Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Ինչպես
Հյուրընկալող

Միացրեք կամ անջատեք ծանուցումները միացված սմարթ կողպեքի համար

You can choose to receive text (SMS), email, and/or push notifications that give you important info about your smart lock and when your guests use it to access your place.

Միացրեք կամ անջատեք սմարթ կողպեքի ծանուցումները

Նկատի ունեցեք․ այս ծանուցումները միացնելը կամ անջատելը վերաբերում է ձեր հայտարարությանն առնչվող գործողությունների, այլ ոչ միայն սմարթ կողպեքի հետ կապված բոլոր ծանուցումներին։

Հյուրերի կողմից ձեր սմարթ կողպեքի օգտագործման և դրա կարգավիճակի փոփոխման մասին ծանուցումները կառավարելու համար՝

  1. Գնացեք Ծանուցումներ
  2. Սեղմեք Հաշիվ
  3. Գնացեք Հաշվում կատարվող գործողություններ և քաղաքականություններ
  4. Հայտարարությանն առնչվող գործողություններ կետի կողքին սեղմեք Փոփոխել
  5. Սեղմեք՝ ծանուցումները միացնելու կամ անջատելու համար (ստուգանիշի առկայությունը նշանակում է՝ միացված են)

What smart lock notifications you’ll receive

If you choose to receive notifications, we’ll let you know:

  • When your guests check in for the first time. You’ll receive a notification letting you know that your guest accessed your place for the first time using your smart lock. (You won’t be notified when it’s used after the first time.)
  • If the status of your smart lock changes. We’ll quickly let you know if your smart lock goes offline, was disconnected, or has a low battery. Find out more about smart lock statuses.
  • If your guest’s code changes. We’ll let you know if a new code is shared with your guest. This includes if a backup code is shared with your guest to ensure that they can access your place for the entire duration of their stay.
  • When codes are shared with guests for confirmed bookings. If you have any confirmed bookings when you connect your smart lock to Airbnb, codes will be shared with your guests right away, and we’ll let you know that they were shared. Find out more about what happens to confirmed bookings when you connect your smart lock to Airbnb.

Connecting your smart lock to Airbnb is only available to certain Hosts with listings in the US or Canada. Find out more about which Hosts are eligible to connect a smart lock to Airbnb.

Այս հոդվածն օգնե՞ց

Առնչվող հոդվածներ

Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում