Ինչպես
•
Հյուր
Երբ հաղորդագրություն ուղարկել հյուրընկալողին
Երբ հաղորդագրություն ուղարկել հյուրընկալողին
You’re more than welcome to contact a Host at any time. Sometimes, you’ll have to—other times, it’s simply a good idea.
When you must message a Host
Unless you’ve found an Instant Book listing, you’ll have to request that the Host accept your stay. At the Confirm and pay stage of your request, you’ll need to include a brief message about why you’re traveling and when you’ll check-in.
When it’s a good idea to reach out
- Before sending a trip request: You could send a pre-emptive hello or double-check that their place is available.
- If you have a question: You should be clear about what to expect. Just check the listing description to make sure the answer isn’t already there.
- If you’re already booked but you need more info: You can use your message thread with your Host or you can go to your Trips.
Haven’t heard back?
Most Hosts respond within a few hours, but time zones and lack of internet access might slow things down. In the meantime, try reaching out to other Hosts in the area. Just be careful not to send more than one trip request for the same dates to ensure you don’t end up double booked.
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուր
Ինչպես կապ հաստատել հյուրընկալողների հետ
Եթե ուզում եք նախքան ամրագրումն ավելին իմանալ տարածքի կամ փորձառության մասին, կարող եք Airbnb-ի միջոցով հաղորդագրություն ուղարկել հյուրընկալ… - Հյուր
Կապ հյուրընկալողի հետ՝ առանց ամրագրում կատարելու
Ամրագրելուց առաջ կարող եք հյուրընկալողին հարցեր տալ տարածքի, ազատ ամսաթվերի և այլնի վերաբերյալ։ - Հյուր
Հյուրընկալողի արձագանքման արագությունը
Հյուրընկալողներն ամրագրման հայտը պաշտոնապես ընդունելու կամ մերժելու համար ունեն 24 ժամ։ Դուք էլեկտրոնային նամակով կտեղեկացվեք կարգավիճակի մա…
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում