Ինչպես սահմանել գինը
Airbnb-ի շնորհիվ ձեզ հասանելի են դառնում հյուրընկալման գործիքներ, և միլիոնավոր հյուրեր կարող են գտնել ձեզ, ինչը կօգնի հասնել ձեր նպատակային եկամուտներին։ Սահմանեք մրցունակ գին, որը կառանձնացնի ձեր փորձառությունը և հյուրերին կխրախուսի ամրագրել։
Դուք միշտ վերահսկում եք ձեր գները և ցանկացած պահի կարող եք փոխել դրանք։
Գներն Airbnb-ում
Նոր փորձառության դեպքում ավելի ցածր գնից սկսելը կօգնի գրավել ձեր առաջին հյուրերին և ստանալ վաղ գնահատականներ ու կարծիքներ։ Կարող եք ժամանակի ընթացքում ճշգրտել սահմանված գինը՝ ըստ ձեր նպատակային եկամուտների։
Ահա որոշ գործոններ, որոնք պետք է հաշվի առնել Airbnb-ում գին սահմանելիս։
- Ծախսերը. հաշվեք, թե որքան է անհրաժեշտ ծախսերի, օրինակ՝ ժամանակի, պարագաների և լիցենզիայի ձեռքբերման փոխհատուցման համար։
- Նմանատիպ փորձառություններ. Airbnb-ում և այլ հարթակներում որոնեք ձեր փորձառության նման միջոցառումներ՝ տեղական գները համեմատելու և մրցունակ լինելու համար։
- Սպասարկման վճար. հաշվի առեք սպասարկման վճարը, որն Airbnb-ն գանձում է հյուրընկալողներից յուրաքանչյուր ամրագրման համար, և որը կտեսնեք ձեր գինը սահմանելիս։ Վճարը մեզ թույլ է տալիս տրամադրել հյուրընկալման գործիքներ, առաջարկել հաճախորդների շուրջօրյա սպասարկում և Airbnb փորձառությունների միջոցով հասնել միլիոնավոր հյուրերի։
Ինչպես սահմանել գինը
Շփումը խրախուսելու համար ավելացրեք հյուրերի առավելագույն թիվը՝ ըստ միջոցառման, գտնվելու վայրի և խմբի իդեալական չափի։ Ամեն անգամ փորձառություն առաջարկելիս կկիրառվի առավելագույն թիվը։
Սահմանեք գինը մեկ հյուրի և նվազագույն գինը մասնավոր խմբի համար։
- Գինը մեկ հյուրի համար. սա այն գումարն է, որը յուրաքանչյուր հյուրից գանձելու եք փորձառությանը միանալու համար։ Գինը պետք է ներառի բոլոր վճարներն ու նվերների ծախսերը։ Ավելի ցածր գին առաջարկելը կօգնի գրավել ավելի շատ հյուրերի և մեծացնել եկամուտը։ Օրինակ՝ ԱՄՆ-ում 4 հյուր է ամրագրել, յուրաքանչյուրի վճարած գինը՝ 60 ԱՄՆ դոլար, ընդհանուրը կազմում է 240 ԱՄՆ դոլար, իսկ 45 ԱՄՆ դոլարով ամրագրած 8 հյուրի ընդհանուր գումարը կլինի 360 ԱՄՆ դոլար։
- Նվազագույն գինը մասնավոր խմբի համար. սա այն նվազագույն ընդհանուր գումարն է, որը գանձելու եք մասնավոր խմբի համար։ Ուրիշ ոչ ոք չի կարողանա ամրագրել այդ ամսաթվին ու ժամին։
Դուք կտեսնեք, թե որքան կվաստակեք, երբ գինը սահմանելու ընթացքում մուտքագրեք այն։
Ավելացրեք զեղչեր
Գինը մրցունակ պահելու հիանալի միջոցներից մեկը տարբեր տեսակի ամրագրումների համար զեղչեր առաջարկելն է։
- Սահմանափակ ժամկետով․ առաջարկեք գնի 5%-ից 50% զեղչ, որը կգործի 30 օրվա ընթացքում, որպեսզի գրավեք ձեր առաջին հյուրերին։
- Վաղ ամրագրում․ 20% զեղչ տրամադրեք այն հյուրերին, որոնք ամրագրում են ժամանումից ավելի քան 2 շաբաթ առաջ, որպեսզի գրավեք նախօրոք պլանավորող հյուրերին։
- Մեծ խումբ. ավելացրեք խմբային զեղչ, որպեսզի ավելի արագ լրացնեք առավելագույն քանակի տեղեր։
Զեղչերը կիրառվում են ամեն անգամ, երբ հյուրն ամրագրում է փորձառությունը։ Երբ ավելացնում եք մեկից ավելի զեղչեր, հյուրը կարողանում է որոշել, թե որ զեղչի արդյունքում է ունենում ամենամեծ խնայողությունը։ Նա չի կարող մի քանի զեղչ ստանալ նույն ամրագրման համար։
Բոլոր հյուրընկալողները, լուսանկարները և տարածքի մանրամասները պետք է համապատասխանեն Airbnb փորձառությունների համար սահմանված ստանդարտներին և պահանջներին։
Այս հոդվածում պարունակվող տեղեկությունները կարող են փոխված լինել հրապարակումից հետո։