Համայնքի քաղաքականությունը
Հյուրընկալողին ներկայացվող պահանջներ
Հյուրընկալողին ներկայացվող պահանջներ
To help create comfortable, reliable stays for guests, we ask all Hosts to meet these requirements for each of their listings:
- Be responsive: Keep your response rate high by replying to inquiries and trip requests within 24 hours
- Accept trip requests: Make guests feel welcome by accepting requests whenever you’re available
- Avoid canceling on guests: Take cancellations seriously and try to avoid them—they’re a huge inconvenience
- Maintain a high overall rating: Guests expect a consistent level of quality, no matter where they book
Find out how you’re doing in each of these areas by checking on your Performance, which is tracked against the average for all Hosts on Airbnb. Places that consistently fall below average could be subject to penalties.
Essential amenities
We strongly encourage you to provide essential amenities in all your places. These are items that guests consider important for a comfortable stay and include toilet paper, towels, linens, pillows, and hand and body soap.
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
- Ինչպես•ՀյուրընկալողԻնչպե՞ս իմ սեփականատիրոջ հետ խոսեմ Airbnb-ով հյուրեր ընդունելու մասինՀայտնեք ձեր տանտիրոջը, որ Airbnb-ն վստահության վրա հիմնված համայնք է, որն ունի վստահության ձևավորման և անվտանգության ապահովման համար անհրաժե…
- Ինչպես•ՀյուրընկալողՀարմարություններ ավելացրեք հայտարարության մեջՀյուրերը կարող են հայտարարությունների որոնման արդյունքները զտել ըստ հարմարությունների, ուստի կարևոր է ներառել այն ամենը, ինչ առաջարկում եք։
- Ինչպես•ՀյուրընկալողՈւղեցույց ավելացրեք հայտարարության մեջԿարող եք հյուրընկալողի ուղեցույց ստեղծել ձեր հայտարարությունը հրապարակելու համար անհրաժեշտ բոլոր քայլերը կատարելուց հետո։