Ինչպես
•
Հյուրընկալող
Ուղևորության հայտի մերժում
Ուղևորության հայտի մերժում
Things come up, and you might not be able to accommodate every request that comes your way. Not a problem—here’s how to handle it.
- Decline the request before it expires within 24 hours—your response rate will thank you! It’s one of the factors that helps you become a Superhost.
- Decide whether to keep the dates blocked or open them up for someone else to book.
- Change your mind? That’s OK, too. Just ask the guest to send a new request, or make their day by sending a special offer or invitation to book.
You can also decline an inquiry, which prevents the guest from sending a request.
Make sure to review our Nondiscrimination Policy before you decline. Turning down a lot of requests can impact your reservation rates and where your listing shows up in search.
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուրընկալող
Ինչպես պատասխանել հայտին
Ուղևորության հայտը պետք է ընդունեք կամ մերժեք 24 ժամվա ընթացքում՝ մինչև դրա ժամկետի ավարտը։ - Հյուրընկալող
Ինչո՞ւ պետք է տանտերերը պատասխանեն 24 ժամվա ընթացքում
Ամրագրման հայտերին, հարցումներին և այլ հաղորդագրություններին տրվող արագ պատասխանները վստահություն են ստեղծում մեր հյուրընկալողների համայնքի … - Հյուրընկալող
Պատասխանեք հարցմանը
Պատասխանեք 24 ժամվա ընթացքում։ Հարցում ուղարկող հյուրերը սովորաբար ավելի շատ տեղեկություններ են որոնում նախքան ամրագրման հայտ ուղարկելը։
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում