Ինչպես սահմանել գներն Airbnb-ում
Airbnb-ի շնորհիվ ձեզ հասանելի են դառնում հյուրընկալման գործիքներ, և միլիոնավոր հյուրեր կարող են գտնել ձեզ, ինչը կօգնի զարգացնել ձեր բիզնեսը։ Դուք միշտ վերահսկում եք ձեր գները և ցանկացած պահի կարող եք փոխել դրանք։
Գներն Airbnb-ում
Որպես ձեր ոլորտում կայացած մասնագետ՝ դուք հասկանում եք մրցունակ գներով բարձրորակ սերվիսներ մատուցելու կարևորությունը։ Ահա որոշ գործոններ, որոնք պետք է հաշվի առնել Airbnb-ում գներ սահմանելիս։
- Նմանատիպ սերվիսներ․ Airbnb-ում և այլ հարթակներում փնտրեք ձեր սերվիսի նման սերվիսներ, որպեսզի տեսնեք, թե որքան են գանձում մյուս հյուրընկալողները։
- Սկզբնական գին․ սկսեք ավելի ցածր գնով, որպեսզի գրավեք ձեր առաջին հյուրերին Airbnb-ում։ Հյուրերի դրական գնահատականների և կարծիքների հիման վրա ձեր ապրանքանիշը զարգացնելու և համբավը ձևավորելու ընթացքում կարող եք կատարել փոփոխություններ։
- Airbnb-ի վճար. հաշվի առեք սպասարկման վճարը, որն Airbnb-ն գանձում է հյուրընկալողներից յուրաքանչյուր ամրագրման համար, և որը կտեսնեք ձեր գինը սահմանելիս։ Վճարը մեզ թույլ է տալիս տրամադրել հյուրընկալման գործիքներ, առաջարկել հաճախորդների շուրջօրյա սպասարկում և Airbnb սերվիսների միջոցով հասնել միլիոնավոր հյուրերի։
Սահմանեք տարբեր գներ
Նախնական, ստանդարտ և հավելավճարային գներով առաջարկներ ավելացնելով՝ հյուրերին կտաք ավելի շատ տարբերակներ, ինչն էլ կօգնի հասնել ձեր նպատակային եկամուտներին։
Գինը պետք է արտացոլի յուրաքանչյուր առաջարկի ձևաչափը, բարդությունը և յուրահատկությունը։ Օրինակ՝ ԱՄՆ-ում լուսանկարիչը կարող է տրամադրել կես ժամ տևողությամբ ֆոտոսեսիա, որի արժեքը 50 ԱՄՆ դոլարից ցածր է, անհատականացված դիմանկարի ֆոտոսեսիա՝ 50 ԱՄՆ դոլարից մինչև 150 ԱՄՆ դոլար գնով, և ընտանեկան ֆոտոսեսիա, որի արժեքը 150 ԱՄՆ դոլարից ավելի է։
Airbnb-ում սերվիսներ փնտրող հյուրերը որոնման արդյունքներում կտեսնեն ձեր ամենացածր գինը։ Նախնական առաջարկը կօգնի գրավել առաջին անգամ ամրագրող հյուրերի և հետաքրքրություն առաջացնել ձեր մյուս առաջարկների նկատմամբ։
Դուք կունենաք մեկ հյուրի համար գին կամ ֆիքսված գին սահմանելու տարբերակ։ Դա կկիրառվի ձեր բոլոր առաջարկների նկատմամբ։
- Գինը մեկ հյուրի համար. յուրաքանչյուր անձի համար գինը ներառում է բոլոր վճարներն ու հավելյալ ծախսերը։ Կարող եք նաև սահմանել նվազագույն գին յուրաքանչյուր ամրագրման համար։ Նկատի ունեցեք, որ ավելի ցածր գինը կօգնի գրավել ավելի շատ հյուրերի և մեծացնել եկամուտը։ Օրինակ՝ ԱՄՆ-ում 4 հյուր է ամրագրել, յուրաքանչյուրի վճարած գինը՝ 60 ԱՄՆ դոլար, ընդհանուրը կազմում է 240 ԱՄՆ դոլար, իսկ 45 ԱՄՆ դոլարով ամրագրած 8 հյուրի ընդհանուր գումարը կլինի 360 ԱՄՆ դոլար։
- Ֆիքսված գին. ձեր ընդհանուր գինը ներառում է բոլոր վճարներն ու նվերների ծախսերը ցանկացած թվով հյուրերի համար՝ ընդհուպ մինչև առավելագույն գինը, որը սահմանել եք ձեր առաջարկի համար։
Ավելացրեք զեղչեր
Գինը մրցունակ պահելու հիանալի միջոցներից մեկը տարբեր տեսակի ամրագրումների համար զեղչեր առաջարկելն է։
- Սահմանափակ ժամկետով․ առաջարկեք գնի 5%-ից 50% զեղչ, որը կգործի 30 օրվա ընթացքում, որպեսզի գրավեք ձեր առաջին հյուրերին։
- Վաղ ամրագրում․ 20% զեղչ տրամադրեք այն հյուրերին, որոնք ամրագրում են ժամանումից ավելի քան 2 շաբաթ առաջ, որպեսզի գրավեք նախօրոք պլանավորող հյուրերին։
- Մեծ խումբ. ավելացրեք խմբային զեղչ, որպեսզի ավելի արագ լրացնեք առավելագույն քանակի տեղեր։
Զեղչերը կիրառվում են ամեն անգամ, երբ հյուրն ամրագրում է սերվիսը։ Երբ ավելացնում եք մեկից ավելի զեղչեր, հյուրը կարողանում է որոշել, թե որ զեղչի արդյունքում է ունենում ամենամեծ խնայողությունը։ Նա չի կարող մի քանի զեղչ ստանալ նույն ամրագրման համար։
Բոլոր հյուրընկալողները, լուսանկարները և տարածքի մանրամասները պետք է համապատասխանեն Airbnb սերվիսների համար սահմանված ստանդարտներին և պահանջներին։
Այս հոդվածում պարունակվող տեղեկությունները կարող են փոխված լինել հրապարակումից հետո։