Ձեզ ընդամենը 3 քայլ է բաժանում ձեր հաջորդ ուղևորությունից
Ձեզ ընդամենը 3 քայլ է բաժանում
ձեր հաջորդ ուղևորությունից1. Դիտարկեք
Սկսեք՝ ուսումնասիրելով «Տներ» կամ «Փորձառություններ» բաժինը։ Կիրառեք զտիչներ, օրինակ՝ ամբողջական տներ, ինքնուրույն ժամանում կամ «տնային կենդանիներ թույլատրվում են», որպեսզի նեղացնեք որոնման տարբերակները։ Նաև կարող եք ընտրանին պահել ցանկությունների ցուցակում։
2. Ամրագրեք
Հենց որ գտնեք այն, ինչ փնտրում եք, տեղեկացեք հյուրընկալողի մասին, կարդացեք նախորդ հյուրերի կարծիքները և ստացեք չեղարկման տարբերակների վերաբերյալ մանրամասներ, իսկ հետո ամրագրեք ընդամենը մի քանի սեղմումով։
3. Գնացեք
Ամեն ինչ պատրաստ է։ Հավելվածի միջոցով կապվեք հյուրընկալողի հետ, որպեսզի ստանաք օգտակար տեղեկություններ տեղանքի վերաբերյալ, հարցերի պատասխաններ կամ խորհուրդներ։ Լրացուցիչ աջակցության համար կարող եք նաև ցանկացած ժամանակ կապվել Airbnb-ի հետ։
Wherever you go, we’re here to help
Ուր էլ գնաք,
մենք կօգնենք
Առողջությունն ու անվտանգությունն առաջնահերթություն են
Հյուրընկալողները ստանձնում են COVID-19-ի պայմաններում մանրազնին մաքրման ուղեցույցներին հետևելու պարտավորություն, և տարածքները գնահատական են ստանում մաքրության համար։

Չեղարկման ավելի շատ տարբերակներ
Հյուրընկալողները կարող են առաջարկել ճկուն չեղարկման մի շարք տարբերակներ, որոնք հստակորեն նշվում են ամրագրման պահին։

Աջակցություն ցանկացած ժամանակ՝ ցերեկ, թե գիշեր
Տրամադրելով հաճախորդների շուրջօրյա աջակցում ամբողջ աշխարհում՝ մենք միշտ պատրաստ ենք անհրաժեշտության դեպքում օգնելու ձեզ։
Դեռ ունե՞ք հարցեր
Պե՞տք է հանդիպել հյուրընկալողին
Ինքնուրույն ժամանումն ու ամբողջական տան ամրագրումը թույլ են տալիս հյուրընկալողի հետ հաղորդակցվել հիմնականում հավելվածի միջոցով։ Եթե ինչ-որ բան պատահի, ցանկացած պահի կարող եք հաղորդագրություն ուղարկել նրան։
Airbnb-ն COVID-19-ի հետ կապված ի՞նչ միջոցներ է ձեռնարկում
Ստացեք COVID-19-ի տարածման դեմ ուղղված մեր միջոցառումների մասին ամենաթարմ տեղեկությունները և հյուրերի համար նախատեսված ռեսուրսներ, այդ թվում՝ կանոնների թարմացումներ, ճամփորդական սահմանափակումներ, ճամփորդելու ճկուն տարբերակներ և ավելին։
Ի՞նչ պետք է անեմ, եթե ստիպված եմ չեղարկել տարածքի կամ հյուրընկալողի հետ կապված խնդրի պատճառով
Շատ դեպքերում կարող եք ցանկացած հարց լուծել անմիջականորեն՝ հաղորդագրություն ուղարկելով հյուրընկալողին։ Եթե նա չկարողանա օգնել, պարզապես խնդիրը հայտնաբերելուց հետո 24 ժամվա ընթացքում դիմեք Airbnb-ին։
Ամրագրման համար ե՞րբ գումար կգանձվի ինձնից
Ձեզնից գումար կգանձվի ամրագրման հաստատումից անմիջապես հետո, բայց մենք հյուրընկալողին չենք վճարի, քանի դեռ 24 ժամ չի անցել ձեր ժամանումից հետո, որպեսզի ժամանակ ունենաք համոզվելու, որ ամեն ինչ ընթանում է սպասվածի պես։
Հյուրընկալողների կենտրոն
Գրեթե յուրաքանչյուրը կարող է լինել այց կամ փորձառություն հյուրընկալող։ Կարող եք անվճար գրանցվել և ձեր տարածքով կամ ձեր հմտություններով կիսվել աշխարհի հետ։ Սկսելու համար այցելեք մեր Հյուրընկալողների կենտրոն։
Լրացուցիչ տեղեկությունների կարի՞ք ունեք
Ձեր հարցերին լրացուցիչ պատասխաններ ստանալու համար այցելեք մեր Օգնության կենտրոն։