Ինչպես սահմանել գնանշման ռազմավարություն

Ճիշտ գինը կօգնի գրավել հյուրերի և մեծացնել Airbnb-ի միջոցով ստացվող ձեր եկամուտը։
Հեղինակ՝ Airbnb, ամսաթիվ՝ 1 դեկ, 2020 թ.
2 րոպե ընթերցում
Թարմացվել է՝ 20 նոյ, 2023 թ.

Գինը հիմնական գործոններից մեկն է, որը հյուրերը հաշվի են առնում տարածք ընտրելիս։ Նույնիսկ եթե ձեր տարածքը շատ լավն է, դուք կարող եք ամրագրումներ կորցնել, եթե մոտակայքում նմանատիպ տարածքներն ավելի մատչելի են։

2022 թվականին գները չորս անգամ թարմացրած հյուրընկալողների տարածքներում 30%-ով ավելի շատ գիշերներ են ամրագրվել, քան չթարմացրածների տարածքներում։* Հաշվի առեք այս խորհուրդները, որպեսզի գտնեք ձեզ հարմար գնանշման ռազմավարություն։

Ծանոթացեք ձեր տարածաշրջանի գներին

Օգտագործեք ձեր օրացույցը՝ տեղանքի քարտեզի վրա ձեր գինը մոտակայքում գտնվող նմանատիպ տարածքների միջին գների հետ համեմատելու համար։ Դուք կարող եք ընտրել դիտել ամրագրվա՞ծ, թե՞ չամրագրված տարածքներ։

Ահա թե ինչպես համեմատել գները քարտեզի վրա.

  • Ընտրեք ցանկացած ամսաթիվ կամ մինչև 31 գիշեր պարունակող ամսաթվերի միջակայք։

  • Հպեք կամ սեղմեք մեկ գիշերվա գինը, ապա՝ այն կոճակը, որը ցույց է տալիս «Նմանատիպ տարածքներ» բառերով և գնային միջակայքով տեղադրության նշիչ։

Քարտեզի վրա ցուցադրված գներն արտացոլում են յուրաքանչյուր տարածքի (ամրագրված կամ չամրագրված) միջին գինը ընտրված ամսաթվերի համար։ Գործոնները, որոնք որոշում են, թե որ տարածքներն են նման, ներառում են տեղադրությունը, մեծությունը, առանձնահատկությունները, հարմարությունները, գնահատականները, կարծիքները և այն տարածքները, որոնք հյուրերը թերթում են ձեր տարածքը դիտարկելիս։

Առաջարկեք լավագույն գին/որակ հարաբերակցությունը

Հասկանալով, թե որքան են վճարելու հյուրերը՝ կարող եք առաջարկել լավագույն գին/որակ հարաբերակցությունը և հասնել ձեր նպատակադրված եկամուտներին։ Նրանց ընդհանուր գինը ներառում է մեկ գիշերվա գինը, ձեր սահմանած լրացուցիչ վճարները (մաքրման, լրացուցիչ հյուրերի կամ տնային կենդանիների համար), Airbnb-ի սպասարկման վճարները և հարկերը։

Մրցակցային գնանշումը կարող է օգնել, որ ձեր հայտարարությունն աչքի ընկնի և բարձր դիրք գրավի որոնման արդյունքներում։ Ալգորիթմն առաջնահերթորեն հաշվի է առնում ընդհանուր գինը և տարածքի որակը՝ համեմատած մոտակայքում գտնվող նույնատիպ տարածքների հետ։

Որոշ ծախսեր, որոնք ներառում եք գնի մեջ, կարող են ակնհայտ չլինել հյուրերի համար։ Դուք առաջարկո՞ւմ եք հավելյալ ծառայություններ, օրինակ՝ լիարժեք նախաճաշ, լոգանքի շքեղ պարագաներ կամ հոսքային հեռարձակման ծառայություններ։ Հայտարարության նկարագրության մեջ հստակեցրեք այդ ամենը, որպեսզի հյուրերը ճիշտ պատկերացում կազմեն, թե ինչ են ստանալու ձեր սահմանած գնի դիմաց։

Հիշեք զեղչերի և հատուկ առաջարկների մասին

Զեղչերը և հատուկ առաջարկները թույլ են տալիս որոշակի պայմաններում առաջարկել ավելի ցածր գներ՝ չփոխելով մեկ գիշերվա սովորական գինը։ Այս գործիքներն օգտակար են տարբեր իրավիճակներում, օրինակ՝ առաջին հյուրերին ընդունելիս կամ երկարաժամկետ այցեր հյուրընկալելիս։

  • Նոր հայտարարություններ։ Խթանելով նոր տեղադրված հայտարարությունը 20% զեղչի միջոցով՝ կարող եք գրավել ձեր առաջին երեք հյուրերին։ Airbnb-ի տվյալները ցույց են տալիս, որ հայտարարության հրապարակմանը հաջորդող 30 օրվա ընթացքում այս ակցիան առաջարկող հյուրընկալողներն ավելի արագ են ստանում իրենց առաջին ամրագրումը։

  • Երկարաժամկետ այցեր։ առաջարկելով շաբաթական և ամսական զեղչեր՝ կարող եք ունենալ ավելի մեծ զբաղվածություն, ավելի քիչ հերթափոխումներ և ձեզ համար ավելի քիչ աշխատանք։ Մեկ շաբաթ կամ ավելի երկար տևողությամբ ամրագրումները կազմել են 2022 թվականին Airbnb-ում ամրագրված գիշերների 46%-ը։

Ձեր տարածքի համար առաջարկվող զեղչերն ու հատուկ առաջարկները կարող եք սահմանել հյուրընկալման օրացույցում։

*Ըստ ամբողջ աշխարհում (բացի Չինաստանից, Բելառուսից, Ռուսաստանից և Ուկրաինայից) հրապարակված հայտարարությունների, որոնք 2022 թվականի հունվարից մինչև դեկտեմբեր ունեցել են մեկ կամ ավելի ազատ գիշեր, և որոնց Խելացի գնանշումը միացված չի եղել։ Ամրագրված գիշերների քանակի վրա ազդում են լրացուցիչ գործոններ։

Այս հոդվածում պարունակվող տեղեկությունները կարող են փոխված լինել հրապարակումից հետո։

Airbnb
1 դեկ, 2020 թ.
Հոդվածն օգտակա՞ր էր։