Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Ինչպես
Հյուրընկալող

Ուղևորության հայտի մերժում

Things come up, and you might not be able to accommodate every request that comes your way. Not a problem—here’s how to handle it.

  1. Decline the request before it expires within 24 hours—your response rate will thank you! It’s one of the factors that helps you become a Superhost.
  2. Decide whether to keep the dates blocked or open them up for someone else to book.
  3. Change your mind? That’s OK, too. Just ask the guest to send a new request, or make their day by sending a special offer or invitation to book.

You can also decline an inquiry, which prevents the guest from sending a request.

Make sure to review our Nondiscrimination Policy before you decline. Turning down a lot of requests can impact your reservation rates and where your listing shows up in search.

Այս հոդվածն օգնե՞ց

Առնչվող հոդվածներ

  • Հյուրընկալող

    Ինչպես պատասխանել հայտին

    Ուղևորության հայտը պետք է ընդունեք կամ մերժեք 24 ժամվա ընթացքում՝ մինչև դրա ժամկետի ավարտը։
  • Հյուրընկալող

    Ինչո՞ւ պետք է տանտերերը պատասխանեն 24 ժամվա ընթացքում

    Ամրագրման հայտերին, հարցումներին և այլ հաղորդագրություններին տրվող արագ պատասխանները վստահություն են ստեղծում մեր հյուրընկալողների համայնքի …
  • Հյուրընկալող

    Պատասխանեք հարցմանը

    Պատասխանեք 24 ժամվա ընթացքում։ Հարցում ուղարկող հյուրերը սովորաբար ավելի շատ տեղեկություններ են որոնում նախքան ամրագրման հայտ ուղարկելը։
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում