Արագ պատասխանների օգտագործում ժամանակ խնայելու նպատակով
Տների և փորձառությունների հյուրընկալողները հաճախ պատասխանում են տարբեր հյուրերի նույն հարցերին․ կարո՞ղ եք ինձ այս կամ այն ուղղությունն ուղարկել։ Ո՞րն է Wi-Fi-ի գաղտնաբառը։ Հունիսին ազատ ամսաթվեր ունե՞ք։
Կարող եք նույն պատասխանը կրկին օգտագործել և ամեն անգամ արագ արձագանքել՝ օգտագործելով արագ պատասխաններ «Հաղորդագրություններ» ներդիրում։
Ինչպես են գործում արագ պատասխանները
Արագ պատասխանները կարճ հաղորդագրությունների ձևանմուշներ են, որոնք պարունակում են հաճախակի տրվող հարցերի նախապես գրված պատասխաններ։ Տեղապահներն ավտոմատ կերպով որոշակի մանրամասներ են ներկայացնում ձեր հայտարարության և հյուրի ամրագրման վերաբերյալ՝ հաղորդագրությունն անհատականացնելու համար։
Կարող եք արագ պատասխան ուղարկել ցանկացած ժամանակ, երբ շփվում եք հյուրերի հետ։ Ստեղծեք ձեր սեփականը կամ օգտագործեք Airbnb-ի նախապես գրված ձևանմուշները, որպեսզի հարկ չլինի սկսելու զրոյից։
Հաղորդագրություններ ներդիրն օգտագործում է արհեստական ինտելեկտ՝ հյուրի հարցը հասկանալու համար, և ավտոմատ կերպով առաջարկում է արագ պատասխան՝ դրան պատասխանելու համար։ Առաջարկը երևում է ձեր նամակագրությունում, որտեղ միայն դուք կարող եք տեսնել այն։ Նախքան ուղարկելը կարող եք փոփոխել արագ պատասխանը կամ գրել այլ պատասխան։
Ավելի ուշ հաղորդագրություն պլանավորելու համար ընտրեք Գրել հաղորդագրություն դաշտի կողքի պատկերակը։ Ընտրեք ձևանմուշ և ընտրեք, թե երբ ուղարկել այն։ Դուք հիշեցում կտեսնեք հյուրի հետ ձեր նամակագրությունում, երբ ձեր պլանավորած հաղորդագրության ուղարկման պահը մոտենա։ Կարգավորեք կամ բաց թողեք հաղորդագրությունն ուղարկելը, եթե այն կրկնում է արդեն տրամադրված տեղեկություններ։
Խորհուրդներ արագ պատասխաններ օգտագործելու համար
Կարճ և մեկ թեմայի վերաբերող արագ պատասխաններն ամենաարդյունավետն են։
Փորձեք օգտագործել արագ պատասխանները՝ ընդհանուր հարցերին ձեր պատասխաններն արագացնելու համար։ Օրինակ՝ դուք կարող եք դրանք օգտագործել նմանատիպ թեմաների անդրադառնալու համար։
- Ազատ ամսաթվեր. տեղեկացրեք հյուրերին, որ կարող են ամրագրել ձեր օրացույցի ցանկացած ազատ օր։
- Ուղղություններ և տրանսպորտ. հաստատեք տան կամ հանդիպման վայրի հասցեն՝ այնտեղ հասնելու ցուցումներով։
- Wi-Fi. տրամադրեք ձեր տան կամ գտնվելու վայրի Wi-Fi-ի անունն ու գաղտնաբառը։
- Վաղ ժամանում. ընդունեք հյուրի՝ ձեր սովորական ժամանման ժամից շուտ ժամանելու հայտը։
- Ուշ մեկնում. ընդունեք հյուրի՝ ձեր սովորական մեկնման ժամից ուշ մեկնելու հայտը։
- Քնելու հարմարություններ. հաստատեք ձեր տան ննջասենյակների, մահճակալների և լոգասենյակների քանակը։
Եթե դուք հյուրընկալում եք տանը, փորձեք պլանավորել արագ պատասխաններ այս կարևոր պահերին։
- Ամրագրման հաստատում. բարիգալստյան գրություն ուղարկեք, երբ հյուրի ամրագրումը հաստատվի։
- Ժամանումից առաջ. հետևեք ժամանումից 24-ից 48 ժամ առաջ, երբ նրանց ուղևորության բոլոր մանրամասները հասանելի լինեն։
- Այցի առաձին գիշերվանից հետո. դիմեք և հարցրեք, թե արդյոք ինչ-որ բան հարկավոր է այցն ավելի հարմարավետ դարձնելու համար։
- Մեկնումից առաջ. տրամադրեք մեկնման ժամը և ցուցումները հյուրերի մեկնումից առաջ։
- Մեկնումից հետո. շնորհակալություն հայտնեք հյուրերին ձեզ մոտ մնալու համար և կարծիք հայտնեք մեկնումից հետո 24-ից 48 ժամվա ընթացքում։
Եթե հյուրընկալում եք փորձառություն, փորձեք պլանավորել արագ պատասխաններ այս կարևոր պահերին։
- Ամրագրման հաստատում. բարիգալստյան գրություն ուղարկեք, երբ հյուրի ամրագրումը հաստատվի։
- Փորձառությունից առաջ․ դիմեք հյուրերին՝ հարցնելու, թե արդյոք նրանք ունեն սննդակարգի սահմանափակումներ, հատուկ կարիքներ կամ անձնական նախասիրություններ։ Բավարար ժամանակ հատկացրեք ցանկացած հայտ ընդունելու համար։
- Միջոցառման հիշեցում. դիմեք փորձառությունը սկսելուց 24 ժամ առաջ՝ ձեզ հետ հանդիպելու վայրի ուղղություններով և հատուկ ցուցումներով։
- Փորձառությունից հետո. շնորհակալություն հայտնեք հյուրերին ձեզ մոտ ամրագրելու համար և խնդրեք թողնել կարծիք։
Հաղորդագրությունն ուղարկելիս տեղապահներն արագ պատասխաններում ավտոմատ կերպով լրացնում են ամրագրման և հայտարարության որոշ մանրամասներ, օրինակ՝ հյուրի անունը, այնպես որ համոզվեք, որ ձեր հայտարարությունն ամբողջական և արդիական է։ Չլրացված տեղապահներով հաղորդագրությունները պատշաճ կերպով չեն ուղարկվի։
Այս հոդվածում պարունակվող տեղեկությունները կարող են փոխված լինել հրապարակումից հետո։