Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականությունը տարածվո՞ւմ է COVID-19-ի համավարակի ժամանակ կատարած իմ ամրագրման վրա
Նշում․ 2022 թ․ մայիսի 31-ից սկսած՝ COVID-19-ի համավարակին առնչվող հանգամանքներն այլևս չեն դիտարկվում Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականության շրջանակներում։ Մինչև 2022 թվականի մայիսի 31-ը կատարված ամրագրումների, ինչպես նաև Հարավային Կորեայում և մայրցամաքային Չինաստանում տեղական ամրագրումների դեպքում COVID-19-ին առնչվող որոշակի հանգամանքներ կշարունակեն ընդգրկված լինել։
Այս հոդվածում մանրամասնորեն բացատրվում է, թե Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականությունն ինչպես է գործում COVID-19-ի պատճառով չեղարկումների դեպքում։
Ահա ամփոփում, որը կօգնի որոշել, թե արդյոք ձեր ամրագրումը համապատասխանում է պահանջներին։
Եթե դուք ամրագրել եք 2020 թ. մարտի 14-ին կամ դրանից առաջ, ապա ձեր ամրագրումը համապատասխանում է պահանջներին, եթե ստորև նշված բոլոր կետերը ճիշտ են
- Ժամանման ամսաթիվն այսօրվանից հաշված հաջորդ 45 օրվա ընթացքում է
- և դուք դեռ չեք չեղարկել այն
- և դուք դեռ չեք ժամանել
- և համավարակը խանգարում է ձեզ ավարտել ամրագրումը
Եթե այս ամենը ճիշտ է, կարող եք ինքներդ չեղարկել, և ընթացքում կտեսնեք չեղարկման և գումարի վերադարձի տարբերակները։ Քաղաքականության համաձայն չեղարկելու համար հարկավոր է փաստաթղթերով հաստատել կամ վկայել, որ դուք չեք կարող իրականացնել ձեր ամրագրումը COVID-19-ի պատճառով։
Եթե ամրագրել եք 2020 թ. մարտի 14-ից հետո և 2022 թ. մայիսի 31-ից առաջ, ապա ձեր ամրագրումը համապատասխանում է պահանջներին, եթե ստորև նշված բոլոր կետերը ճիշտ են
- Ձեր ժամանման ամսաթիվը հաջորդ 14 օրվա ընթացքում է
- և դուք դեռ չեք չեղարկել այն
- և դուք դեռ չեք ժամանել
- և դուք (կամ ձեզ հետ ճամփորդող մեկ այլ հյուր) այս պահին հիվանդ եք COVID-19-ով
Եթե այս բոլոր կետերը ճիշտ են, կարող եք չեղարկել՝ կապվելով մեր համայնքի աջակցման թիմի հետ։ Օրենքով թույլատրված դեպքերում մենք կխնդրենք ձեզ դա հաստատել փաստաթղթերով (օրինակ՝ COVID-19-ի թեստի արդյունք)։ Ձեր հաշիվը նույնպես ժամանակավորապես կարգելափակվի նոր ամրագրումներ կատարելուց, և առաջիկա 14 օրվա ընթացքում ցանկացած պլանավորված ամրագրում կչեղարկվի։
Եթե չեք համապատասխանում պահանջներին և չեղարկում եք, ձեզ վերադարձվող գումարի չափը կորոշվի հյուրընկալողի չեղարկման կանոններով, և մենք ցույց կտանք վերադարձվող գումարը նախքան չեղարկման հաստատումը։ Այս դեպքում հյուրընկալողի վերջնավճարները և հյուրերի գումարների վերադարձը կատարվում են ըստ հյուրընկալողի չեղարկման կանոնների, որոնց համաձայնել էիք ամրագրելիս։
Նշում․ երբ ամրագրում է չեղարկվում, Airbnb-ն հյուրընկալողի չեղարկման կանոնների համաձայն վճարում է հյուրընկալողին՝ վճարման ենթակա ցանկացած վերջնավճար, և հյուրին՝ վերադարձման ենթակա ցանկացած գումար։ Այդ պատճառով այն ամրագրումները, որոնք չեղարկվել են նախքան հարգելի պատճառների ծածկույթի հայտարարումը կամ երկարաձգումը, չեն վերանայվի։
Եթե դուք ամրագրել եք 2022 թ․ մայիսի 31-ին կամ դրանից հետո, ապա ձեր ամրագրումը չի համապատասխանում պահանջներին*, բայց դուք ունեք հետևյալ լրացուցիչ տարբերակները
Եթե ձեր ծրագրերը ճկուն են, կարող եք նաև համագործակցել հյուրընկալողի հետ և հետաձգել ամրագրումը։
Կարող եք նաև դիմել ձեր հյուրընկալողին՝ գումարի լրացուցիչ վերադարձ պահանջելու համար, և եթե նա համաձայնի, կարող է օգտվել Խնդիրների լուծման կենտրոնից՝ գումարն անվտանգ փոխանցելու համար։
Եթե արդեն չեղարկել եք ձեր ամրագրումը կամ ժամանել եք, կարող եք օգնության համար դիմել մեր համայնքի աջակցման թիմին։
*Հարավային Կորեայում կատարված տեղական ամրագրումներն առաջվա պես ընդգրկված կլինեն, եթե դուք կամ ձեզ հետ ճամփորդող մեկ այլ հյուր այս պահին հիվանդ եք COVID-19-ով։ Այլ կանոններ են գործում մայրցամաքային Չինաստանում տեղական ամրագրումների և Luxe ամրագրումների նկատմամբ։
Առնչվող հոդվածներ
- Ինչպես•ՀյուրԵրբ կստանաք գումարի վերադարձըԹեև գումարների վերադարձը կատարվում է գրեթե անմիջապես, դրանց մեծ մասը տեղ է հասնում 10 օրվա ընթացքում, բայց որոշ վճարման եղանակների և տարածաշ…
- Ինչպես•ՀյուրԻնչպես չեղարկել այցի ամրագրումըԱմրագրումը չեղարկել կամ փոփոխություններ կատարել կարող եք «Ուղևորություններ» բաժնում։
- Ինչպես•ՀյուրԻնչպես փոխել մնալու տեղի որևէ ամրագրումՓոփոխության հայտ ներկայացրեք հյուրընկալողին, եթե ցանկանում եք փոխել ամրագրումը։