Անցնել բովանդակությանը
    Անցեք առաջ՝ առաջարկվող արդյունքներին ծանոթանալու համար
    Սպասման ժամանակը սովորականից ավելի երկար է
    Կորոնավիրուսի (COVID-19) առաջացրած խնդիրների պատճառով մենք հիմա մեծ թվով դիմումներ ենք ստանում, մինչդեռ աշխատում ենք կրճատված աշխատակազմով։ Եթե ձեր ամրագրած այցը սկսվելու է ավելի քան 72 ժամ հետո, խնդրում ենք մեզ դիմել ժամանման պահին ավելի մոտ ժամանակահատվածում, որպեսզի կարողանանք աջակցել նրանց, ովքեր անհապաղ օգնության կարիք ունեն։ Ամրագրումը փոխելու կամ չեղարկելու համար գնացեք ձեր ուղևորությունների էջ կամ հյուրընկալման կառավարման վահանակ։

    Ի՞նչ տարբերակներ ունեմ կորոնավիրուսի (COVID-19) պատճառով ամրագրումը չեղարկելու համար:

    Կախված ձեր ամրագրման ամսաթվից՝ չեղարկումը կարող է ամբողջությամբ ընդգրկվել Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականության շրջանակներում։ Եթե ձեր ամրագրումն ավտոմատ կերպով չընդգրկվի, մենք ունենք լրացուցիչ տարբերակներ:

    Հյուրերի համար

    Եթե ձեր ամրագրումը չբավարարի Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականության պահանջները, կարող եք ստուգել, թե արդյոք ձեր ամրագրումն առաջարկում է չեղարկման ճկուն տարբերակներ: Նման դեպքում՝ կարող եք օգտագործել սովորական փոխելու կամ չեղարկելու տարբերակները:

    Չեղարկման պահանջ հյուրընկալողին

    Եթե ձեր ամրագրումը կատարվել է մինչև 2020 թ․ մարտի 10-ը, իսկ ժամանման ամսաթիվը նախատեսված է մինչև 2020 թ․ հունիսի 1-ը, կամ եթե ամրագրումը կատարվել է 2020 թ․ մարտի 10-ից հունիսի 1-ն ընկած ժամանակահատվածում, ապա կարողեք չեղարկում պահանջել ուղղակիորեն հյուրընկալողից և հետ ստանալ ամբողջ գումարը

    Դուք պետք է մուտք գործեք ձեր հաշիվ վեբ դիտարկչի, այլ ոչ թե Airbnb հավելվածի միջոցով: Ազդերիզը Փոխել կամ չեղարկելէջում կտեղեկացնի ձեզ, թե ինչպես հյուրընկալողից պահանջել գումարի վերադարձ:

    1. ԱնցեքՈւղևորություններ էջ և գտեք այն ուղևորությունը, որը ցանկանում եք չեղարկել
    2. Սեղմեք կամ հպեք Ցույց տալ ուղևորության մանրամասները
    3. Ընդհանուր տեղեկությունների բաժնից սեղմեք կամ հպեք Ցույց տալ մանրամասները
    4. Սեղմեք կամ հպեք Փոխել կամ չեղարկել
    5. Չեղարկել ամրագրումը տողի տակում սեղմեք կամ հպեք Հաջորդ
    6. Որպես չեղարկման պատճառ ընտրեք COVID-19 (կորոնավիրուս)
    7. Սեղմեք կամ հպեք Պահանջել ամբողջ գումարի վերադարձ

    Հյուրընկալողը պետք է պատասխանի մինչև 48 ժամվա ընթացքում կամ 24 ժամվա ընթացքում, եթե ամրագրումը սկսվում է մեկ շաբաթվա ընթացքում: Եթե նա համաձայնվի չեղարկել, կվերադարձնենք գումարը՝ ներառյալ ծառայությունների վճարը ձեր վճարման սկզբնական եղանակով: Իմացեք ավելին գումարի վերադարձի մեխանիզմի մասին։

    Եթե հյուրընկալողը համաձայն չէ, միևնույն է կարող եք չեղարկել, իսկ վերադարձվող գումարի չափը կորոշվի ըստ հյուրընկալողի սովորական չեղարկման կանոնների:

    Այլ տարբերակներ

    Եթե ձեր ամրագրումն ընդգրկված չէ Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականության շրջանակներում, կամ հյուրընկալողը համաձայն չէ չեղարկել, միշտ կարող եք հաղորդագրություն ուղարկել նրան` պարզելու, թե արդյոք նա պատրաստ է ձեզ ավելի մեծ գումար վերադարձնել Խնդիրների լուծման կենտրոնի միջոցով։

    Հյուրընկալողների համար

    Եթե հյուրը պահանջում է չեղարկում, կստանաք էլեկտրոնային նամակ ամբողջ գումարը վերադարձնելու հարցումով: Եթե ժամանումը նախատեսված է 7 օրվա ընթացքում է, դուք պետք է պատասխանեք 24 ժամվա ընթացքում, իսկ այլ դեպքերում՝ 48 ժամվա ընթացքում: Հարցմանը պատասխանելու համար՝

    1. էլեկտրոնային նամակում սեղմեք կամ հպեք Պատասխանել հյուրին և կանցնեք Airbnb-ի էջ
    2. Սեղմեք կա՛մՎերադարձնել ամբողջ գումարը, կա՛մ Մերժել գումարի վերադարձը

    Եթե համաձայն եք վերադարձնել ամբողջ գումարը, դա չի անդրադառնա ձերսուպերտանտիրոջ կարգավիճակի վրա։

    Այլ տարբերակներ

    Եթե COVID-19-ի պատճառով ուզում եք չեղարկել ամրագրումը, որը չի բավարարում Հարգելի պատճառների կիրառման մեր քաղաքականության պահանջները, հաղորդագրություն ուղարկեք հյուրին և խնդրեք նրան չեղարկել ամրագրումը: Հյուրընկալողների համար տույժերը չեն տարածվում հյուրերի կողմից նախաձեռնած չեղարկումների վրա:

    Եթե հյուրը համաձայն չէ չեղարկել, միևնույն է կարող եք չեղարկել ամրագրումը, սակայնկգանձվեն տույժեր։

    Ստացա՞ք ձեզ անհրաժեշտ օգնությունը։

    Մուտք գործեք՝ անհատական աջակցություն ստանալու համար

    Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
    Գրանցվել