Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Ինչպես
Հյուր

Ինչպես չեղարկել այցի ամրագրումը

Ձեր պլանները փոխվել են, և այժմ անհրաժեշտ է չեղարկել ամրագրումը։ Խնդիր չկա։ Կարող եք բացել Ուղևորություններ բաժինը՝ ձեր ամրագրումը չեղարկելու կամ փոփոխություններ կատարելու համար։

Ամրագրում չեղարկելու համար՝

  1. Սեղմեք Ուղևորություններ և ընտրեք այն ամրագրումը, որն ուզում եք չեղարկել
  2. Ամրագրման մանրամասներում սեղմեք Չեղարկել ամրագրումը
  3. Ընտրեք չեղարկման պատճառը
  4. Սեղմեք Չեղարկել ամրագրումը

Ինչպես գումարի վերադարձ պահանջել այցի ընթացքում

Եթե խնդիր եք ունենում ձեր այցի ընթացքում, կարող եք հյուրընկալողին խնդրել շտկել այն, պահանջել գումարի մասնակի վերադարձ կամ հայցել ամրագրման չեղարկում ամբողջ գումարի վերադարձով։ Կարևոր է ձեր հայտը ներկայացնել խնդիրը նկատելուց հետո 24 ժամվա ընթացքում, և հյուրընկալողը 1 ժամ կունենա պատասխանելու համար։ Եթե նա մերժի կամ չպատասխանի, կարող եք դիմել Airbnb-ի օգնությանը։

Այս հոդվածն օգնե՞ց

Առնչվող հոդվածներ

Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում