Ինչպես
•
Հյուր
Վերաամրագրեք չեղարկված ամրագրումը
Վերաամրագրեք չեղարկված ամրագրումը
Change of plans? Not a problem! While canceled reservations can’t be restored, you can contact the Host and make a new reservation.
Message the Host and make sure you reach an agreement before rebooking. They'll send you a special offer with the specific agreed booking details. You’ll have 24 hours to accept the special offer.
Հաղորդագրություն հյուրընկալողին՝ նորից ամրագրելու համար
- Բացեք Ուղևորություններ և սեղմեք Չեղարկված
- Ընտրեք այն ամրագրումը, որն ուզում եք կրկին ամրագրել
- Սեղմեք Գրել հյուրընկալողին
- Բացեք Ուղևորություններ և հպեք Չեղարկված
- Ընտրեք այն ամրագրումը, որն ուզում եք կրկին ամրագրել
- Հպեք Գրել հյուրընկալողին
- Բացեք Ուղևորություններ և հպեք Չեղարկված
- Ընտրեք այն ամրագրումը, որն ուզում եք կրկին ամրագրել
- Հպեք Գրել հյուրընկալողին
- Բացեք Ուղևորություններ և հպեք Չեղարկված
- Ընտրեք այն ամրագրումը, որն ուզում եք կրկին ամրագրել
- Հպեք Գրել հյուրընկալողին
If you didn't get a full refund for the original canceled reservation, you can contact us to request a full refund after you rebook.
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուրընկալող
Ինչպե՞ս վերականգնեմ չեղարկված ամրագրումը հյուրի համար
Եթե ուզում եք չեղարկված ամրագրում վերականգնել, պետք է դիմեք հյուրին, որպեսզի նա կատարի նոր ամրագրում։ - Հյուր
Ինչպես գտնել փորձառության ամրագրման հաստատումը
Ամրագրման հաստատումը կարող եք գտնել «Ուղևորություններ» բաժնում։ Բացի այդ, մենք էլեկտրոնային նամակով հաստատում կուղարկենք ձեր փորձառության ամ… - Հյուր
Ինչպե՞ս ուղևորություն ամրագրեմ՝ օգտվելով հրավերից ստացած ճանփորդական բոնուսից
Պահանջներին համապատասխանող ճամփորդական բոնուսներն ավտոմատ կերպով ավելացվում են ձեր հաշվին։ Ճամփորդական բոնուսը կցուցադրվի վճարման էջում, երբ…
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում