Ինչպես
•
Հյուրընկալող
Ձեր վերջնավճարը, եթե հյուրը չեղարկի
Ձեր վերջնավճարը, եթե հյուրը չեղարկի
Sometimes things don’t go according to plan.
If your guest cancels (either before or during a trip), they’ll be automatically refunded according to your cancellation policy.
If your guest is owed a refund, that amount is deducted from future payouts until the full amount is collected. To find your updated payout amount, go to your Transaction History.
If needed, you can give your guests an additional refund.
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուրընկալող
Եթե ձեր հյուրը չեղարկի
Եթե հյուրը չեղարկի ամրագրումը, ձեզ կտեղեկացնենք այդ մասին և ավտոմատ կարգելահանենք օրացույցի ամսաթվերը, որպեսզի կարողանաք ընդունել այլ հյուրե… - Հյուրընկալող
Ի՞նչ է նշանակում կիրառել կամ հրաժարվել չեղարկման իմ կանոններից
Եթե հյուրը փոխում է առնվազն մեկ ամիս տևողությամբ այցի ամրագրումը 30 օրից պակաս ծանուցմամբ, ապա կարող եք կիրառել ձեր չեղարկման կանոնները կամ … - Հյուրընկալող
Վերադարձրեք հյուրի գումարը
Հյուրի գումարը վերադարձնելու կարգը կախված է այն հանգամանքից, թե երբ է դա կատարվում՝ նրա ուղևորությունից առա՞ջ, թե՞ հետո։
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում