Այս քաղաքականությունը վերաբերում է միայն մինչև 2023 թ ․ նոյեմբերի 2 - ը ամրագրված Luxe ամրագրումներին ։ 2023 թ ․ նոյեմբերի 2 - ին կամ դրանից հետո ամրագրված ամրագրումները ենթակա են Վերաամրագրման և գումարի վերադարձի քաղաքականությանը ։
Ուժի մեջ է մտնում 2022 թվականի ապրիլի 29 - ին
Luxe Rebooking - ի և գումարի վերադարձի այս քաղաքականությունը բացատրում է, թե ինչպես ենք աջակցելու ամրագրման վերաամրագրման հարցում, և թե ինչպես ենք կատարում Luxe ամրագրումների գումարը, երբ հյուրընկալողը չեղարկում է ամրագրումը, կամ մեկ այլ ճամփորդական խնդիր խափանվում է այցը ։ Այս քաղաքականությունը գործում է ի լրումն Airbnb Luxe հյուրերի ամրագրման համաձայնագրի ։
Եթե հյուրընկալողը չեղարկի ամրագրումը նախքան ժամանումը, մենք հյուրին կօգնենք գտնել և ամրագրել համադրելի կացարաններ մեր հնարավորության համար ։ Եթե չկարողանանք գտնել համադրելի կացարաններ, կամ եթե հյուրը որոշի նոր ամրագրում չամրագրել, հյուրին կվերադարձվի ամբողջ գումարը ։
Ճամփորդական այլ խնդիրների մասին պետք է հաղորդվի մեզ ՝ դիմելով աջակցման թիմին հայտնաբերումից ոչ ուշ, քան 72 ժամվա ընթացքում ։ Եթե որոշենք, որ ճամփորդական խնդիրը խանգարել է այցին, կախված հանգամանքներից ՝ կարող ենք տրամադրել գումարի ամբողջական կամ մասնակի վերադարձ ։ Մենք կարող ենք նաև օգնել հյուրին նմանատիպ կամ ավելի լավ կացարաններ գտնելու հարցում ։ Գումարը վերադարձվում է, եթե այդպիսիք կան, կախված է ճամփորդական խնդրի ծանրությունից, հյուրի ազդեցությունից, այցի վրա ազդված մասից, և արդյոք հյուրն ազատում է կացարանները ։ Եթե հյուրը ազատի կացարանները ճամփորդական խնդրի պատճառով և կապ հաստատի մեզ հետ, մենք օգնություն կառաջարկենք այցի մնացած գիշերների համար համադրելի կամ ավելի լավ կացարաններ գտնելու հարցում ։
«Ճամփորդական խնդիր» տերմինը վերաբերում է այս իրավիճակներին.
Վերաամրագրման կամ գումարի վերադարձի պահանջներին համապատասխանելու համար ամրագրում կատարած հյուրը կարող է հայց ներկայացնել ՝ դիմելով աջակցման թիմին ։ Հայցերը պետք է մեզ ներկայացվեն ոչ ուշ, քան ճամփորդական հարցի հայտնաբերումից 72 ժամ հետո և աջակցվեն համապատասխան ապացույցներով, ինչպիսիք են լուսանկարները կամ հյուրընկալողի կողմից պայմանների հաստատումը ։ Մենք կորոշենք, թե արդյոք ճամփորդական խնդիր է տեղի ունեցել ՝ գնահատելով առկա ապացույցները ։
Եթե հյուրընկալողը չեղարկի այցը, հյուրընկալողը պետք է վերադարձնի այցին վերաբերող իր համար կատարված բոլոր վճարումները ։ Այն դեպքերում, երբ մենք ծախսեր ենք կրում հյուրընկալողի կամ այլ ճամփորդական խնդրի չեղարկման պատճառով համադրելի կամ ավելի լավ կացարաններ գտնելու կամ ամրագրելու հարցում, մենք իրավունք կունենանք վերականգնելու հյուրընկալողի նման ծախսերը ՝ համաձայն մեր Պայմանների, կանոնների և հյուրընկալողների հետ ցանկացած պայմանավորվածության ։
Շատ հանգամանքներում կփորձենք հաստատել հյուրի հայցն իր հյուրընկալողի հետ ։ Հյուրընկալողները կարող են նաև վիճարկել ճամփորդական խնդիրը ՝ դիմելով աջակցման թիմին ։
Այս քաղաքականությունը վերաբերում է մինչև 2023 թ ․ նոյեմբերի 2 - ը ամրագրված բոլոր Luxe ամրագրումներին ։ Luxe ամրագրումներն ամրագրվում են Airbnb հարթակում և կառավարվում են Luxury Retreats - ի կողմից ։ Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ Airbnb - ի վերաամրագրման և գումարի վերադարձի քաղաքականությունը և Airbnb - ի խոշոր կործանարար իրադարձությունների քաղաքականությունը չեն տարածվում մինչև 2023 թ ․ նոյեմբերի 2 - ը ամրագրված Luxe ամրագրումների նկատմամբ ։ Երբ գործում է այս քաղաքականությունը, այն նաև վերահսկում և գերակա է ամրագրման չեղարկման կանոնների նկատմամբ ։
Նախքան հայց ներկայացնելը հյուրը պետք է ծանուցի Airbnb - ի աջակցման թիմին կամ անշարժ գույքի կառավարչին ՝ ճամփորդական խնդիրն ուղղակիորեն լուծելու համար ։ Մենք կարող ենք նվազեցնել գումարի վերադարձի չափը կամ ճշգրտել այս քաղաքականության շրջանակներում վերաամրագրման ցանկացած օգնություն, որպեսզի արտացոլենք անմիջապես հյուրընկալողի կողմից տրամադրված որևէ գումարի վերադարձ կամ այլ օգնություն ։ Որպես վերաամրագրման օգնություն տրամադրելու մի մաս, որը մենք կարող ենք, բայց պարտավոր չենք վճարել կամ նպաստել նոր կացարանների ծախսերին ։ Մենք կարող ենք նաև հյուրերին տրամադրել չեղարկված ամրագրման արժեքը նոր կացարանների նկատմամբ կիրառելու կամ ճամփորդական բոնուս ստանալու համար ՝ ի հաշիվ գումարի վերադարձի ։
Այն դեպքերում, երբ հյուրը ցույց է տալիս, որ ճամփորդական խնդրի մասին ժամանակին հաղորդելը հնարավոր չէ, մենք կարող ենք թույլ տալ այս քաղաքականության համաձայն ՝ ճամփորդական խնդրի մասին ուշ հաղորդել ։ Ճամփորդական խնդիրներ, որոնք առաջացել են հյուրի, ուղեկիցների կամ նրանց հրավիրյալների կամ տնային կենդանիների կողմից, չեն ընդգրկվում այս քաղաքականության մեջ ։ Կեղծ հայց ներկայացնելը խախտում է մեր Ծառայությունների մատուցման պայմանները և կարող է հանգեցնել հաշվի դադարեցման ։
Այս քաղաքականության շրջանակներում մեր որոշումները պարտադիր են, բայց չեն ազդում այլ պայմանագրային կամ կանոնադրական իրավունքների վրա, որոնք կարող են հասանելի լինել: Ցանկացած իրավունք, որը հյուրերը կամ հյուրընկալողները կարող են իրավական գործողություններ նախաձեռնել, մնում է չպահպանված ։ Այս քաղաքականությունը ապահովագրություն չէ, և որևէ հյուրի կամ հյուրընկալողի կողմից հավելավճար չի վճարվել ։ Այս քաղաքականության շրջանակներում բոլոր իրավունքները և պարտականությունները անձնական են ամրագրման հյուրի և հյուրընկալողի նկատմամբ և կարող են չփոխանցվել կամ չնշվել ։ Այս քաղաքականության ցանկացած փոփոխություն կկատարվի համաձայն մեր Ծառայությունների մատուցման պայմանների: Այս քաղաքականությունը վերաբերում է Luxe ամրագրումներին, բայց չի տարածվում այցերի կամ փորձառությունների ամրագրումների վրա ։
Եթե հարցեր ունեք Luxe վերաամրագրման և գումարի վերադարձի քաղաքականության վերաբերյալ, դիմեք աջակցման թիմին ։