Ինչպես գրավել առաջին հյուրերին
Այժմ, երբ ձեր Airbnb փորձառությունը հրապարակված է, կարող եք կենտրոնանալ հյուրեր գրավելու վրա։ Ազատ ամսաթվեր ավելացնելը, մրցունակ գին սահմանելը և առաջին 5 աստղանի կարծիքները ստանալը կօգնեն թափ հաղորդել ձեր գործին։
Թարմացրեք ձեր օրացույցը
Ձեր հայտարարությունը չի երևա Airbnb-ում, քանի դեռ չեք ավելացրել ազատ ամսաթվեր։ Անմիջապես թարմացրեք օրացույցը, որպեսզի հյուրերը կարողանան ամրագրել։ Որոշեք, թե որքան հաճախ եք առաջարկելու միջոցառումը՝ հաշվի առնելով դրա տևողությունը, ձեր զբաղվածության աստիճանը և բիզնես նպատակները։ Եթե ունեք համահյուրընկալող, որոշեք, թե երբ եք յուրաքանչյուրդ հյուրընկալելու փորձառությունը։
Ազատ ամսաթիվ ավելացնելու համար ընտրեք հյուրընկալման օր և հպեք Պլանավորել փորձառություն։ Ընտրեք ժամը, ամրագրման տեսակը, գինը, խմբի չափը և այլ մանրամասներ։ Կարող եք նախապատրաստական աշխատանքների կամ մաքրման համար որոշ ժամանակահատված արգելափակել միջոցառումից առաջ և հետո։
Փորձեք այս խորհուրդները, որպեսզի ձեր հայտարարությունն աչքի ընկնի։
- Ավելացրեք ազատ ամսաթվեր։ Որքան ավելի շատ ամսաթվեր և ժամեր նշեք, այնքան ավելի շատ ամրագրումներ կստանաք։ Հաջողակ հյուրընկալողները հաճախ փորձառություն են առաջարկում ամսական 10 կամ ավելի անգամ, այդ թվում՝ շաբաթական առնվազն մեկ հանգստյան օրվա ընթացքում։
- Նախապես պլանավորեք։ Շատ հյուրընկալողներ ավելացնում են ազատ ամսաթվեր մինչև 3 ամիս առաջ, որպեսզի մեծացնեն ամրագրումներ ստանալու հավանականությունը։ Կարող եք պլանավորել ամենօրյա փորձառություն առավելագույնը 60 օր առաջ և ամենշաբաթյա փորձառություն՝ առավելագույնը 52 շաբաթ առաջ։
- Համաժամացրեք ձեր օրացույցները։ Համաժամացրեք ձեր Airbnb և Google բիզնես օրացույցները, որպեսզի ամեն ինչին հետևեք մեկ տեղում և կանխեք պատահական կրկնակի ամրագրումները։ Օրինակ՝ երբ մի օրացույցում ամրագրվում է մեկ գիշեր, այն ավտոմատ կերպով կարգելափակվի մյուսում։
- Գտեք հնարավորություններ։ Երբ սկսեք հյուրընկալել, բացահայտեք ոչ պիկ և պիկ ժամանակահատվածները և մտածեք ձեր հասանելիությունը և գինը համապատասխանաբար ճշգրտելու մասին։ Որքան ավելի շատ ազատ ամսաթվեր առաջարկեք հիմա, այնքան ավելի հավանական է, որ բաց չթողնեք մեծ պահանջարկի պահերը։
Սահմանեք մրցունակ գին
Գնի ճշգրիտ կարգավորումը կօգնի ապահովել ձեր առաջին ամրագրումները և թափ հաղորդել ձեր գործին։ Հաշվի առեք 4 հիմնական գործոն։
- Գործառնական ծախսեր։ Համոզվեք, որ գինը ծածկում է ձեր ծախսերը։
- Եկամուտ։ Երբեմն մեկ անձի համար ավելի ցածր գին առաջարկելը կարող է գրավել ավելի շատ հյուրերի և մեծացնել ձեր եկամուտը։ Օրինակ՝
- 4 հյուր է ամրագրել, յուրաքանչյուրի վճարած գինը՝ 75 ԱՄՆ դոլար, միասին = 300 ԱՄՆ դոլար
- 8 հյուր է ամրագրել, յուրաքանչյուրի վճարած գինը՝ 60 ԱՄՆ դոլար, միասին = 480 ԱՄՆ դոլար
- Նմանատիպ փորձառություններ։ Airbnb-ում և այլ հարթակներում որոնեք ձեր փորձառության նման միջոցառումներ՝ տեղական գները համեմատելու և մրցունակ լինելու համար։ Airbnb փորձառության համաշխարհային միջին գնային միջակայքը 65-ից 81 ԱՄՆ դոլար է։*
- Ընդհանուր գինը։ Գինը պետք է ներառի բոլոր վճարներն ու նվերների ծախսերը։
Զեղչ ավելացնելը ձեր հայտարարությանն աչքի ընկնելու հնարավորություն տալու ևս մեկ միջոց է։ Գնի կարգավորումներում առկա է 3 զեղչ։
- Սահմանափակ ժամկետով։ Գրավեք ձեր առաջին հյուրերին և ստացեք առաջին կարծիքները՝ առաջարկելով 5%-ից մինչև 50% զեղչ 90 օրվա ընթացքում։
- Վաղ ամրագրում։ 20% զեղչ տրամադրեք այն հյուրերին, որոնք ամրագրում են ժամանումից ավելի քան 2 շաբաթ առաջ։ Սա գրավում է նախապես պլանավորող ճանապարհորդներին և օգնում է լրացնել ձեր օրացույցը։
- Մեծ խումբ։ Կարող եք սահմանել զեղչված գներ մեկ անձի համար, որպեսզի գրավեք մեծ խմբերի։ Օրինակ՝ կարող եք առաջարկել 10% զեղչ 2-ից 3 հոգու, 20% զեղչ՝ 4-ից 5 հոգու, և 30% զեղչ՝ 6-ից ավելի անձանց համար։ Հյուրերի մեծ մասը փորձառություն է ամրագրում առնվազն մեկ այլ անձի հետ միասին։*
Եթե ձեր զեղչը կազմում է ընդհանուր գնի 10%-ից ավելի, ապա հյուրերը որոնման արդյունքներում և ձեր հայտարարության մեջ զեղչված գինը տեսնում են վրագծված սկզբնական գնի կողքին։** Եթե ավելացնեք մեկից ավելի զեղչեր, հյուրը կստանա ամենամեծ խնայողություններ ապահովող զեղչը։ Նա չի կարող մի քանի զեղչ ստանալ նույն ամրագրման համար։
Առաջարկեք մասնավոր ամրագրումներ
Գուցե ցանկանաք ձեր փորձառությունը հատուկ գնով առաջարկել կոնկրետ հյուրի կամ խմբի։ Օրինակ՝ ձեր փորձառությամբ ընտանիքի և ընկերների հետ ավելի ցածր գնով կամ անվճար կիսվելը հիանալի միջոց է առաջին 5 աստղանի կարծիքները ստանալու համար։
Մասնավոր միջոցառում ստեղծելու համար օրացույցում ընտրեք ամսաթիվ և ժամ, հպեք Փոփոխել և տեսանելիությունը սահմանեք «մասնավոր»։ Պատճենեք անհատականացված հղումը և ուղարկեք կոնկրետ հյուրի կամ խմբի։ Միայն ամրագրմանը միացած հյուրերը կարող են կարծիք թողնել։
*Հիմնված է ամբողջ աշխարհի 30 քաղաքներում 2025 թվականի մայիսի 13-ից մինչև 2025 թվականի հուլիսի 20-ն ընկած ժամանակահատվածում Airbnb փորձառությունների ամրագրումների վրա
**Ընդհանուր գնից պետք է զեղչվի առնվազն 3 ԱՄՆ դոլար կամ դրա համարժեքը տեղական արժույթով
Դուք եք միշտ վերահսկում գնանշումը և մյուս կարգավորումները։ Հնարավոր է՝ դրանք տարբերվեն մյուս հյուրընկալողների գներից և կարգավորումներից։
Այս հոդվածում պարունակվող տեղեկությունները կարող են փոխված լինել հրապարակումից հետո։
