ՝ կախված համադրելի գնանշման առկայությունից ։ Վերաամրագրման օգնությունը կամ վերադարձվող գումարը կախված է մի քանի գործոններից, այդ թվում ՝ ամրագրման հարցի ծանրությունից, հյուրի վրա ունեցած ազդեցությունից, այցի վրա ազդած մասից ՝ անկախ այն բանից, թե արդյոք հյուրն ազատում է կացարանները, այլ մեղմացնող գործոններ և ամրագրման հարցի վերաբերյալ տրամադրված ապացույցների ամրությունից ։

Ամրագրման հետ կապված խնդիրներն ընդգրկված են

«Ամրագրման հետ կապված խնդիր» տերմինը վերաբերում է հետևյալ իրավիճակներին ՝

  • Հյուրընկալողը չեղարկում է ամրագրումը նախքան ժամանումը ։
  • Հյուրընկալողը չի տրամադրում իր հյուրին կացարաններից օգտվելու հնարավորություն ։
  • Կացարանները հարմար չեն ժամանման պահին, ներառյալ, բայց չեն սահմանափակվում հետևյալ պատճառներից որևէ մեկով.
    • Ոչ ողջամտորեն մաքուր և սանիտարական:
    • Պահպանել անվտանգության կամ առողջության հետ կապված վտանգներ ։
  • Կացարանները զգալիորեն տարբերվում են գովազդվածից, ներառյալ, բայց չսահմանափակվելով հետևյալ պատճառներից որևէ մեկով.
    • Տարածքի ճշգրիտ տեսակը (օրինակ ՝ ամբողջ տարածքը, առանձին սենյակը կամ ընդհանուր սենյակը )։
    • Ոչ ճշգրիտ տեսակը կամ սենյակների քանակը (օրինակ ՝ ննջասենյակներ, լոգասենյակներ և խոհանոցներ )։
    • Կացարանների ոչ ճշգրիտ տեղադրություն ։
    • Հայտարարության մեջ նշված չէ, որ այցի ընթացքում հյուրընկալողը, մեկ այլ անձ կամ տնային կենդանի ներկա կլինի ։
    • Հայտարարության մեջ գովազդվող հատուկ հարմարությունը կամ առանձնահատկությունը ներկա չէ կամ չի գործում (օրինակ ՝ լողավազան, ջակուզի, հիմնական սարքավորում, ջեռուցման և օդորակման համակարգեր )։

    Ինչպես պահանջել վերաամրագրման օգնություն կամ գումարի վերադարձ

    Վերաամրագրման օգնություն կամ գումարի վերադարձ պահանջելու համար ամրագրում կատարած հյուրը պետք է կապվի մեզ կամ իր հյուրընկալողի հետ ամրագրման հարցի հայտնաբերումից հետո 72 ժամվա ընթացքում ։ Հայտերը պետք է տրամադրվեն համապատասխան ապացույցներով, ինչպիսիք են լուսանկարները, տեսանյութերը կամ հյուրընկալողի կողմից պայմանների հաստատումը, որոնք մենք կօգտագործենք ՝ պարզելու, թե արդյոք տեղի է ունեցել ամրագրման խնդիր ։

    Ինչպես է այս քաղաքականությունն ազդում հյուրընկալողների վրա

    Եթե հյուրընկալողը չեղարկի ամրագրումը, կամ մեկ այլ ամրագրման հարցը խաթարի հյուրի այցը, հյուրընկալողը ոչ մի վերջնավճար չի ստանա կամ վերջնավճարը կկրճատի հյուրին վերադարձվող գումարի չափով ։

    Շատ հանգամանքներում կփորձենք հաստատել հյուրի հաղորդած մտահոգությունն իր հյուրընկալողի հետ ։ Հյուրընկալողները կարող են նաև վիճարկել հյուրի ամրագրման հետ կապված խնդրի առկայությունը ՝ կապվելով մեզ հետ ։

    Այլ բաներ, որոնց պետք է տեղյակ լինել

    Այս քաղաքականությունը կիրառելի է օրենքով թույլատրված առավելագույն չափով, ինչը կարող է ենթադրել երաշխիքներ, որոնք չեն կարող բացառվել ։ Երբ գործում է այս քաղաքականությունը, այն վերահսկում և գերակա է ամրագրման չեղարկման կանոնների նկատմամբ ։ Նախքան մեզ հայտ ներկայացնելը, երբ դա հնարավոր լինի, հյուրը պետք է տեղեկացնի հյուրընկալողին և փորձի ամրագրման հարցը լուծել անմիջապես իր հյուրընկալողի հետ ։ Խնդիրը լուծելու հետ կապված ՝ հյուրերը կարող են գումարի վերադարձ պահանջել անմիջապես հյուրընկալողներից ՝ օգտվելով Խնդիրների լուծման կենտրոնից ։ Մենք կարող ենք նվազեցնել գումարի վերադարձի չափը կամ ճշգրտել այս քաղաքականության շրջանակներում վերաամրագրման ցանկացած օգնություն, որպեսզի արտացոլենք անմիջապես հյուրընկալողի կողմից տրամադրված որևէ գումարի վերադարձ կամ այլ օգնություն ։ Որպես վերաամրագրման օգնություն տրամադրելու մի մաս, որը մենք կարող ենք, բայց պարտավոր չենք վճարել կամ նպաստել նոր կացարանների ծախսերին ։ Մենք կարող ենք նաև հյուրերին տրամադրել չեղարկված ամրագրման արժեքը նոր կացարանների նկատմամբ կիրառելու կամ ճամփորդական բոնուս ստանալու տարբերակը ՝ ի հաշիվ գումարի վերադարձի ։

    Եթե հյուրը ցույց է տալիս, որ ամրագրման հետ կապված խնդրի մասին ժամանակին հաղորդելը հնարավոր չէ, մենք կարող ենք թույլ տալ ամրագրման հարցի ուշ հաղորդել այս քաղաքականության համաձայն ։ Ամրագրման հետ կապված խնդիրներ, որոնք առաջացել են հյուրի, ուղեկիցների կամ նրանց հրավիրյալների կամ տնային կենդանիների կողմից, չեն փոխհատուցվում այս քաղաքականության մեջ ։ Կեղծ հայտ ներկայացնելը խախտում է մեր Ծառայությունների մատուցման պայմանները և կարող է հանգեցնել հաշվի դադարեցման ։

    Այս քաղաքականության շրջանակներում մեր որոշումները պարտադիր են, բայց չեն ազդում այլ պայմանագրային կամ կանոնադրական իրավունքների վրա, որոնք կարող են հասանելի լինել: Ցանկացած իրավունք, որը հյուրերը կամ հյուրընկալողները կարող են իրավական գործողություններ նախաձեռնել, մնում է չպահպանված ։ Այս քաղաքականությունը ապահովագրություն չէ, և որևէ հյուրի կամ հյուրընկալողի կողմից հավելավճար չի վճարվել ։ Այս քաղաքականության շրջանակներում բոլոր իրավունքները և պարտականությունները անձնական են ամրագրման հյուրի և հյուրընկալողի նկատմամբ և կարող են չփոխանցվել կամ չնշվել ։ Այս քաղաքականության ցանկացած փոփոխություն կկատարվի համաձայն մեր Ծառայությունների մատուցման պայմանների: Այս քաղաքականությունը վերաբերում է այցերին, բայց չի վերաբերում փորձառությունների ամրագրումներին ։

    Աչքի անցկացրեք այս էջի նախորդ տարբերակը ։

    Այս հոդվածն օգնե՞ց։

    Առնչվող հոդվածներ

    Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
    Մուտք կամ գրանցում