Անցնել բովանդակությանը
    Անցեք առաջ՝ առաջարկվող արդյունքներին ծանոթանալու համար
    Ամրագրում և ուղևորություններ

    Ինչպե՞ս կարող եմ չեղարկել, եթե իմ ճամփորդական ծրագրերը փոխվեն COVID-19-ի պատճառով

    Ձեր ընթացիկ չեղարկման և գումարի վերադարձման տարբերակները պարզելու համար բացեք Չեղարկել ամրագրումը և ընտրեք Իմ ճամփորդական ծրագրերը փոխվել են COVID-19-ի համավարակի պատճառով։

    Դուք միշտ կունենաք այս տարբերակները՝

    • գումարի վերադարձ՝ ըստ հյուրընկալողի չեղարկման կանոնների.
    • ամբողջ գումարի վերադարձ՝ պաշտոնական փաստաթղթեր ներկայացնելով ստուգման։

    Ամրագրման և ժամանման ամսաթվերից կախված՝ ձեզ կարող է տրվել հետևյալ տարբերակներից մեկը կամ մի քանիսը՝

    • հարգելի պատճառի դեպքում ստանալ ճամփորդական բոնուս.
    • խնդրել հյուրընկալողին վերադարձնել ամբողջ գումարը։

    Մեր համայնքի աջակցման թիմը կկարողանա ձեզ առաջարկել այն նույն տարբերակները, որոնք ունեք առցանց։

    Եթե հիվանդ եք COVID-19-ով, դա միշտ ծածկվում է մեր ստանդարտ Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականությամբ, և չեղարկելիս կարող եք ընտրել «Ես ունեմ հարգելի պատճառ»։

    Ավելի մեծ գումար պահանջել հյուրընկալողից

    Եթե ձեր ամրագրումը չի համապատասխանում ամբողջ գումարի վերադարձման պահանջներին, միշտ կարող եք հաղորդագրություն ուղարկել հյուրընկալողին՝ պարզելու, թե արդյոք նա պատրաստ է ձեզ լրացուցիչ գումար վերադարձնելու՝ Խնդիրների լուծման կենտրոնի միջոցով։

    Առնչվող հոդվածներ
    Ստացա՞ք ձեզ անհրաժեշտ օգնությունը։
    Չե՞ք գտնում այն, ինչ ձեզ հարկավոր է
    Տվյալ կատեգորիային հատուկ բովանդակություն գտեք Օգնության կենտրոնի այս մյուս բաժիններում։