Անցնել բովանդակությանը
    Անցեք առաջ՝ առաջարկվող արդյունքներին ծանոթանալու համար
    COVID-19-ին առնչվող նորություններ
    Չեղարկման և գումարի վերադարձի տարբերակները տեսնելու համար ընտրեք որևէ ամրագրում «Ուղևորություններ» էջից։ Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականությունը գործում է միայն որոշակի ամրագրումների դեպքում։ Մենք նորություններ ենք տրամադրում յուրաքանչյուր ամսվա 1-ին և 15-ին։
    Հյուրեր

    Ի՞նչ տարբերակներ ունեմ կորոնավիրուսի (COVID-19) պատճառով ամրագրումը չեղարկելու համար:

    Չեղարկման և ամրագրման տարբերակների մասին ավելին իմանալու լավագույն միջոցը ձեր ամրագրման համար չեղարկման գործընթաց սկսելն է։ Երբ սկսեք այս գործընթացը, ձեզ կցուցադրվեն տարբերակներ՝ կախված այն բանից, թե արդյոք ձեր ամրագրումն ավտոմատ համապատասխանում է Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականությանը։ Կախված ձեր ամրագրումների մանրամասներից՝ գուցե ունենաք հյուրընկալողից չեղարկում հայցելու և ամբողջ գումարի վերադարձ ստանալու հնարավորություն՝ առանց հյուրընկալողին ուղղակիորեն հաղորդագրություն ուղարկելու։

    Հյուրերի համար

    Եթե ձեր ամրագրումը չբավարարի Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականության պահանջները, կարող եք ստուգել, թե արդյոք ամրագրումն ունի չեղարկման ճկուն տարբերակներ։ Եթե ունի, ապա կարող եք օգտվել փոխելու կամ չեղարկելու ստանդարտ տարբերակներից։

    Չեղարկման հայցում հյուրընկալողից

    Կախված ձեր ամրագրումների մանրամասներից՝ գուցե կարողանաք չեղարկում հայցել անմիջապես հյուրընկալողից և հետ ստանալ ամբողջ գումարը։ Այդ տարբերակի առկայությունը պարզ կդառնա չեղարկման գործընթացը սկսելուց հետո։

    1. Բացեք Ուղևորություններ և գտեք այն ուղևորությունը, որն ուզում եք չեղարկել
    2. Սեղմեք կամ հպեք Ցույց տալ ուղևորության մանրամասները
    3. Ընդհանուր տեղեկություններում սեղմեք կամ հպեք Ցույց տալ մանրամասները
    4. Սեղմեք կամ հպեք Փոխել կամ չեղարկել
    5. Չեղարկել ամրագրումը ընտրանքի ներքո սեղմեք կամ հպեք Հաջորդ
    6. Նշեք «COVID-19 (կորոնավիրուս)»՝ որպես չեղարկման պատճառ
    7. Սեղմեք կամ հպեք Հայցել ամբողջ գումարի վերադարձ

    Պատասխանելու համար հյուրընկալողին կտրվի մինչև 48 ժամ, կամ՝ 24 ժամ, եթե ամրագրումը սկսվում է մեկ շաբաթվա ընթացքում։ Եթե նա համաձայնի չեղարկել, ձեր վճարման սկզբնական եղանակով կվերադարձնենք գումարը, այդ թվում՝ ծառայությունների վճարը։ Իմանալ ավելին գումարի վերադարձի մեխանիզմի մասին։

    Եթե հյուրընկալողը չհամաձայնի, միևնույն է, կարող եք չեղարկել, իսկ վերադարձվող գումարի չափը կորոշվի ըստ հյուրընկալողի ստանդարտ չեղարկման կանոնների։

    Այլ տարբերակներ

    Եթե ձեր ամրագրումն ընդգրկված չէ Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականության շրջանակներում, կամ հյուրընկալողը համաձայն չէ չեղարկել, միշտ կարող եք հաղորդագրություն ուղարկել նրան՝ պարզելու, թե արդյոք նա պատրաստ է ձեզ ավելի մեծ գումար վերադարձնելու Խնդիրների լուծման կենտրոնի միջոցով։

    Հյուրընկալողների համար

    Եթե հյուրը պահանջի չեղարկում, կստանաք ամբողջ գումարը վերադարձնելու համաձայնության մասին հարցում պարունակող էլեկտրոնային նամակ։ Եթե ժամանումը նախատեսված է 7 օրվա ընթացքում, դուք պետք է պատասխանեք 24 ժամվա, իսկ այլ դեպքերում՝ 48 ժամվա ընթացքում։ Հարցմանը պատասխանելու համար՝

    1. Էլեկտրոնային նամակում սեղմեք կամ հպեք Պատասխանել հյուրին և կանցնեք Airbnb-ի էջ
    2. Սեղմեք Վերադարձնել ամբողջ գումարը կամ Մերժել գումարի վերադարձը

    Եթե համաձայն եք վերադարձնել ամբողջ գումարը, դա չի անդրադառնա ձերսուպերտանտիրոջ կարգավիճակի վրա։

    Այլ տարբերակներ

    Եթե COVID-19-ի պատճառով ուզում եք չեղարկել մի ամրագրում, որը չի բավարարում Հարգելի պատճառների կիրառման մեր քաղաքականության պահանջները, կարող եք ամեն դեպքում չեղարկել ամրագրումը, թեև կարող են տույժեր կիրառվել։

    Առնչվող հոդվածներ
    Ստացա՞ք ձեզ անհրաժեշտ օգնությունը։

    Մուտք գործեք՝ անհատական աջակցություն ստանալու համար

    Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
    Գրանցվել
    Հյո՞ւր չեք
    Ընտրեք այլ դեր՝ ձեր կարիքներին համապատասխան օգնություն գտնելու համար։