Անցնել բովանդակությանը
    Անցեք առաջ՝ առաջարկվող արդյունքներին ծանոթանալու համար
    Հյուրեր

    Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականությունը տարածվո՞ւմ է COVID-19-ի համավարակի ժամանակ կատարած իմ ամրագրման վրա

    Մեր պաշտոնական հոդվածում մանրամասնորեն բացատրվում է, թե Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականությունն ինչպես է կիրառվում COVID-19-ի պատճառով չեղարկումների դեպքում։

    Ամփոփում, որը կօգնի որոշել, թե արդյոք ձեր ամրագրումը համապատասխանում է պահանջներին։

    Ձեր ամրագրումը համապատասխանում է պահանջներին, եթե բավարարում է հետևյալ բոլոր պայմաններին.

    • ամրագրել եք 2020 թ. մարտի 14-ից ոչ ուշ,
      • ժամանման ամսաթիվը վաղվանից մինչև Հոկտեմբերի 31, 2020 թ․-ն ընկած ժամանակահատվածում է,
      • դեռ չեք չեղարկել,
      • դեռ չեք ժամանել,
      • և համավարակը թույլ չի տալիս իրականացնել ամրագրումը։

    Եթե այս ամենը ճիշտ է, կարող եք ինքներդ չեղարկել և ընթացքում կտեսնեք չեղարկման և գումարի վերադարձի տարբերակները։ Քաղաքականության համաձայն չեղարկելու համար հարկավոր է փաստաթղթերով հաստատել կամ վկայել, որ դուք չեք կարող իրականացնել ձեր ամրագրումը COVID-19-ի պատճառով։

    Նշում. եթե հիվանդ եք COVID-19-ով, կարող եք, անկախ ձեր ամրագրման մանրամասներից, չեղարկել քաղաքականության համաձայն՝ դիմելով մեր համայնքի աջակցման թիմին։ Ձեզանից կպահանջվի դա հաստատել փաստաթղթերով։

    Ձեր ամրագրումը չի համապատասխանում պահանջներին, եթե չեղարկում եք COVID-19-ի պատճառով, և ստորև նշվածներից որևէ մեկը ճիշտ է.

    • ամրագրումը կատարվել է 2020 թ. մարտի 14-ից հետո,
    • ժամանման ամսաթիվը Հոկտեմբերի 31, 2020 թ․-ից հետո է,
    • այն արդեն չեղարկվել է,կամ
    • արդեն ժամանել եք։

    Եթե չեք համապատասխանում պահանջներին և չեղարկում եք, ձեզ վերադարձվող գումարի չափը կորոշվի հյուրընկալողի չեղարկման կանոններով, և մենք ցույց կտանք վերադարձվող գումարը նախքան չեղարկման հաստատումը։ Այս դեպքում հյուրընկալողի վերջնավճարները և հյուրերի գումարների վերադարձը կատարվում են ըստ հյուրընկալողի չեղարկման կանոնների, որոնց համաձայնել էիք ամրագրելիս։

    Նշում․ Երբ ամրագրում է չեղարկվում, Airbnb-ն հյուրընկալողի չեղարկման կանոնների համաձայն վճարում է հյուրընկալողին՝ վճարման ենթակա ցանկացած վերջնավճար և հյուրին՝ վերադարձման ենթակա ցանկացած գումար։ Այդ պատճառով այն ամրագրումները, որոնք չեղարկվել են նախքան ծածկույթի հայտարարումը կամ երկարաձգումը, չեն վերանայվի։

    Լրացուցիչ տարբերակներ, եթե ձեր ամրագրումը չի համապատասխանում պահանջներին

    Եթե ձեր ծրագրերը ճկուն են, կարող եք դիտարկել հյուրընկալողի հետ համագործակցելու և ամրագրումը հետաձգելու տարբերակը։

    Կարող եք նաև դիմել ձեր հյուրընկալողին՝ գումարի լրացուցիչ վերադարձ պահանջելու համար, և եթե նա համաձայնի, կարող է օգտվել Խնդիրների լուծման կենտրոնից՝ գումարն անվտանգ փոխանցելու համար։

    Ավելի մանրամասն

    Մենք շարունակում ենք վերահսկել COVID-19-ի համավարակը և մտադիր ենք յուրաքանչյուր ամսվա 1-ին և 15-ին տրամադրել քաղաքականության վերաբերյալ նորություններ։ Եթե ձեր ամրագրումն սկսվում է Հոկտեմբերի 31, 2020 թ․-ից հետո, փորձեք համապատասխանության վերաբերյալ թարմ տեղեկություններ ստանալ Հոկտեմբերի 1, 2020 թ․-ին։

    Առնչվող հոդվածներ
    Ստացա՞ք ձեզ անհրաժեշտ օգնությունը։

    Մուտք գործեք՝ անհատական աջակցություն ստանալու համար

    Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
    Գրանցվել
    Հյո՞ւր չեք
    Ընտրեք այլ դեր՝ ձեր կարիքներին համապատասխան օգնություն գտնելու համար։