Ինչպե՞ս կարող եմ ստուգել՝ արդյոք հյուրի համար ամրագրումը հաստատված է
You’ll get an email when you have a confirmed reservation. You can also go to your reservations, your calendar, or your message with the guest, and check if the reservation status is confirmed.
If there’s a trip change request: If the status says trip change requested, the reservation is confirmed, but either you or the guest is waiting for changes to be accepted or declined. You can send a message to the guest to remind them to accept or decline the changes, or accept or decline the changes they’ve requested.
If the reservation is awaiting payment or guest ID: In these cases, Airbnb is usually gathering some information that might be missing, required, or out of date (ex: the expiration date for your guest’s payment method). We’ll do all the work to confirm these details, and we’ll even reach out to your guest if more info is needed. You’ll get an email as soon as we’re able to confirm the reservation.
Note: This status can block your calendar for up to 24 hours.
If a pre-approval, special offer, or trip request has expired, it’s still possible for you to get a reservation for those dates. Here are a few tips to help a guest book your place.
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուրընկալող
Ի՞նչ է նշանակում սպասվող վճարում
Սա նշանակում է, որ հյուրընկալողն ընդունել է հյուրի ամրագրման հայտը, բայց հյուրի վճարումը դեռ չի կատարվել։ - Հյուրընկալող
Ինչ է նշանակում ամրագրման կարգավիճակը
Ծանոթացեք ձեր ամրագրման տարբեր հնարավոր կարգավիճակների վերաբերյալ մանրամասներին։ - Հյուր
Ինչպես որոնել տնային կենդանիների հետ այցելելու համար հարմար վայրեր
Ստուգեք տարածքի նկարագրության «Տան կանոններ» բաժինը, որպեսզի իմանաք՝ արդյոք կարող եք բերել ձեր տնային կենդանուն, կամ արդյոք հյուրընկալողը տն…