Japan Host Insurance

Պաշտպանություն ամեն մի հյուրընկալողի համար։ Ամեն մի տարածքի համար։ Ամեն անգամ։
Ի՞նչ է ներառում ծածկույթը
Japan Host Insurance may provide coverage of up to ¥300,000,000 JPY if property or a listing owned by the Host is damaged due to the guest’s stay. It may also provide coverage of up to ¥100,000,000 where the Host incurs liability or expenses in relation to property damage or bodily injury of the guest or third party.
Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրությունը կարող է ընդգրկել՝
- այն դեպքերը, երբ հյուրի այցի ընթացքում վնասվում է հյուրընկալողին պատկանող տարածքը
- այն դեպքերը, երբ հյուրընկալողը պատասխանատվություն է կրում հյուրին կամ մեկ այլ անձի հասցված մարմնական վնասվածքի համար
- այն դեպքերը, երբ հյուրընկալողը պատասխանատվություն է կրում հյուրի կամ մեկ այլ անձի գույքին պատճառված վնասի համար
- ծախսերի փոխհատուցում այն դեպքերում, երբ հյուրընկալողը կրում է որոշակի ծախսեր՝ կապված հյուրի կամ մեկ այլ անձի գույքին պատճառված կամ նրան հասցված մարմնական վնասվածքի հետ
- կեղտոտված կամ հոտազերծում պահանջող գույքի վերականգնման ծախսեր
Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրությունը չի ընդգրկում՝
- Հյուրընկալողի կանխիկ գումար և արժեթղթեր
- Հյուրընկալողի դիտավորյալ գործողությամբ պատճառված վնաս
- Բնական մաշվածություն
- Սովորական մաքրման ծախսեր
Ապահովագրական ծածկույթը սահմանափակ է և տարածվում է միայն Ճապոնիայում հյուրընկալողների վրա։ Ծածկույթի կիրառման համար հյուրընկալողները պետք է ունենան համակեցության հիմունքներով վարձակալության բիզնեսով զբաղվելու լիցենզիա կամ այլ թույլատվություն՝ համաձայն կիրառելի օրենսդրության։ Այն հյուրընկալողները, որոնք հավակնում են վճարումներ ստանալ Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրության շրջանակներում, համաձայնում են համագործակցել Airbnb-ի և ապահովագրական ընկերության հետ, այդ թվում՝ տրամադրել հայցում նշված վնասը հիմնավորող փաստաթղթեր և տալ ստուգման նպատակով տուն այցելելու համաձայնություն այն հազվադեպ դեպքերում, երբ այդպիսի անհրաժեշտություն է առաջանում։ Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրության ամփոփագրի էջ։ Ամբողջական ապահովագրական պոլիսի օրինակ պահանջելու համար դիմեք Aon Japan Ltd. ընկերությանը՝ ներառելով ձեր Airbnb հաշվի տվյալները։
Սեփականության որոշ տեսակների դեպքում գործում են սահմանափակ պաշտպանության միջոցներ։ Հյուրընկալողներն իրենց տարածքը վարձակալության հանձնելու դեպքում կարող են այդպիսի արժեքավոր իրերը անվտանգ վայրում պահել կամ հեռացնել, ինչպես նաև դրանք ապահովագրելու նպատակով դիտարկել անկախ ապահովագրության տարբերակը։ Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրության վճարումների նկատմամբ գործում են որոշակի պայմաններ, սահմանափակումներ և բացառություններ։ Լրացուցիչ տեղեկությունների համար այցելեք Ինչպես հայց ներկայացնել
Իրենց անձնական գույքին և (կամ) սեփականության իրավունքով պատկանող տարածքին հասցված վնասի փոխհատուցման հայց ներկայացնող հյուրընկալողների համար.
Իրենց անձնական գույքին և (կամ) սեփականության իրավունքով պատկանող տարածքին
հասցված վնասի փոխհատուցման հայց ներկայացնող հյուրընկալողների համար.1. Հավաքեք վնասը հաստատող ապացույցներ
Դրանք կարող են լինել տարրերի լուսանկարներ, տեսանյութեր, նախահաշիվներ և (կամ) անդորրագրեր։
2. Խնդիրների լուծման կենտրոնի միջոցով իսկույն կապվեք հյուրի հետ
Երբ առաջարկվի նշել խնդիրը լուծելու պատճառ, ընտրեք «Վնասված կամ բացակայող տարրեր»։ Հյուրերը հնարավորություն կունենան պատասխանելու։ Եթե հյուրը չպատասխանի 72 ժամվա ընթացքում, կարող եք օգնության նպատակով ներգրավել Airbnb-ին։
3. Փոխհատուցում ստացեք կամ ներգրավեք Airbnb-ին
Եթե հյուրը չվճարի ամբողջ գումարը, հնարավոր է, որ իրավասու լինեք փոխհատուցում ստանալու Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրության շրջանակներում։ Երբ դիմեք Airbnb-ին, աջակցման մասնագետներից մեկը ձեզ կօգնի անցնել ամբողջ գործընթացը։
For Hosts who incur liability or other
expenses: Այն հազվագյուտ դեպքերում, երբ հյուրը կամ այլ անձ վնասվածք է ստանում, կամ նրա գույքը վնասվում կամ գողացվում է, և դուք նրան փոխհատուցելու համար իրավական պատասխանատվություն կամ ծախսեր եք կրում, պետք է դիմեք համայնքի աջակցման թիմին։ Օժանդակ փաստաթղթերը և տեղեկությունները ստանալուց հետո Airbnb-ն հայցը կփոխանցի մեր երրորդ կողմ հանդիսացող ապահովագրական ընկերությանը և նրա՝ հայցերի քննությամբ զբաղվող անկախ կառավարչին։Դիմել համայնքի աջակցման թիմին
Your questions answered
Արդյո՞ք տանտերերի կամ վարձատուների ապահովագրությունն անհրաժեշտ է
Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրությունը չպետք է համարվի տանտերերի կամ վարձատուների ապահովագրությանը փոխարինող ծրագիր։ Կարելի է դիտարկել անկախ ապահովագրության տարբերակը, որը տարածվում է արժեքավոր իրերի վրա՝ թանկարժեք զարդերի, արվեստի գործերի կամ կոլեկցիոն իրերի, որոնք Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրության շրջանակներում ունեն սահմանափակ պաշտպանվածություն։
Բոլոր հյուրընկալողներին հորդորում ենք ուսումնասիրել և հասկանալ իրենց ապահովագրական պոլիսն ու դրա ծածկույթը։ Ոչ բոլոր ապահովագրական ծրագրերն են փոխհատուցում ձեր տարածքն ամրագրած հյուրի կողմից սեփականությանը հասցված վնասը կամ գույքի կորուստը։Պաշտպանության ի՞նչ միջոցներ ունեն Ճապոնիայի սահմաններից դուրս հյուրընկալողները
Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրական ծածկույթը սահմանափակ է և տարածվում է միայն Ճապոնիայում հյուրընկալողների վրա։