Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Ինչպես
Հյուր

Վճարման հետ կապված խնդիր առաջացավ

Is your transaction not going through? This can happen for a number of different reasons, including:

  • Your credit or debit card has expired
  • The billing address or phone number you entered don’t match those associated with your credit or debit card
  • The payment method you tried isn't accepted in your area
  • You’ve exceeded the daily withdrawal or purchase limit set by your bank or financial institution
  • Your credit or debit card doesn’t have sufficient funds to make the payment
  • Fraud prevention has been triggered

    Tips to resolve common payment problems

    Այս հոդվածն օգնե՞ց

    Առնչվող հոդվածներ

    • Ինչպես վճարել ուղևորության համար

      Ե՞րբ է գումար գանձվում ամրագրման համար։ Ի՞նչ անել, եթե չեք կարողանում ավարտին հասցնել ձեր գործարքը։ Եկեք հասկանանք ֆինանսական նրբությունները…
    • Հյուր

      Ինչո՞ւ է մերժվում իմ վարկային քարտը

      Դա կարող է տեղի ունենալ մի շարք պատճառներով՝ ժամկետանց վարկային քարտից մինչ խարդախության կանխարգելում։ Մանրամասների համար դիմեք ձեր բանկին կ…
    • Հյուր

      Վճարման ընդունելի եղանակներ

      Մենք աջակցում ենք վճարման տարբեր եղանակներ՝ կախված երկրից, որտեղ բացված է վճարային հաշիվը։
    Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
    Մուտք կամ գրանցում