Ինչ անել, եթե մնալու տեղը մաքուր չէ ժամանման պահին
Միշտ գրեք հյուրընկալողին՝ լուծումը նախ նրա հետ քննարկելու համար։ Ամենայն հավանականությամբ, նա կկարողանա լուծել խնդիրը։ Եթե հյուրընկալողը չի կարող օգնել, կամ դուք ուզում եք գումարի վերադարձ պահանջել, մենք ձեզ կաջակցենք։
Ինչպես ուղարկել գումարի վերադարձի հայտ
Ահա թե ինչպես նախապատրաստվել.
- Հավաքեք ապացույցներ. հնարավորության դեպքում լուսանկարեք կամ տեսագրեք, որպեսզի փաստագրեք խնդիրները, օրինակ՝ բացակայող կամ չգործող հարմարությունները։
- Ներկայացրեք ձեր հայտը. նկարագրեք խնդիրը, տրամադրեք լուսանկարներ կամ տեսանյութեր, եթե կարող եք։ Կարող եք հյուրընկալողին խնդրել շտկել խնդիրը, հայցել մաքրման վճարի վերադարձ կամ լուրջ խնդիրների դեպքում հայցել ամրագրման չեղարկում՝ մնացած գիշերների ամբողջ գումարի վերադարձով։
- Սպասեք պատասխանի. եթե հյուրընկալողը մերժի կամ չպատասխանի, կարող եք խնդրել Airbnb-ին միջամտել։ Airbnb-ն կհիմնվի Վերաամրագրման և գումարի վերադարձի քաղաքականության վրա և կորոշի, թե ինչ օգնություն կարելի է տրամադրել։
Ինչպես ներգրավել Airbnb-ին
Թեև մենք ուզում ենք, որ հնարավորության դեպքում հյուրընկալողներն ու հյուրերը անմիջականորեն շփվեն, սակայն գիտենք, որ դա միշտ չէ հնարավոր։ Եթե խնդիր առաջանա, որը չկարողանաք լուծել հյուրընկալողի հետ (կամ հյուրընկալողը մերժի կամ չարձագանքի գումարի վերադարձման ձեր հայտին), տեղեկացրեք մեզ, և մեր թիմի անդամներից մեկը կօգնի ձեզ։
Եթե պարզենք, որ խնդիրը ծածկված է AirCover-ով, մենք ձեզ կվերադարձնենք ամբողջ գումարը կամ դրա մի մասը կամ, հանգամանքներից կախված, կգտնենք նմանատիպ կամ ավելի լավ մնալու տեղ։
Հիշեք, որ որևէ խնդիր հայտնաբերելուց հետո դուք ունեք 72 ժամ՝ մեզ դրա մասին հայտնելու համար։
Առողջությանն անմիջականորեն սպառնացող խնդիրների դեպքում, ինչպիսիք են փայտոջիլները, բորբոսը կամ այլ ալերգեններ, ըստ անհրաժեշտության դիմեք արտակարգ իրավիճակների տեղական ծառայություններին։ Եթե ամրագրման հարցով օգնության կարիք ունեք, կարող եք հայտ ուղարկել Airbnb-ին, և մենք լուծում կառաջարկենք՝ համաձայն մեր Վերաամրագրման և գումարի վերադարձի քաղաքականության։
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուր
Վերաամրագրման և գումարի վերադարձի քաղաքականություն
Խնդրում ենք աչքի անցկացնել Վերաամրագրման և գումարի վերադարձի քաղաքականությունը։ - Հյուր
Հյուրերի AirCover
Ամեն ամրագրում ունի հյուրերի AirCover։ Եթե ձեր Airbnb տարածքում կա լուրջ խնդիր, որը հյուրընկալողը չի կարողանում լուծել, մենք ձեզ կօգնենք գտն… - Հյուր
Եթե որևէ խնդիր կամ հարց է առաջացել ձեր այցի ընթացքում
Եթե այցի ընթացքում ինչ-որ չնախատեսված բան պատահի, գրեք հյուրընկալողին՝ լուծումը նախ նրա հետ փնտրելու համար։ Ամենայն հավանականությամբ, նա կկա…