Ինչպես փոխել կամ չեղարկել հյուրի ամրագրումը ժամանումից հետո 24 ժամվա ընթացքում կամ այցի ընթացքում
Sometimes, unexpected events and emergencies pop up at the last minute. If you need to change or cancel a guest's reservation, you have options.
Reservations become active 24 hours before check-in. At that point, you might notice a reservation’s status switches to “Arrives tomorrow.”
Changing your guest’s reservation within 24 hours of check-in or during their stay
You can change an active reservation the same way you’d change an upcoming one: Just send your guest a trip change request.
Your guest will have to agree to any changes you request. It’s best to send them a message explaining why you’re asking for changes.
Canceling your guest’s reservation within 24 hours of check-in or during their stay
Canceling within 24 hours of check-in, or after a trip has started, is a special situation, however—you’ll need to contact us for help with that.
In either case, message your guest right away to let them know what’s going on.
What penalties may apply for canceling an active reservation
Canceling a guest’s active reservation is a big deal. Penalties will be applied unless the cancellation reason meets certain limited exceptions. Try to avoid it if you can.
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուրընկալող
Ինչպես է հյուրընկալողն ամրագրում չեղարկում
Որպես հյուրընկալող՝ կարող եք ամրագրում չեղարկել, բայց եթե ժամանումը տեղի է ունենալու 24 ժամվա ընթացքում, հնարավոր է, որ առցանց չեղարկելու տա… Փորձառություն հյուրընկալողի պատասխանատվության ապահովագրության ծրագրի ամփոփագիր
Մանրամասներ Հյուրընկալողների AirCover-ի այս հիմնական բաղադրիչի մասին, որն ամբողջական պաշտպանություն է Airbnb հյուրընկալողների համար։Փոփոխություններ, չեղարկումներ և գումարների վերադարձ հյուրընկալողների համար
Երբեմն, հանգամանքների բերումով, ձեր կամ հյուրի ծրագրերը կարող են փոփոխվել։ Որպեսզի գործերը սահուն ընթանան, ահա որոշ օգտակար տեղեկություններ։