Մենք հյուրընկալողներից պահանջում ենք հետևել այս տարածքներում մեր կանոններին, որոնք օգնում են հարմարավետ և հուսալի այցեր ստեղծել հյուրերի համար.
Տանտերերը նաև պետք է պահպանեն բարձր գնահատականներ, քանի որ հյուրերն ակնկալում են որակի հետևողական մակարդակ և օգտագործում են կարծիքներ ՝ իրենց փորձառությունը կիսելու համար:
Հայտարարությունները պետք է պահպանեն ընդհանուր բարձր վարկանիշը և խուսափեն չափազանց շատ ցածր գնահատականներից ։ Մենք պարզել ենք, որ հիանալի կարծիքներ ստացող հյուրընկալողները, որպես կանոն, կենտրոնանում են չորս բանի վրա ՝ ամրագրման պարտավորություն, ժամանակին շփում, հայտարարության ճշգրիտ մանրամասներ և մաքրություն ։
Տանտերերը պետք է հարգեն ընդունված ամրագրումները և ապահովեն ժամանման հուսալի փորձառություն:
Հյուրընկալողները կամ համատերերը պետք է պատրաստ լինեն պատասխանելու հյուրերի հարցումներին կամ անսպասելի խնդիրներին, որոնք կարող են առաջանալ այցից առաջ և այցի ընթացքում ։
Մենք գիտակցում ենք, որ հյուրընկալողներն իրենց ժամանակին շատ պահանջներ ունեն ։ Այն, ինչ համարվում է ողջամիտ արձագանքման ժամանակ, կարող է կախված լինել կոնկրետ հանգամանքներից, օրինակ ՝ հյուրի հարցման բնույթից և նրա ուղևորության փուլից ։
Օրինակ, եթե հյուրը կարող է դիմել իր այցի համար նյութական հարցադրմամբ.
Հայտարարության էջը ամրագրման պահին պետք է ճշգրիտ նկարագրի տունը և արտացոլի այն առանձնահատկություններն ու հարմարությունները, որոնք հասանելի կլինեն տարածքում ՝ ժամանումից մինչև մեկնում, այդ թվում ՝
Բոլոր հայտարարությունները պետք է մաքուր և զերծ լինեն առողջական վտանգներից նախքան հյուրի ժամանումը ։
Airbnb - ն խրախուսում է հյուրերին անհապաղ հաղորդել այս ցամաքային կանոնների խախտումների մասին ։ Երբ հյուրը զբաղվում է այս ցամաքային կանոնների կասկածելի կամ փաստացի խախտման հետ, խնդրում ենք, որ նա ՝
Մենք պարտավորվում ենք կիրառել այս ցամաքային կանոնները ։ Երբ հայտնվի կանոնների խախտման մասին, Airbnb - ն կփորձի կապվել հյուրընկալողի հետ ՝ հասկանալու, թե ինչ է տեղի ունեցել ։
Մեր կողմից ձեռնարկվող գործողությունները կարող են ներառել այս քաղաքականության մասին տեղեկություններ տրամադրել հյուրընկալողներին և նախազգուշացումներ տալը ։ Երբ հաղորդվում են այս հիմնական կանոնների կրկնվող կամ կոպիտ խախտումների մասին, տանտերերը կամ նրանց հայտարարությունները կարող են կասեցվել կամ հեռացվել հարթակից ։
Կախված խախտման բնույթից ՝ Airbnb - ն կարող է նաև այլ գործողություններ ձեռնարկել, ինչպիսիք են առաջիկա կամ ակտիվ ամրագրումը չեղարկելը, հյուրի վերադարձը հյուրընկալողի վերջնավճարից և (կամ) հյուրընկալողներից պահանջել ապացույց ներկայացնել, որ խնդիրները լուծել են նախքան հյուրընկալումը վերսկսելը ։
Բացի այդ, հյուրընկալողը, որը չեղարկում է հաստատված ամրագրումը կամ պատասխանատու է չեղարկման համար, կարող է այլ հետևանքների ենթարկվել հյուրընկալողի չեղարկման կանոնների համաձայն ։ Airbnb - ն կարող է հրաժարվել չեղարկման վճարներից և, որոշ դեպքերում, այլ հետևանքներից, եթե հյուրընկալողը չեղարկի հյուրընկալողի վերահսկողությունից դուրս որոշ հիմնավոր պատճառներով ։
Հյուրընկալողները կարող են բողոքարկել այս քաղաքականության շրջանակներում որոշումները ՝ դիմելով հաճախորդների աջակցման թիմին կամ մեր տրամադրած հղման միջոցով ՝ բողոքարկման գործընթացը սկսելու համար ։ Ուսումնասիրելով բողոքարկումները ՝ մենք կքննարկենք հյուրընկալողի տրամադրած լրացուցիչ մանրամասները, օրինակ ՝ նոր կամ շտկված տեղեկություններ, մեր Կարծիքների քաղաքականության խախտումներ կամ խախտման(խախտումների) հետ կապված այլ համապատասխան հանգամանքներ ։