Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Համայնքի քաղաքականությունը
Հյուր

Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականությունը տարածվո՞ւմ է COVID-19-ի համավարակի ժամանակ կատարած իմ ամրագրման վրա

Խորհուրդ. Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականության ներքո չեղարկելու համար պետք է բավարարեք որոշակի պայմաններ, բայց միշտ կարող եք չեղարկել՝ համաձայն հյուրընկալողի չեղարկման կանոնների։ Մնալու տեղեր որոնելիս օգտագործեք Չեղարկման ճկունություն զտիչը, որով կկարողանաք ընտրել այնպիսի տուն, որը ձեզ համար լավագույնն է։

Մեր պաշտոնական հոդվածում մանրամասնորեն բացատրվում է, թե Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականությունն ինչպես է կիրառվում COVID-19-ի պատճառով չեղարկումների դեպքում։

Ահա ամփոփում, որը կօգնի որոշել, թե արդյոք ձեր ամրագրումը համապատասխանում է պահանջներին։

Եթե դուք ամրագրել եք 2020 թ. մարտի 14-ին կամ դրանից առաջ, ապա ձեր ամրագրումը համապատասխանում է պահանջներին, եթե ստորև նշված բոլոր կետերը ճիշտ են

  • Ժամանման ամսաթիվը հաջորդ 45 օրվա ընթացքում է
  • և դուք դեռ չեք չեղարկել այն
  • և դուք դեռ չեք ժամանել
  • և համավարակը խանգարում է ձեզ ավարտել ամրագրումը

Եթե այս ամենը ճիշտ է, կարող եք ինքներդ չեղարկել, և ընթացքում կտեսնեք չեղարկման և գումարի վերադարձի տարբերակները։ Քաղաքականության համաձայն չեղարկելու համար հարկավոր է փաստաթղթերով հաստատել կամ վկայել, որ դուք չեք կարող իրականացնել ձեր ամրագրումը COVID-19-ի պատճառով։

Եթե դուք ամրագրել եք 2020 թ. մարտի 14-ից հետո, ապա ձեր ամրագրումը համապատասխանում է պահանջներին, եթե ստորև նշված բոլոր կետերը ճիշտ են

  • Ձեր ժամանման ամսաթիվը հաջորդ 14 օրվա ընթացքում է
  • և դուք դեռ չեք չեղարկել այն
  • և դուք դեռ չեք ժամանել
  • և դուք (կամ ձեզ հետ ճամփորդող մեկ այլ հյուր) այս պահին հիվանդ եք COVID-19-ով

Եթե այս բոլոր կետերը ճիշտ են, կարող եք չեղարկել՝ կապվելով մեր համայնքի աջակցման թիմի հետ։ Օրենքով թույլատրված դեպքերում մենք կխնդրենք ձեզ դա հաստատել փաստաթղթերով (օրինակ՝ COVID-19-ի թեստի արդյունք)։ Ձեր հաշիվը նույնպես ժամանակավորապես կարգելափակվի նոր ամրագրումներ կատարելուց, և առաջիկա 14 օրվա ընթացքում ցանկացած պլանավորված ամրագրում կչեղարկվի։

Եթե չեք համապատասխանում պահանջներին և չեղարկում եք, ձեզ վերադարձվող գումարի չափը կորոշվի հյուրընկալողի չեղարկման կանոններով, և մենք ցույց կտանք վերադարձվող գումարը նախքան չեղարկման հաստատումը։ Այս դեպքում հյուրընկալողի վերջնավճարները և հյուրերի գումարների վերադարձը կատարվում են ըստ հյուրընկալողի չեղարկման կանոնների, որոնց համաձայնել էիք ամրագրելիս։

Նշում․ Երբ ամրագրում է չեղարկվում, Airbnb-ն հյուրընկալողի չեղարկման կանոնների համաձայն վճարում է հյուրընկալողին՝ վճարման ենթակա ցանկացած վերջնավճար և հյուրին՝ վերադարձման ենթակա ցանկացած գումար։ Այդ պատճառով այն ամրագրումները, որոնք չեղարկվել են նախքան ծածկույթի հայտարարումը կամ երկարաձգումը, չեն վերանայվի։

Լրացուցիչ ընտրանքներ, եթե ձեր ամրագրումը չի համապատասխանում պահանջներին

Եթե ձեր ծրագրերը ճկուն են, կարող եք նաև համագործակցել հյուրընկալողի հետ և հետաձգել ամրագրումը։

Կարող եք նաև դիմել ձեր հյուրընկալողին՝ գումարի լրացուցիչ վերադարձ պահանջելու համար, և եթե նա համաձայնի, կարող է օգտվել Խնդիրների լուծման կենտրոնից՝ գումարն անվտանգ փոխանցելու համար։

Եթե արդեն չեղարկել եք ձեր ամրագրումը կամ ժամանել եք, կարող եք օգնության համար դիմել մեր համայնքի աջակցման թիմին։

Այս հոդվածն օգնե՞ց

Առնչվող հոդվածներ

Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում