Ինչպես
Ինչո՞ւ ծրագրակազմի միջոցով կապված հայտարարությունը կարող է ամրագրման սխալներ առաջացնել հյուրերի մոտ
Ինչո՞ւ ծրագրակազմի միջոցով կապված հայտարարությունը կարող է ամրագրման սխալներ առաջացնել հյուրերի մոտ
When a reservation is being made, Airbnb’s reservation system automatically syncs with your software provider to make sure the listing’s availability is up-to-date. If the guest encounters an error message saying the calendar needs updating or the dates are no longer available, this means the software provider’s availability information has changed and those dates are now blocked.
If your software shows those dates as available but the guest still gets this error, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the error, and provide the listing information and dates so they can investigate. If necessary, they will contact Airbnb's technical support team for further investigation.
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
Ինչպես շտկել ծրագրակազմի հետ կապված հայտարարություններում առաջացած սխալները
Սխալներն աչքի անցկացնելու և դրանք շտկելու համար մուտք գործեք ձեր Airbnb հաշիվը սեղանադիր համակարգչում կամ շարժական սարքում։- Հյուրընկալող
Ավելացրեք վերջնավճարի նոր եղանակ
Վերջնավճարի եղանակ ավելացնելուց հետո որոշ ժամանակ կպահանջվի դրա ստուգման համար։ Երբ ստուգումը կատարվի, կարգավիճակը կփոխվի և կդառնա «Պատրաստ … - Ուղևորությունների ադմինիստրատոր
Ուղևորությունների ամրագրում ուրիշի համար
Airbnb-ն Airbnb for Work-ում ընդգրկված մարդկանց թույլ է տալիս ամրագրումներ կատարել այլոց անունից․ այդ մարդիկ կոչվում են ամրագրման կառավարիչն…
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում