Ինչպես
•
Հյուրընկալող
Ինչ անել, երբ հյուրը չի ներկայանում ամրագրման համար
Ինչ անել, երբ հյուրը չի ներկայանում ամրագրման համար
You were ready for guests, but they didn’t show up. Don’t worry, we’ll release payout for a canceled reservation as detailed in the Cancellation Policy.
If this is your first time hosting, we may hold the payout for 30 days after the reservation was confirmed. Learn more about payouts.
Keep in contact
It’s a good idea to connect with your guests before they’re due to arrive. You’ll find their info in the trip itinerary.
- Airbnb message: Find your guests’ message and send them a note. Message alerts are sent to their email address and as notifications in the Airbnb app
- Phone: Phone numbers are listed in Reservations
Keep in mind that many guests don’t have access to a phone while traveling, or they may experience travel delays that will affect their arrival time.
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուրընկալող
Եթե հյուրը չի պատասխանում ուղևորության փոփոխության հայտին
Եթե հյուրերը չեն պատասխանել, և հայտը կարևոր է կամ հրատապ, կարող եք հաղորդագրություն ուղարկել՝ հիշեցնելով ձեր հայտն ընդունելու կամ մերժելու մ… - Հյուրընկալող
Եթե հյուրն անհանգստացնում է ձեզ
Եթե կարծում եք, որ հյուրը խախտում է տան կանոններից մեկը կամ անապահովության զգացողություն է առաջացնում ձեզանում, ապա կարող եք մերժել նրա ուղև… - Ուղևորությունների ադմինիստրատոր
Միայն ամրագրման կառավարիչնե՞րը կարող են փոփոխություններ կատարել այլ մարդկանց համար ձևակերպած ամրագրումներում
Այո, միայն ամրագրման կառավարիչները կարող են փոխել կամ չեղարկել իրենց կատարած ամրագրումները։
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում