Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Համայնքի քաղաքականությունը
Հյուր

Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականությունը տարածվո՞ւմ է COVID-19-ի համավարակի ժամանակ կատարած իմ ամրագրման վրա

Նշում․ 2022 թ․ մայիսի 31-ից սկսած՝ COVID-19-ի համավարակին առնչվող հանգամանքներն այլևս չեն դիտարկվում Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականության շրջանակներում։ Մինչև 2022 թվականի մայիսի 31-ը կատարված ամրագրումների դեպքում COVID-19-ին առնչվող որոշակի հանգամանքներ կշարունակեն ընդգրկված լինել։ Այլ կանոններ են գործում Luxe ամրագրումների և Հարավային Կորեայում կատարված տեղական ամրագրումների նկատմամբ։

Այս հոդվածում մանրամասնորեն բացատրվում է, թե Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականությունն ինչպես է գործում COVID-19-ի պատճառով չեղարկումների դեպքում։

Ահա ամփոփում, որը կօգնի որոշել, թե արդյոք ձեր ամրագրումը համապատասխանում է պահանջներին։

Եթե դուք ամրագրել եք 2020 թ. մարտի 14-ին կամ դրանից առաջ, ապա ձեր ամրագրումը համապատասխանում է պահանջներին, եթե ստորև նշված բոլոր կետերը ճիշտ են

  • Ժամանման ամսաթիվն այսօրվանից հաշված հաջորդ 45 օրվա ընթացքում է
  • և դուք դեռ չեք չեղարկել այն
  • և դուք դեռ չեք ժամանել
  • և համավարակը խանգարում է ձեզ ավարտել ամրագրումը

Եթե այս ամենը ճիշտ է, կարող եք ինքներդ չեղարկել, և ընթացքում կտեսնեք չեղարկման և գումարի վերադարձի տարբերակները։ Քաղաքականության համաձայն չեղարկելու համար հարկավոր է փաստաթղթերով հաստատել կամ վկայել, որ դուք չեք կարող իրականացնել ձեր ամրագրումը COVID-19-ի պատճառով։

Եթե ամրագրել եք 2020 թ. մարտի 14-ից հետո և 2022 թ. մայիսի 31-ից առաջ, ապա ձեր ամրագրումը համապատասխանում է պահանջներին, եթե ստորև նշված բոլոր կետերը ճիշտ են

  • Ձեր ժամանման ամսաթիվը հաջորդ 14 օրվա ընթացքում է
  • և դուք դեռ չեք չեղարկել այն
  • և դուք դեռ չեք ժամանել
  • և դուք (կամ ձեզ հետ ճամփորդող մեկ այլ հյուր) այս պահին հիվանդ եք COVID-19-ով

Եթե այս բոլոր կետերը ճիշտ են, կարող եք չեղարկել՝ կապվելով մեր համայնքի աջակցման թիմի հետ։ Օրենքով թույլատրված դեպքերում մենք կխնդրենք ձեզ դա հաստատել փաստաթղթերով (օրինակ՝ COVID-19-ի թեստի արդյունք)։ Ձեր հաշիվը նույնպես ժամանակավորապես կարգելափակվի նոր ամրագրումներ կատարելուց, և առաջիկա 14 օրվա ընթացքում ցանկացած պլանավորված ամրագրում կչեղարկվի։

Եթե չեք համապատասխանում պահանջներին և չեղարկում եք, ձեզ վերադարձվող գումարի չափը կորոշվի հյուրընկալողի չեղարկման կանոններով, և մենք ցույց կտանք վերադարձվող գումարը նախքան չեղարկման հաստատումը։ Այս դեպքում հյուրընկալողի վերջնավճարները և հյուրերի գումարների վերադարձը կատարվում են ըստ հյուրընկալողի չեղարկման կանոնների, որոնց համաձայնել էիք ամրագրելիս։

Նշում․ երբ ամրագրում է չեղարկվում, Airbnb-ն հյուրընկալողի չեղարկման կանոնների համաձայն վճարում է հյուրընկալողին՝ վճարման ենթակա ցանկացած վերջնավճար, և հյուրին՝ վերադարձման ենթակա ցանկացած գումար։ Այդ պատճառով այն ամրագրումները, որոնք չեղարկվել են նախքան հարգելի պատճառների ծածկույթի հայտարարումը կամ երկարաձգումը, չեն վերանայվի։

Եթե դուք ամրագրել եք 2022 թ․ մայիսի 31-ին կամ դրանից հետո, ապա ձեր ամրագրումը չի համապատասխանում պահանջներին*, բայց դուք ունեք հետևյալ լրացուցիչ տարբերակները

Եթե ձեր ծրագրերը ճկուն են, կարող եք նաև համագործակցել հյուրընկալողի հետ և հետաձգել ամրագրումը։

Կարող եք նաև դիմել ձեր հյուրընկալողին՝ գումարի լրացուցիչ վերադարձ պահանջելու համար, և եթե նա համաձայնի, կարող է օգտվել Խնդիրների լուծման կենտրոնից՝ գումարն անվտանգ փոխանցելու համար։

Եթե արդեն չեղարկել եք ձեր ամրագրումը կամ ժամանել եք, կարող եք օգնության համար դիմել մեր համայնքի աջակցման թիմին։

Այլ կանոններ են գործում Luxe ամրագրումների և Հարավային Կորեայում կատարված տեղական ամրագրումների նկատմամբ։

Այս հոդվածն օգնե՞ց

Առնչվող հոդվածներ

Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում