Ձեր ամրագրումները
Ձեր ամրագրումները
Չեղարկումներ
Փոփոխություններ
- Ինչպես
Որպես հյուրընկալող՝ ինչպես փոփոխել որևէ ամրագրում
Կարող եք փոփոխության հայտ ներկայացնել ձեր հյուրին։ Եթե հյուրն ընդունի, ամրագրումը կթարմացվի։ - Ինչպես
Որպես հյուրընկալող՝ ինչպես ընթացիկ ուղևորություն փոխել կամ չեղարկել
Եթե ձեզ անհրաժեշտ է չեղարկել ամրագրման մնացյալ մասը, անպայման հաղորդագրություն ուղարկեք հյուրին և տեղեկացրեք, թե ինչ է պատահել, հետո օգնությ… - Ինչպես
Ինչպես պատասխանել հյուրի ուղևորության փոփոխության հայտին
Եթե ձեր հյուրը ցանկանում է փոխել իր հաստատված ամրագրման մանրամասները (օրինակ՝ կրճատել ուղևորության տևողությունը կամ գիշերներ ավելացնել), նա … - Ինչպես
Ինչպես փոխել հաստատված կամ հաստատման սպասող ամրագրումների գները
Դուք կարող եք փոխել հաստատված ամրագրման գինը՝ փոփոխության հայտ ներկայացնելով կամ առկախ հայտի համար հատուկ առաջարկ ուղարկելով։ - Ինչպես
Ինչպես մաքրման վճար ավելացնել հաստատված ամրագրմանը
Հաստատված ամրագրմանը կամ ակտիվ ուղևորությանը մաքրման վճար ավելացնելու համար հարկավոր է հյուրի համաձայնությունը։ - Ինչպես
Եթե հյուրը չի պատասխանում ուղևորության փոփոխության հայտին
Եթե հյուրերը չեն պատասխանել, և հայտը կարևոր է կամ հրատապ, կարող եք հաղորդագրություն ուղարկել՝ հիշեցնելով ձեր հայտն ընդունելու կամ մերժելու մ… - Ինչպես
Ուղևորության փոփոխության հայտի մերժում
Ե՛վ հյուրերը, և՛ հյուրընկալողները կարող են մերժել փոփոխության հայտն ու ամրագրումը թողնել ինչպես որ կա։ - Ինչպես
Լրացուցիչ հյուրերի ավելացում փորձառությանը
Եթե հայտնվեն նախապես չհայտարարված լրացուցիչ հյուրեր, հյուրընկալողը կարող է որոշել՝ ընդունել նրանց, թե ոչ։
Գումարների վերադարձ և փոխհատուցում հյուրերին
- Ինչպես
Վերադարձրեք հյուրի գումարը
Հյուրի գումարը վերադարձնելու կարգը կախված է այն հանգամանքից, թե երբ է դա կատարվում՝ նրա ուղևորությունից առա՞ջ, թե՞ հետո։ - Ինչպես
Պե՞տք է վերադարձնեմ գումարը, եթե հյուրերս բողոք են ներկայացնում
Եթե չեք համապատասխանում մեր հիմնական պահանջներից մեկին կամ մի քանիսին, Airbnb-ն կարող է ձեզնից պահանջել գումարը վերադարձնել հյուրին։ - Ինչպես
Ինչի համար է Խնդիրների լուծման կենտրոնը
Խնդիրների լուծման կենտրոնի միջոցով հնարավոր է գումար պահանջել կամ ուղարկել ձեր Airbnb ուղևորությանն առնչվող ծախսերի համար։ Հյուրերն ու հյուր…
Ինչպե՞ս են գործում ամրագրումները
- Ինչպես
Ստուգեք հյուրի պրոֆիլի լուսանկարը
Լուսանկարները կարող են անհասանելի լինել մինչև հաստատումը, կամ գուցե հյուրը չի վերբեռնել որևէ լուսանկար։ - Ինչպես
Ի՞նչ է պատասխանների հաճախականությունը, ի՞նչ է արձագանքման ժամանակը, և ինչպե՞ս են դրանք հաշվարկվում
Մենք չափում ենք հարցումներին և ամրագրման հայտերին արձագանքելու ձեր արագությունն ու հետևողականությունը։ - Ինչպես
Ինչո՞ւ պետք է տանտերերը պատասխանեն 24 ժամվա ընթացքում
Ամրագրման հայտերին, հարցումներին և այլ հաղորդագրություններին տրվող արագ պատասխանները վստահություն են ստեղծում մեր հյուրընկալողների համայնքի … - Ինչպես
Որպես տանտեր՝ ինչպե՞ս կարող եմ ստուգել ամրագրման կարգավիճակը
Ամրագրման կարգավիճակը կարող եք ստուգել տարբեր տեղերում՝ ձեր ամրագրումներում, հաղորդագրություններում կամ օրացույցում։ - Ինչպես
Ինչ է նշանակում ամրագրման կարգավիճակը
Ծանոթացեք ձեր ամրագրման տարբեր հնարավոր կարգավիճակների վերաբերյալ մանրամասներին։ - Ինչպես
Ինչպե՞ս կարող եմ ստուգել՝ արդյոք հյուրի համար ամրագրումը հաստատված է
Երբ ամրագրումը հաստատվի, կստանաք էլեկտրոնային նամակ։ Նաև կարող եք բացել ձեր ամրագրումները, օրացույցը կամ հյուրի հետ ունեցած նամակագրությունը… - Ինչպես
Գտեք ձեր բոլոր ամրագրումները որպես հյուրընկալող
Բացեք «Այսօր» ներդիրը՝ հյուրերի կատարած առաջիկա ամրագրումները տեսնելու համար։ - Ինչպես
Ինչպե՞ս կարող եմ պահել ամսաթվերը հյուրի համար
Հյուրընկալողները երբեմն ցանկանում են իրենց օրացույցի որոշ ամսաթվեր ազատ պահել միայն կոնկրետ հյուրի կողմից ամրագրման համար։ Այդ նպատակով՝ հյո… - Ինչպես
Ի՞նչ է նշանակում սպասվող վճարում
Սա նշանակում է, որ հյուրընկալողն ընդունել է հյուրի ամրագրման հայտը, բայց հյուրի վճարումը դեռ չի կատարվել։ - Ինչպես
Տարածքի նկարագրության թարմացում ամրագրումից հետո
Հաստատման սպասող կամ հաստատված ամրագրումներ ունեցող հյուրերը չեն իմանա հայտարարության մեջ ձեր կատարած փոփոխությունների մասին, ուստի տեղեկացն…
Ամրագրման հետ կապված խնդիրներ
- Ինչպես
Եթե հյուրն անհանգստացնում է ձեզ
Եթե կարծում եք, որ հյուրը խախտում է տան կանոններից մեկը կամ անապահովության զգացողություն է առաջացնում ձեզանում, ապա կարող եք մերժել նրա ուղև… - Ինչպես
Ինչ անել, երբ հյուրը չի ներկայանում ամրագրման համար
Եթե հյուրը չեղարկի ամրագրումը կամ չներկայանա, կկիրառվեն ձեր չեղարկման կանոնները, և դուք կստանաք համապատասխան վերջնավճարը։ - Ինչպես
Եթե հյուրերն ուզում են ավելի շատ մարդ բերել
Եթե ի վիճակի եք ավելի մեծ խումբ տեղավորել և դեմ չեք լրացուցիչ գումար վաստակել, կարող եք ուղևորության փոփոխության հայտ ուղարկել հյուրին։ - Ինչպես
Փորձառություն հյուրընկալողի պատասխանատվության ապահովագրություն
Փորձառություն հյուրընկալողի պատասխանատվության ապահովագրությունը Հյուրընկալողների AirCover-ի՝ Airbnb հյուրընկալողների ամբողջական պաշտպանությա… - Ինչպես
Հյուրընկալողների համար․ մարմնական վնասվածքներ Airbnb փորձառության ժամանակ
Դուք պետք է բոլորին հասցնեք անվտանգ տեղ և անհապաղ դիմեք շտապ օգնության տեղական ծառայություններ։ Այնուհետև մեզ հաղորդեք միջադեպի մասին։ - Ինչպես
Ինչպիսի՞ բժշկական տարհանման աջակցություն է հասանելի Airbnb փորձառությունների և արկածների ժամանակ
International SOS ընկերությունն օգնում է կազմակերպել հյուրընկալողների և հյուրերի՝ բժշկական տեսանկյունից անհրաժեշտ տարհանումներ և տրամադրում …