Տարածքի նկարագրության թարմացում ամրագրումից հետո
You can update your listing description or amenities after a guest books a reservation; however, guests with pending or confirmed reservations won’t see any updates or changes you’ve made to your listing.
Guests search for and book listings that meet their specific travel needs, and they may be disappointed if the place they booked isn’t exactly as described in the listing. If you’ve removed an amenity your upcoming guest was expecting, message your guest immediately. If they no longer wish to keep the reservation, you'll be responsible for cancelling it so your guest can re-book elsewhere.
It’s important that your listing is accurate and it’s a good idea to periodically review it to update your listing details so you can deliver a great stay and maintain good reviews.
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուր
Հյուրեր ավելացրեք ամրագրման մեջ կամ հեռացրեք ամրագրումից
Դուք կարող եք մինչև ամրագրման մեկնարկը ձեր ուղեպլանում ավելացնել հյուրերի կամ նրանց հեռացնել այդտեղից։ Այդ փոփոխությունները կատարելու համար … - Հյուր
Ինչպես չեղարկել այցի ընթացքում
Վերաամրագրման և գումարի վերադարձի քաղաքականությունը կօգնի ընդգրկել այնպիսի իրավիճակներ, երբ տարածքը կամ հարմարությունները չեն արդարացնում ձե… - Հյուրընկալող
Չեղարկման կանոններ ձեր տարածքի համար
Չեղարկման կանոնների ընտրությունը կախված է ձեզնից և ձեր տարածքից։ Կարող եք ընտրել չեղարկման ճկուն, չափավոր, կոշտ կամ խիստ կանոններ։