Ինչպես
•
Հյուրընկալող
Պե՞տք է վերադարձնեմ գումարը, եթե հյուրերս բողոք են ներկայացնում
Պե՞տք է վերադարձնեմ գումարը, եթե հյուրերս բողոք են ներկայացնում
Our Rebooking and Refund Policy and basic requirements for hosts help protect guests from things like last-minute host cancellations, lock-outs, and listings that are misrepresented, unsanitary, or lacking in promised amenities or other items. If you don’t meet one or more of these basic requirements, Airbnb may require you to refund a guest.
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուրընկալող
Ինչ է նշանակում եկամտի ճշգրտված գումարը
Ճշգրտված գումարն այն գումարն է, որը հյուրընկալողը պարտք է մնացել չեղարկման, ամրագրման փոփոխության կամ Հյուրի փոխհատուցման քաղաքականության խա… Ինչպե՞ս է բողոքների լուծման ներքին կարգը գործում որպես ընկերություն գրանցված օգտատերերի համար:
Ահա թե ինչ պետք է իմանաք Airbnb-ի ներքին բողոքների քննման գործընթացի մասին։«Երաշխիք հյուրընկալողների համար» ծրագրի պայմաններ և դրույթներ (արխիվ)
Եթե դա ձեզ հարկավոր է, ծանոթացեք մեր «Երաշխիք հյուրընկալողների համար» ծրագրի պայմաններին և դրույթներին (արխիվ)։
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում