Այն ամենը, ինչ պետք է իմանաք մաքրման վճարների մասին
Մաքրման վճար ավելացնելը ձեր գնանշման ռազմավարության կարևոր մասն է։ Որոշ հյուրընկալողներ այս կերպ փոխհատուցում են մաքրություն ծախսերը։ Բայց եթե վճարը շատ բարձր է, այն կարող է հյուրերին հետ պահել ամրագրումից և նվազեցնել ձեր եկամուտը։
Մտածեք՝ արդյոք հյուրերը պատրաստ են ամրագրելու նման մաքրման ծախսերի առկայության դեպքում։
Ինչպես գրավել հյուրերին
Ըստ հյուրերի՝ իրենք ամենից շատ կարևորում են մաքուր տարածքը և արդարացված գները։ Հյուրընկալողներին 5-ից քիչ աստղեր դնելու ամենատարածված պատճառներից մեկը թերի մաքրությունն է։ Մեր հետազոտությունը ցույց է տալիս, որ մաքրման վճարի առկայության դեպքում հյուրերն ակնկալում են կատարյալ մաքրություն և կարծիք հայտնելիս կարող են ավելի բծախնդիր լինել։
Եթե ավելացնեք մաքրման վճար, այն կբարձրացնի ընդհանուր գինը և մեկնման ժամանակ կներկայացվի հյուրերին որպես առանձին գանձում։ Մաքրման բարձր վճարը կարող է ստիպել հյուրերին վերանայել ձեր տարածքն ամրագրելու որոշումը։ Հյուրերը նաև հնարավորություն ունեն միացնելու ընդհանուր գնի ցուցադրման գործառույթը, որը թույլ է տալիս որոնման արդյունքներում դիտել հայտարարությունների ընդհանուր արժեքը՝ ներառյալ բոլոր վճարները։
Մրցակցային գինը կօգնի, որ ձեր հայտարարությունն աչքի ընկնի, ինչպես նաև բարձր դիրք գրավի որոնման արդյունքներում։ Airbnb-ի ալգորիթմն առաջնահերթություն է տալիս ընդհանուր գնին և տարածքի որակին՝ համեմատած մոտակայքում գտնվող նույնատիպ տարածքների հետ։
Օրացույցում կարող եք օգտագործել գնանշման գործիքներ, որպեսզի տեսնեք տարբեր ամսաթվերի և ուղևորությունների տեսակների ընդհանուր գինը և այն համեմատեք մոտակայքում գտնվող նմանատիպ տարածքների գների հետ։
Առաջարկեք մրցունակ գին
Երբ գտնեք ձեզ հարմար մաքրման համակարգ, ավելացրեք ձեր ծախսերը և սահմանեք մաքրման ճշգրիտ բյուջե։ Ահա մի քանի խորհուրդ, որոնք պետք է հաշվի առնել ծախսերը գնահատելիս.
- Համեմատեք գները։ Եթե վարձում եք պրոֆեսիոնալ մաքրուհի, ուսումնասիրեք նրա և տարբեր ընկերությունների ծառայությունների վճարները։ Այդպես կգտնեք լավագույն գինը, միևնույն ժամանակ կվճարեք արդար վարձատրությամբ։
- Բանակցեք մաքրողների հետ։ Հարցրեք ձեր մաքրուհուն՝ արդյոք չի՞ իջեցնի ծառայության գինը ավելի շատ աշխատանք ստանալու պայմանով։ «Ցածր սեզոնի ընթացքում ամսական երաշխավորված եկամուտ ենք առաջարկել, նույնիսկ եթե ընդամենը մեկ կամ երկու ամրագրում ենք ունեցել»,- ասում է հյուրընկալող Լոռնան։ «Փոխարենը մի փոքր ավելի քիչ ենք վճարել բարձր սեզոնի ընթացքում»։
- Պահեստավորեք մաքրման պարագաներ։ Մտածեք, թե դրանցից որոնք եք ամենից հաճախ օգտագործում։ Որպես կանոն՝ մեծաքանակ պատվերներն ավելի էժան են։
Որոշեք, թե ինչպես եք հոգալու մաքրման ծախսերը և մրցունակ պահելու տան գինը։ Խորհուրդներ.
- Ուսումնասիրեք հարկերի հնարավոր նվազեցումները։ Հնարավոր է՝ կարողանաք դուրս գրել հյուրընկալման որոշ ծախսեր, այդ թվում՝ մաքրման ծախսեր, երբ ներկայացնեք եկամտահարկի հաշվետվությունը։ Հարկային մասնագետը կարող է օգնել կամ տրամադրել լրացուցիչ մանրամասներ։
- Ծախսերը ներառեք մեկ գիշերվա գնի մեջ։ Հաշվեք, թե որքան եք վճարում մաքրման պարագաների, լվացքատան ծառայությունների և տան մաքրման համար՝ ձեր մյուս գործառնական ծախսերի հետ միասին։ Սա ձեզ ընդհանուր պատկերացում կտա ծախսերի մասին և կօգնի սահմանել մեկ գիշերվա գինը։
- Ավելացրեք մաքրման վճար։ Դա օգտագործեք մաքրման պարագաների կամ պրոֆեսիոնալ մաքրման ծառայության համար, այլ ոչ որպես լրացուցիչ գումար վաստակելու միջոց։
Սահմանեք մաքրման ողջամիտ վճար
Եթե որոշեք ավելացնել մաքրման վճար, կունենաք մի քանի տարբերակ.
- Սահմանեք ստանդարտ վճար։ Ավելացրեք մեկ մաքրման վճար բոլոր հյուրերի համար՝ անկախ այցի տևողությունից։ Դա կարող է լավ ռազմավարություն լինել երկարաժամկետ այցեր առաջարկող հյուրընկալողների համար։
- Փոփոխեք մաքրման վճարը։ Գրավեք ընդամենը մեկ կամ երկու գիշեր տևողությամբ այցեր ամրագրող հյուրերի՝ սահմանելով մաքրման ավելի ցածր վճար։ Կարող եք պահպանել մաքրման ձեր ստանդարտ վճարը մնացած բոլոր այցերի համար։
Եթե սկսնակ եք հյուրընկալման գործում, պետք չէ իսկույն ավելացնել մաքրման վճար։ Ամրագրումներ խրախուսելու համար նախ ստացեք մի քանի դրական կարծիք։
Սովորաբար, մաքրման վճարը փոխհատուցում է հյուրընկալման վերջում տարածքը կարգի բերելու համար կատարվող ծախսերը։ Մաքրման չնախատեսված ծախսերի, օրինակ՝ հյուրերից հետո մնացած բծերի կամ ծխի հոտի դեպքում գուցե իրավասու լինեք մինչև 3 միլիոն ԱՄՆ դոլարի փոխհատուցում ստանալու «Հյուրընկալողի պաշտպանություն գույքային վնասից» ծրագրի շրջանակներում, որը Հյուրընկալողների AirCover-ի մաս է կազմում։
Հյուրընկալողների AirCover-ի շրջանակներում Հյուրընկալողի պաշտպանությունը գույքային վնասից, Հյուրընկալողի պատասխանատվության ապահովագրությունը և Փորձառություններ և սերվիսներ հյուրընկալողի պատասխանատվության ապահովագրությունը չեն ներառում այն հյուրընկալողներին, որոնք տներ կամ փորձառություններ են առաջարկում Ճապոնիայում, որտեղ գործում են Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրությունը և Ճապոնիայում փորձառությունների պաշտպանության ապահովագրությունը, կամ այն հյուրընկալողներին, որոնք տարածքներ են առաջարկում Airbnb Travel LLC-ի միջոցով։ Նկատի ունեցեք, որ ծածկույթի բոլոր սահմանաչափերը ցուցադրվում են ԱՄՆ դոլարով։
Հյուրընկալողի պատասխանատվության ապահովագրությունն ու Փորձառություններ և սերվիսներ հյուրընկալողի պատասխանատվության ապահովագրությունը տրամադրվում են կողմնակի ապահովագրական ընկերությունների կողմից։
Եթե այցեր եք ընդունում տներում կամ փորձառություններ կամ սերվիսներ եք հյուրընկալում Միացյալ Թագավորությունում, ապա Հյուրընկալողի պատասխանատվության և Փորձառությունների և ծառայությունների պատասխանատվության ապահովագրական պոլիսները երաշխավորված են Zurich Insurance Company Ltd.-ի կողմից և Միացյալ Թագավորության հյուրընկալողների համար կազմակերպվում ու կնքվում են առանց լրացուցիչ ծախսերի՝ Airbnb UK Services Limited-ի կողմից, որը Ֆինանսական վերահսկողության վարչության (FCA) կողմից թույլատրված և կարգավորվող Aon UK Limited ընկերության նշանակված ներկայացուցիչն է։ Aon-ի FCA գրանցման համարն է՝ 310451։ Դա կարող եք ստուգել՝ այցելելով Ֆինանսական ծառայությունների ռեգիստր կամ կապվելով FCA-ի հետ 0 800 111 6768 հեռախոսահամարով։ «Հյուրընկալողների AirCover» ծրագրի շրջանակներում Հյուրընկալողի պատասխանատվության և Փորձառությունների և սերվիսների հյուրընկալողների պատասխանատվության պոլիսները կարգավորվում են Ֆինանսական վերահսկողության վարչության կողմից, իսկ մնացած պրոդուկտներն ու ծառայությունները Airbnb UK Services Limited ընկերության (FPAFF405LC) կողմից տրամադրված կարգավորվող պրոդուկտներ չեն։ Ծանոթացեք մանրամասներին և բացառություններին։
Եթե հյուրընկալում եք տներում, փորձառություններ կամ սերվիսներ եք հյուրընկալում Եվրոպական տնտեսական տարածքում (ԵՏՏ), ապա Հյուրընկալողի պատասխանատվության և Փորձառություններ և սերվիսներ հյուրընկալողի պատասխանատվության ապահովագրական պոլիսները երաշխավորված են Zurich Insurance Europe AG-ի՝ Իսպանիայում գործող մասնաճյուղի կողմից և ԵՏՏ-ում հյուրընկալողների համար առանց լրացուցիչ ծախսերի կազմակերպվում ու կնքվում են Airbnb Spain Insurance Agency S.L.U.-ի (ASIASL) կողմից, որը անկախ ապահովագրական գործակալություն է, վերահսկվում է Ապահովագրական և կենսաթոշակային ֆոնդերի գլխավոր տնօրինության (DGSFP) կողմից և գրանցված է Իսպանիայում՝ DGSFP-ի Ապահովագրական դիստրիբյուտորների ռեեստրում՝ AJ0364 համարի ներքո։ Կարող եք ստուգել այս գրանցումը՝ այցելելով DGSFP-ի Ապահովագրական դիստրիբյուտորների ռեեստր, իսկ ASIASL-ի բոլոր տվյալները կարող եք գտնել այստեղ։
Հյուրընկալողի պաշտպանությունը գույքային վնասից ապահովագրություն չէ և կապված չէ Հյուրընկալողի պատասխանատվության ապահովագրության հետ։ «Հյուրընկալողի պաշտպանություն գույքային վնասից» ծրագիրը փոխհատուցում է հյուրերի կողմից տանը և իրերին հասցված որոշ վնասներ, եթե հյուրը չի փոխհատուցում այդ վնասները։ Վաշինգտոն նահանգում առաջարկվող տարածքների դեպքում «Հյուրընկալողի պաշտպանություն գույքային վնասից» ծրագրի շրջանակներում Airbnb-ի պայմանագրային պարտավորությունները ներառված են Airbnb-ի կողմից գնված ապահովագրական պոլիսում։ Այն հյուրընկալողների համար, որոնց բնակության կամ գործունեության երկիրը Ավստրալիան չէ, գործում են «Հյուրընկալողի պաշտպանություն գույքային վնասից» ծրագրի այս պայմանները։ Այն հյուրընկալողների համար, որոնց բնակության կամ գործունեության երկիրը Ավստրալիան է, hյուրընկալողի պաշտպանությունը գույքային վնասից կարգավորվում է Ավստրալիայի օգտատերերի համար նախատեսված «Հյուրընկալողի պաշտպանություն գույքային վնասից» ծրագրով։
Այս հոդվածում պարունակվող տեղեկությունները կարող են փոխված լինել հրապարակումից հետո։
