Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։

Ինչու են կարծիքները կարևոր

Airbnb-ում գրված կարծիքներն օգնում են առաջ մղել ձեր բիզնեսը և ձևավորել վստահություն։
Հեղինակ՝ Airbnb, ամսաթիվ՝ 29 նոյ, 2019 թ.
Թարմացվել է՝ 20 օգս, 2025 թ.

Կարծիքներն ու գնահատականներն օգնում են հյուրերին որոշել, թե արդյոք ձեր տարածքը հարմար է իրենց։ Ավելի լավ կարծիքների և գնահատականների շնորհիվ կարող եք ունենալ ավելի շատ ամրագրումներ և ավելի մեծ եկամուտ։

Ինչպես են գործում կարծիքները

Դուք և այցն ամրագրած հյուրը կարող եք միմյանց մասին կարծիք հայտնել մեկնումից հետո 14 օրվա ընթացքում։ Կարծիքները հրապարակվում են այն բանից հետո, երբ երկուսդ էլ կարծիքներ եք ներկայացնում, կամ երբ ավարտվում է կարծիք հայտնելու 14-օրյա ժամկետը՝ նայած, թե որ իրադարձությունն ավելի շուտ կլինի։

Հյուրերը կարող են կարծիք հայտնել հետևյալ կերպ․

  • Հրապարակային կարծիք։ Նրանց կարծիքը երևում է ձեր հայտարարության մեջ և պրոֆիլում։ Եթե պատասխանեք հրապարակային կարծիքի, ձեր պատասխանը կերևա դրա տակ։
  • Նշում հյուրընկալողի համար։ Նրանց նշումը չի երևում ձեր հայտարարության մեջ։

Ըստ կանխադրման՝ առաջին հերթին ցուցադրվում են առավել համապատասխան կարծիքները։ Հյուրերը կարող են նաև որոնել կարծիքներ և դրանք տեսակավորել ըստ ամենավերջին գրվածի, ամենաբարձր գնահատվածի կամ ամենացածր գնահատվածի։

Հյուրերի կարծիքներին վերաբերվեք որպես ձեր առաջարկած տարածքն ու ծառայությունները բարելավելու հնարավորության։ Կարդացեք յուրաքանչյուր կարծիք և տվեք կառուցողական պատասխան՝ ցույց տալու համար, որ լրջորեն եք վերաբերվում այդ կարծիքին։

Գնահատման կարգը

Հյուրերին առաջարկվում է գնահատել իրենց ընդհանուր փորձառությունը և 6 կատեգորիա՝ օգտագործելով 1–5 աստղ։ Ընդհանուր փորձառության գնահատականը մյուս կատեգորիաների միջին գնահատականը չէ։

Կատեգորիաներն են՝

  • Ժամանում։ Որքանո՞վ էր հեշտ գտնել տարածքն ու ներս մտնել։
  • Մաքրություն։ Տունը որքանո՞վ էր մաքուր հյուրի ժամանումից առաջ։
  • Ճշգրտություն։ Տարածքը համապատասխանո՞ւմ էր հյուրի՝ հայտարարության հիման վրա ձևավորված ակնկալիքներին։
  • Շփում։ Որքանո՞վ էր լավը հյուրընկալողի հետ շփումն ամրագրումից մինչև մեկնում։
  • Տեղադրություն։ Հյուրն ի՞նչ տպավորություն ստացավ տարածքից և թաղամասից։
  • Գին/որակ հարաբերակցություն։Ինչպիսի՞ն էր տարածքի գին/որակ հարաբերակցությունը։

Յուրաքանչյուր հյուրի ընդհանուր գնահատականը ցուցադրվում է իր կարծիքի կողքին։ Միջին ընդհանուր գնահատականը կհայտնվի որոնման արդյունքներում և ձեր հայտարարության մեջ, հենց որ տարածքը գնահատվի 3 հյուրի կողմից։

Գնահատականների էջում՝ հյուրերի կարծիքներից վերև, երևում են տարածքի ընդհանուր գնահատականը և կատեգորիաների գնահատականները։

Գնահատականներն Airbnb-ին օգնում են որոշել և նշել լավագույն հյուրընկալողներին և հայտարարությունները՝ ընդգրկելով, օրինակ, «Սուպերտանտեր» ծրագրում և «Հյուրերի սիրելի» կատեգորիայում։ 

Սուպերտանտերերը ճանաչում են ստացել իրենց հիանալի հյուրընկալության շնորհիվ։ Սուպերտանտերերը պետք է պահպանեն առնվազն 4,8 աստղ միջին ընդհանուր գնահատական և համապատասխանեն այլ չափանիշների։ 

«Հյուրերի սիրելի» նշումով տներն Airbnb-ում հյուրերի կողմից ամենասիրված տների հավաքածու են։ Մի շարք գործոններ են օգնում որոշել «Հյուրերի սիրելի» կատեգորիայի տարածքները, այդ թվում՝ գերազանց կարծիքները և 4,9 աստղից բարձր միջին գնահատականները՝ գումարած բարձր գնահատականներ բոլոր վեց կատեգորիաներում։

Ինչպես կարծիք թողնել հյուրերի մասին

Հյուրերի մասին կարծիք գրելը մի միջոց է, որով նրանց կհիշեցնեք կարծիք թողնել ձեր մասին։ Ձեր կարծիքները հայտնվում են ամրագրած հյուրի և այդ ամրագրմանը միանալու հրավերներն ընդունած հյուրերի պրոֆիլների էջերում։ Ձգտեք՝

  • Ցույց տալ երախտագիտություն։ Դա կարող եք ձևակերպել շատ պարզ. «Շնորհակալություն մեր հյուրը լինելու համար»։
  • Առաջարկել մանրամասներ։ Կարող եք գրել. «Այս հյուրն ամբողջովին հետևել է մեկնման վերաբերյալ մեր ցուցումներին»։
  • Լինել հարգալից։ Զգայուն հարցերին անդրադարձեք անձնական հաղորդագրության միջոցով։

Ձեզ կառաջարկվի հյուրերին գնահատել մաքրության, շփման և ձեր տան կանոններին հետևելու առումով։ Ձեր կարծիքն օգնում է հետևել հյուրերի համար սահմանված հիմնական կանոնների կիրառմանը, որոնց համաձայն՝ հյուրերը պետք է ձեր տանը վերաբերվեն ինչպես սեփականին և պահպանեն տան կանոնները։

Այս հոդվածում պարունակվող տեղեկությունները կարող են փոխված լինել հրապարակումից հետո։

Airbnb
29 նոյ, 2019 թ.
Հոդվածն օգտակա՞ր էր։