Ինչպես
•
Հյուրընկալող
Ինչու են անտեսվել ձեր չեղարկման կանոնները
Ինչու են անտեսվել ձեր չեղարկման կանոնները
Your cancellation policy may be overridden in certain situations. In these cases, the guest may be given a full refund in accordance with our Terms of Service.
When the cancellation policy may be overridden
Your guest may cancel for a full refund if:
- The place is inaccessible, unclean, unsafe, or there’s an animal that wasn’t declared
- The guest can’t reach the Host
- The guest contacts us within 24 hours of finding a serious issue that the Host either can’t or won’t help with
- The guest needs to cancel because of an extenuating circumstance
- The guest cancels within the 24-hour free cancellation period for reservations in California
What happens to payouts if the cancellation policy is overridden
If a Host is paid for the reservation, they may owe an amount of money as a result of the cancellation. Airbnb may recover that amount as provided in our Payments Terms of Service. An adjustment will be automatically deducted from the next scheduled payout.
Find out more about what an adjustment on your earnings means.
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուրընկալող
Չեղարկման կանոններ ձեր տարածքի համար
Չեղարկման կանոնների ընտրությունը կախված է ձեզնից և ձեր տարածքից։ Կարող եք ընտրել չեղարկման ճկուն, չափավոր, կոշտ կամ խիստ կանոններ։ - Հյուրընկալող
Ինչպե՞ս փոխել չեղարկման կանոնները
Հեշտությամբ փոխեք ձեր չեղարկման կանոնները, երբ որոշեք, թե որ կանոններն են ձեզ հարմար։ - Հյուր
Առնվազն մեկ ամիս տևողությամբ այցերի չեղարկումներ
Եթե ամրագրումը 28 գիշեր կամ ավելի տևողությամբ է, ապա կիրառվում են երկարաժամկետ չեղարկման կանոնները։
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում