Անցնել բովանդակությանը
    Անցեք առաջ՝ առաջարկվող արդյունքներին ծանոթանալու համար

    Ի՞նչ են առցանց փորձառությունները

    Առցանց փորձառությունները ուղիղ հեռարձակմամբ, փոքր խմբերի համար նախատեսված ինտերակտիվ տեսամիջոցառումներ են։ Դրանք տրամադրում են փորձառու հյուրընկալողների ծառայություններից օգտվելու հնարավորություն և առցանց շփման ու ամբողջ աշխարհի մարդկանց միանալու հիանալի միջոց են։

    Ֆիզիկական մասնակցությամբ և առցանց փորձառությունների տարբերությունը

    Առցանց փորձառություններն անցկացվում են Zoom հարթակում։ Zoom-ը տեսակոնֆերանսների համար նախատեսված ամպային հարթակ է, որը կարող է օգտագործվել համակարգիչներում, պլանշետներում և շարժական սարքերում։

    Որակի ստանդարտներ

    Ինչպես ֆիզիկական մասնակցությամբ փորձառությունների դեպքում, առցանց փորձառությունները ևս պետք է համապատասխանեն փորձառությունների որակի ստանդարտներին։ Առցանց փորձառությունները պետք է նաև բավարարեն լրացուցիչ պահանջները։

    Հյուրերի կարծիքներ

    Հյուրերը փորձառության ավարտից հետո 30 օր ժամանակ ունեն կարծիք գրելու համար։ Նրանք կարող են մասնավոր կարծիք թողնել իրենց հյուրընկալողի համար և հրապարակային կարծիք՝ ապագա հյուրերի համար։ Ավելին կարդացեք ֆիզիկական մասնակցությամբ և առցանց փորձառությունների վերաբերյալ կարծիքներ հայտնելու կարգի մասին։

    Ամրագրման փոփոխություններ

    Կարող եք չեղարկել մեկնարկի ժամից մինչև 7 օր առաջ կամ ամրագրումից հետո 24 ժամվա ընթացքում կամ ամրագրումը փոփոխել փորձառության մեկնարկից առավելագույնը 72 ժամ առաջ։ Ամրագրումներում փոփոխություններ կատարելու կանոնները նույնն են առցանց և ֆիզիկական մասնակցությամբ Airbnb փորձառությունների համար։

    Գնանշում

    Ըստ կանխադրման՝ առցանց փորձառությունների գները սահմանվում են մեկ անձի համար։ Հյուրերը պետք է տեղ ամրագրեն փորձառությանը միացող յուրաքանչյուր անձի համար։ Սակայն, եթե հյուրընկալողը համաձայն է, որ մի քանի հյուր միանան մեկ սարքով, նա հյուրերին կտեղեկացնի, որ հարկավոր է միայն մեկ տեղ ամրագրել իր փորձառության էջի Ինչ եք անելու և Ինչպես մասնակցել բաժիններում։

    Գումարների վերադարձ

    Առցանց փորձառությունների դեպքում հյուրերն ունեն գումարն ամբողջությամբ հետ ստանալու իրավունք, եթե առցանց փորձառությունների ժամանակ լինեն տեխնիկական դժվարություններ, օրինակ՝ ձայնի կամ պատկերի հետ կապված խնդիրներ, որոնք առաջանում են իրենց սեփական սարքերի կամ հյուրընկալողի սարքի պատճառով։ Փոխհատուցման ամբողջական քաղաքականությունը կարող եք կարդալ «Փորձառությունների հյուրի փոխհատուցման քաղաքականություն» հոդվածում։

    Խնդիրների լուծման կենտրոն

    Եթե անհրաժեշտ է փող ուղարկել կամ պահանջել կամ լրացուցիչ ծառայությունների համար վճարել հյուրընկալողին կամ հյուրին, օրինակ՝ գումարի վերադարձ պահանջել չեղարկման կանոններով չնախատեսված դեպքերում, օգտվեք Խնդիրների լուծման կենտրոնից։

    Ստացա՞ք ձեզ անհրաժեշտ օգնությունը։
    Առնչվող հոդվածներ