Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Ինչպես

Ի՞նչ կլինի, եթե տեխնիկական դժվարություններ ունենամ առցանց փորձառության ընթացքում

Եթե կան տեխնիկական դժվարություններ, օրինակ՝ տեսապատկերի կամ ձայնի հետ կապված խնդիրներ, որոնք հյուրերին թույլ չեն տալիս մասնակցել առցանց փորձառությանը, ապա նրանք ունեն գումարը հետ ստանալու իրավունք։

Առցանց փորձառությունների կազմակերպիչներ

Եթե ունեք տեխնիկական դժվարություններ, օրինակ՝ տեսապատկերի կամ ձայնի հետ կապված խնդիրներ, որոնք թույլ չեն տալիս վարել փորձառությունը, հարկ կլինի գումարը վերադարձնել ձեր հյուրերին։ Գումարը վերադարձնելու համար՝

  1. Բացեք Օրացույցը
  2. Գտեք կոնկրետ այն փորձառությունը, որն ուզում եք չեղարկել
  3. Սեղմեք Չեղարկել փորձառությունը
  4. Սեղմեք Zoom-ի հետ կապված դժվարություններ՝ որպես պատճառ
  5. Հաստատեք չեղարկումը

Դուք տույժերի չեք ենթարկվի տեխնիկական դժվարությունների պատճառով չեղարկելու համար, և ամբողջ գումարը կվերադարձվի ձեր հյուրերին։ Կարող եք հաղորդագրություն ուղարկել հյուրերին՝ տեղեկացնելով, որ իրենց գումարը վերադարձվում է, և իրենք ունեն ձեր փորձառությունը մեկ այլ ժամանակ վերաամրագրելու հնարավորություն։

Նկատի ունեցեք, որ կարող եք փորձառության գումարը վերադարձնել միայն մինչև այդ փորձառության ավարտի ժամը։ Օրինակ՝ եթե փորձառությունը ժամը 10:00-ից 11:00-ն է, դուք կկարողանաք չեղարկել և գումարն ամբողջությամբ ձեր հյուրերին վերադարձնել մինչև 11:00։ Ժամը 11:00-ից հետո չեք կարողանա չեղարկել, քանի որ կհամարվի, որ փորձառությունը տեղի է ունեցել պլանավորվածի պես։ Եթե բաց թողնեք այս պատուհանը, և հարկ լինի գումարը վերադարձնել հյուրին, օգնության համար դիմեք համայնքի աջակցման թիմին։

Առցանց փորձառությունների հյուրեր

Եթե ունեք տեխնիկական դժվարություններ, օրինակ՝ տեսապատկերի կամ ձայնի հետ կապված խնդիրներ, որոնք թույլ չեն տալիս միանալ փորձառությանը, կարող եք գումարի վերադարձ պահանջել Խնդիրների լուծման կենտրոնի միջոցով։ Գումարի վերադարձ պահանջելու համար՝

  1. Բացեք Ուղևորություններ ներդիրը
  2. Գտեք կոնկրետ այն միջոցառումը, որի համար ուզում եք գումարի վերադարձ պահանջել
  3. Սեղմեք Ցույց տալ մանրամասները
  4. Սեղմեք Փող ուղարկել կամ հայցել

Գումարի վերադարձ պահանջելուց հետո կարող եք նույն փորձառությունը վերաամրագրել մեկ այլ ժամանակ։

Այս հոդվածն օգնե՞ց

Առնչվող հոդվածներ

Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում