Ինչպես
•
Հյուր
Վճարման հետ կապված խնդիր առաջացավ
Վճարման հետ կապված խնդիր առաջացավ
Is your transaction not going through? This can happen for a number of different reasons, including:
- Your credit or debit card has expired
- The billing address or phone number you entered don’t match those associated with your credit or debit card
- The payment method you tried isn't accepted in your area
- You’ve exceeded the daily withdrawal or purchase limit set by your bank or financial institution
- Your credit or debit card doesn’t have sufficient funds to make the payment
- Fraud prevention has been triggered
Tips to resolve common payment problems
- If your credit or debit card has expired, update your payment method
- Double-check the billing address, ZIP code, and phone number of your credit or debit card
- Make sure the payment method is accepted in your area
- Check that your payment method has been confirmed
- Contact your bank or financial institution to find out why your card might be getting declined
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
Ինչպես վճարել ուղևորության համար
Ե՞րբ է գումար գանձվում ամրագրման համար։ Ի՞նչ անել, եթե չեք կարողանում ավարտին հասցնել ձեր գործարքը։ Եկեք հասկանանք ֆինանսական նրբությունները…- Հյուր
Ինչո՞ւ է մերժվում իմ վարկային քարտը
Դա կարող է տեղի ունենալ մի շարք պատճառներով՝ ժամկետանց վարկային քարտից մինչ խարդախության կանխարգելում։ Մանրամասների համար դիմեք ձեր բանկին կ… - Հյուր
Վճարման ընդունելի եղանակներ
Մենք աջակցում ենք վճարման տարբեր եղանակներ՝ կախված երկրից, որտեղ բացված է վճարային հաշիվը։
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում