Հեշտացրեք ժամանումը և մեկնումը

Օգնեք ձեր հյուրերին սկզբից մինչև վերջ լավ զգալ իրենց։
Հեղինակ՝ Airbnb, ամսաթիվ՝ 15 ապր, 2024 թ.
2 րոպե ընթերցում
Թարմացվել է՝ 15 ապր, 2024 թ.

Ժամանումը և մեկնումը կարևոր պահեր են, որոնցից էլ մեծամասամբ կախված է հյուրի գնահատականը այցին։ Հյուրերն ակնկալում են հեշտությամբ ներս մտնել, իրենց զգալ ինչպես տանը և հանգիստ մեկնել։

Պարզեցրեք ժամանումը

Հյուրերն ուզում են իմանալ, թե ինչպես գտնել ձեր տարածքը և ժամանելիս բացել մուտքի դուռը։ Փնտրեք ժամանման պարզեցման եղանակներ՝

  • Կարևոր մանրամասների համար օգտագործեք Ժամանման ուղեցույցը։ Հայտարարությունների խմբագրիչում կարող եք սահմանել կամ ճշգրտել ժամանման եղանակն ու ժամանակը, ուղղությունները, տան ուղեցույցը, Wi-Fi-ի գաղտնաբառը և այլն. բոլորը՝ մեկ տեղում։ Հյուրերն այս տեղեկությունները ստանում են ամրագրումից հետո։

  • Ցույց տվեք ներս մտնելու քայլերը։ Ներառեք լուսանկարներ կամ նույնիսկ տեսանյութ, որոնք կօգնեն հյուրերին մուտք գործել։ Օրինակ՝ կարող եք ավելացնել լուսանկար, որը ցույց կտա, թե դարպասի վրա որտեղ է սողնակը, կամ ինչպես բացել մինի սեյֆը։ 

  • Նախադիտեք ձեր ուղեցույցը։ Հպեք Դիտել կոճակը, որպեսզի տեսնեք ժամանման մասին տեղեկությունները ճիշտ այնպես, ինչպես տեսնում են հյուրերը։ Ընկերներից մեկին խնդրեք փորձարկել ձեր ցուցումները և կատարել ցանկացած ճշգրտում, որն անհրաժեշտ է պարզ ժամանման համար։

  • Թարմացրեք ձեր տարածքը։ Փորձեք ավելացնել լուսավորություն, փակցնել ցուցանակներ կամ տեղադրել մեկ այլ տեսակի կողպեք, օրինակ՝ սմարթ կողպեք կամ թվային կոդ, որը կհեշտացնի ժամանումը ձեզ և ձեր հյուրերի համար։

Հյուրերը կարող են ժամանման վերաբերյալ հարցերով հաղորդագրություն ուղարկել ձեզ։ Պատասխանեք հնարավորինս արագ, հատկապես՝ ժամանմանը նախորդող 24 ժամվա ընթացքում։

Օգնեք հյուրերին զգալ ինչպես տանը

Այն, թե ինչպես եք դիմավորում հյուրերին և կանխատեսում նրանց կարիքները, հիանալի հյուրընկալության ցուցանիշ է։ Նույնիսկ ամենափոքր մանրուքներին ուշադրություն դարձնելը կարող է մեծ ազդեցություն ունենալ հյուրերի վրա։

  • Պլանավորեք ողջույնի հաղորդագրություն։ Ժամանման օրը հյուրերին տեղեկացրեք, որ դուք հասանելի եք, եթե որևէ բանի կարիք ունենան։

  • Հետևեք ներառական հյուրընկալության սկզբունքներին։ Հիշեք, որ հյուրերը կարող են չկիսել ձեր համոզմունքները կամ ավանդույթները։

  • Հոգ տարեք հյուրերի մասին։ Հետաքրքրություն դրսևորեք ձեր հյուրերի հանդեպ և առաջնահերթություն տվեք նրանց կարիքներին՝ միևնույն ժամանակ հարգելով նրանց անձնական կյանքի իրավունքը։

Ճապոնիայի Յոմիտան քաղաքում հյուրընկալող Ռիեն, որը Հյուրընկալողների խորհրդի անդամ է և սուպերտանտեր, սիրում է թողնել տեղական օգտակար տեղեկություններով լի ողջույնի նամակ։ «Եթե հյուրը ծնող է, որը ժամանում է իր փոքրիկի հետ, ես տակդիրների լավ խանութ եմ խորհուրդ տալիս»,- ասում է նա։ «Եթե նա շուն ունի, առաջարկում եմ տնային կենդանիների բարձրորակ սնունդ գնելու կետ»։

Լավ տպավորություն թողեք

Մեկնումը ձեր տարածքի հետ կապված վերջին գործողությունն է հյուրերի համար։ Դուք ուզում եք, որ նրանք միայն լավը հիշեն իրենց այցի մասին։

Մեկնման վերաբերյալ հստակ և պարզ ցուցումներ տրամադրելու համար օգտվեք Ժամանման ուղեցույցից։ Մտածեք՝ արդյոք մեկնման առաջադրանքները, օրինակ՝ աղբը հանելը կամ օգտագործված սրբիչները հավաքելը, հինգ աստղի արժանի փորձառություն է հյուրերի համար։ Այս գործերը ձեր մաքրման գործընթացի մաս դարձնելը կարող է նպաստել ավելի լավ կարծիքներ ստանալուն։

Յուրաքանչյուր այցից հետո շնորհակալություն հայտնեք հյուրերին։ Հրավիրեք նրանց վերադառնալ և նշեք, որ գնահատում եք նրանց կարծիքը։ Հարցրեք, թե ինչը կուզենային փոխված կամ ավելացված տեսնել հաջորդ անգամ այցելելիս։

Այս հոդվածում պարունակվող տեղեկությունները կարող են փոխված լինել հրապարակումից հետո։

Airbnb
15 ապր, 2024 թ.
Հոդվածն օգտակա՞ր էր։